Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Bellebouche do aug 07, 2008 8:26 pm
Ge moogt gerust zijn! En stinken dat die doen brrrrrr.... Die grotere ving ik liever, waarom? Omdat je daar nog een bliep van kreeg, je kon die stok gaan halen en opnieuw inleggen etc.... Als er echter zo'n kleine spruit aan uw haak bengelde, kreeg je vaak geen enkele bliep, zeker niet op zo'n afstand die daar meestal gevist wordt, tegen de morgen was die katvis meestal wel dood hoor, ze stonken zo nog meer maar uw hengel was wel heel de nacht kansloos...zonde.... Grtzzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche do aug 07, 2008 8:29 pm
Kheb ooit in frankrijk op een water zo van die zwermen gezien van die poisson chat zo bollen van halve tot meter doorsnee van die beesten
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Bellebouche do aug 07, 2008 8:39 pm
Idd...heb dat zelf nog niet gezien, wel al veel van gehoord... Tegen dat het donker werd zag je op het ondiepe grote scholen van die piep-kleine katvisjes, honderden!! En dat enkel op de kant, wat moet er op het totale water niet zitten van die kleinere pestkoppen, dat kunnen ze er nooit meer af krijgen, wat ze ook gaan proberen! Binnen enkele maanden laten ze het water af op BB, om bv die katvis er af te halen, verloren moeite lijkt me... Grtzzzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche do aug 07, 2008 8:46 pm
idd da krijg je er nooit af, onbegennen werk medunkt tis een pest in france als ze ergens zitten ....
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Bellebouche do aug 07, 2008 8:53 pm
Ze halen ze er soms ook af door een virus op te steken die enkel de katvissen treft, maar dan nog is het niet mogelijk om ze er allen af te halen, ze hebben dit op BB ook gedaan, ergens tijdens de laatste winter, er hadden toen veel het loodje gelegd maar zeker niet allemaal hoor... Grtzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche do aug 07, 2008 8:59 pm
ja blijkbaar werkt het niet he
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 29, 2008 11:02 am
Eindelijk is het zover... Deze namiddag de remork laden en deze nacht om 2u zijn we partis richting Bellebouche! Na 18 maanden wachten ben ik blij da we eindelijk kunnen vertrekken!
Grt en vang ze hiere he!!!
Tom
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 29, 2008 11:22 am
Mooi Mooi,
Probeer er een beauty te vangen he, maar vooral ammuseer je te pletter. Goed gewapend tegen de katvisjes etc.
grts gino
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 29, 2008 11:48 am
Succes makker, en vang ze daar he!!!!!
Dario Beerten
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 29, 2008 1:54 pm
Succes makker, ikzelf vertrek vanacht ook om 2u naar en ander water in frankrijk.. Kzal wel horen hoe het geweest is dan
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 29, 2008 2:02 pm
Succes mannen!!
Grtzzzzzzzzzzzzzz
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 29, 2008 5:32 pm
succes aan allen gewenst!!!l
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 29, 2008 7:51 pm
Thx gasten!! Nog ff slapen nu en dan vertrekken. Vandaag nog op de laatste moment een camionet moeten gaan huren want de auto van de remork had het begeven en was niet tijdig te herstellen...
Mja morgen als we daar zitten is da vergeten natuurlijk!!
Goe vangen hiere en good luck Dario, en tot volgende week zondag
Grt Tom
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 29, 2008 7:53 pm
Doe da daar goe he Tom veel succes gewenst he makker
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Bellebouche vr aug 29, 2008 8:00 pm
Sleur die biggen er maar uit! Maar laat er nog wat enkele met rust ook hé, binnen een weekje of drie ben ik ook weer van de partij!! Grtzzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche ma sep 01, 2008 10:49 am
Heb net een smske gekregen van onze Tom Dat hij al een 15kg+ en een 15.5kg heeft gevangen en een big gelost net voor het net Zijne maat heeft een 20kg, maar hij zij ook dat hij veel verwacht van komende nacht. Ik duim alvast voor hem en zen maat ......
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Bellebouche ma sep 01, 2008 6:58 pm
Niet slecht ik begin er al spijt van te krijgen dat ik niet mee gegaan ben maar ja we zullen nog een heel jaar op de tanden moeten bijten denk ik.
Joris Daelemans
Aantal berichten : 75 Leeftijd : 42 Woonplaats : Breendonk Hobby’s : Karpervissen Registration date : 20-05-08
Onderwerp: Re: Bellebouche wo sep 03, 2008 7:47 am
Zijne maat heeft nog ne 20kg bijgevangen,zijn schoonbroer ne 26,5kg en mijn broer nog 2kleintjes...goe bezig mannen...
juist terug berichtje gehad se... zijne maat 3de 20kilo vis gevangen vannacht... En mijn broer 18kilo en 18,5kilo...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche wo sep 03, 2008 8:54 am
Merci Joris voor de update van daar!! Well don Tom
Onderwerp: Re: Bellebouche wo sep 03, 2008 12:29 pm
amai amai, wat een supervangsten allemaal.. Ze hebben er blijkbaar de goede moment uitegkozen.. Het doet ons weeral dromen he Alvast proficiat met de vangsten mannen!
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Bellebouche wo sep 03, 2008 7:45 pm
Jawadde zeg...puik aan het vissen blijkbaar!! Grtzzzzzzzzzzzzz
Joris Daelemans
Aantal berichten : 75 Leeftijd : 42 Woonplaats : Breendonk Hobby’s : Karpervissen Registration date : 20-05-08
Onderwerp: Re: Bellebouche do sep 04, 2008 8:28 am
juist bericht gehad van mijn broer se... deze nacht mijn broer ne 16kg en ne 17kg... Zijne maat ne 17kg en ne 19kg
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche do sep 04, 2008 9:03 am
Well don Tom, super
Gast Gast
Onderwerp: Re: Bellebouche do sep 04, 2008 10:36 am
wat een resultaten zeg! super gasten proficiat met jullie vangsten
Joris Daelemans
Onderwerp: Re: Bellebouche do sep 04, 2008 11:14 am
Mijn broer slaagt er precis nog niet in vo een 20kg te vangen maar hij mag denk ik wel zeer content zijn met de resultaten zenne. Hij heeft vant jaar al een superjaar gehad,nu voor de derde ké zijn pb verbroken en mss lukt het hem wel voor een vierde keer goe bezig maatje