Aantal berichten : 44 Leeftijd : 41 Woonplaats : genk Hobby’s : karpervissen,muziek,psychologie,bewustmaken nieuws Registration date : 21-10-11
Onderwerp: rotszout , rockszout ,steenzout ma jun 18, 2012 1:49 pm
ik hoor dat ze de laatste tijd veel steenzout gebruiken op vijvers http://www.kevin-nash.nl/detail.php?id=1975 dit is toch gewoon groffer zout dan keukenzout niet ? alleen kost het 20 keer duurder of zitten er nog speciale dingen in ? iemand dit ook gebruikt op het kanaal / maas ?
kenny vernieuwe
Aantal berichten : 14 Leeftijd : 36 Woonplaats : roeselare Hobby’s : karpervissen Registration date : 31-01-12
Onderwerp: Re: rotszout , rockszout ,steenzout ma jun 18, 2012 1:56 pm
keukenzout en steenzout hebben de zelfde basiselementen, namelijk Na en Cl. Maar steenzout zitten meer mineralen. Op zich is er maar weinig verschil....
aaah oke thanks ;-) jha ik had tussen candystore alleen gekeke :-p mijn fout :-p
Gunther Carton
Aantal berichten : 54 Leeftijd : 42 Woonplaats : Olsene Hobby’s : Vissen & Fietsen Registration date : 17-01-12
Onderwerp: Re: rotszout , rockszout ,steenzout wo jun 20, 2012 2:04 pm
Je kan ook gewoon steenzout kopen voor menselijke comsumptie, kost amper iets. (oa is er een type zout die ook geschikt is voor in waterverzachters die aan de normen voldoet).
greetings
Gunther
Jo Wuyts
Aantal berichten : 77 Leeftijd : 52 Woonplaats : Menen Hobby’s : vissen Registration date : 02-12-11
Onderwerp: Re: rotszout , rockszout ,steenzout do jun 21, 2012 2:39 pm