Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Bellebouche

Ga naar beneden 
+12
verlinden michel
Arnaud Castel
christoph segers
Anton Larou
Filip Van Noten
Joris Daelemans
vanderzanden wim
bart polyn
Dario Beerten
Peter Bleyaert
Tom Daelemans
Jeffrey Benoot
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

Bellebouche - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 29, 2009 11:52 am

Joo

is het daar nog steeds 135euro voor een week of is dit al veranderd? Want er staan prijzen 2007.

GRTS
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 29, 2009 12:56 pm

Karparnaud schreef:
Joo

is het daar nog steeds 135euro voor een week of is dit al veranderd? Want er staan prijzen 2007.

GRTS

Dit klopt nog steeds...

Grt
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 43
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimewo sep 30, 2009 7:19 pm

Proficiat met je vangsten hé Tom. cheers cheers
Spijtig dat ik er nie bij kon zijn. Crying or Very sad

Grts Wim
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimevr okt 02, 2009 5:24 pm

well don makker, goe gevist cheers cheers
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 08, 2009 2:09 pm

@ Tom Daelemans
Wat nemen julllie mee naar Bellebouche als je een week gaat vissen.Ik kan het ook via pb vragen maar iedereen mag het van mij weten Wink .Heel in de begin nam ik 150 kg Boilie,s mee voor 2 man .Echter de laatste jaren vertrek ik meestal met 60 kg boilie,s ,25 kg big boy pellets en 25 kg tijgernoten (droog).Week sessies doe ik wel bijna nooit,meestal 5 of 6 dagen. Ik start de sessie altijd met een halve kg boilie,s een halve kg pellets en een halve kg tijgers per rig.Bij goede vangsten drijf ik dan de boilie,s op naar 1 kg per rig en de rest blijft hetzelfde.Hengels die niet vertrekken blijven minimaal 48 uur inliggen.Aan de rig vis ik bijna altijd met boilie,s maar ik ga enkel nog naar BB in de maanden Maart en November ,dan heb je bijna geen last van de katvis.
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 08, 2009 2:46 pm

Catteeuw Geert schreef:
@ Tom Daelemans
Wat nemen julllie mee naar Bellebouche als je een week gaat vissen.Ik kan het ook via pb vragen maar iedereen mag het van mij weten Wink .Heel in de begin nam ik 150 kg Boilie,s mee voor 2 man .Echter de laatste jaren vertrek ik meestal met 60 kg boilie,s ,25 kg big boy pellets en 25 kg tijgernoten (droog).Week sessies doe ik wel bijna nooit,meestal 5 of 6 dagen. Ik start de sessie altijd met een halve kg boilie,s een halve kg pellets en een halve kg tijgers per rig.Bij goede vangsten drijf ik dan de boilie,s op naar 1 kg per rig en de rest blijft hetzelfde.Hengels die niet vertrekken blijven minimaal 48 uur inliggen.Aan de rig vis ik bijna altijd met boilie,s maar ik ga enkel nog naar BB in de maanden Maart en November ,dan heb je bijna geen last van de katvis.

Hey Geert

Wij hadden mee...

50 kg droge tijgers
20 kg afgekookte tijgers om te starten
25 kg kemp
30 kg bollen (Die we eigenlijk niet gebruikt hebben)

Alles gevangen op tijgers... Ik heb is 1 dag met bollen geprobeerd in netjes en die waren de volgende ochtend uitgezogen Smile

Grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 08, 2009 3:11 pm

Tom

Dus jullie voeren dan geen boilie,s bij ook ? Toch straf dat de grote karpers zich daar zo graag laten vangen op een tijgernootje .Thx voor de uitleg.Niet dat ik niet geloof in wat ik zelf doe hoor maar allerlei tips zijn voor mij nog altijd welkom ,zelfs na 30 jaar karpervissen.

gr Geert Wink
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 08, 2009 7:05 pm

Catteeuw Geert schreef:
Tom

Dus jullie voeren dan geen boilie,s bij ook ? Toch straf dat de grote karpers zich daar zo graag laten vangen op een tijgernootje .Thx voor de uitleg.Niet dat ik niet geloof in wat ik zelf doe hoor maar allerlei tips zijn voor mij nog altijd welkom ,zelfs na 30 jaar karpervissen.

gr Geert Wink

Ik heb wel bijgevoerd met bollen Geert maar eigenlijk gaf dit totaal geen meerwaarde... Het leek soms zelfs zo dat we minder snel beet kregen op de hengels waar bollen bijgevoerd waren... Let op ik spreek enkel over september he...

Grtzz
Anton Larou

Anton Larou

Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 40
Hobby’s : Karpers en fietsen
Registration date : 29-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 15, 2009 4:29 pm

Heb dit ook al 2 maal ,van de ongeveer 10 x dat ik bellebouche heb bezocht, meegemaakt
dat vrijwel alles op de tijgernoten kwam en niks op boillies! 1 x op 00 en 1 x op 19 en 20..
Daarom neem ik tijdens iedere
sessie een minieme hoeveelheid noten mee naar ginds. Eerste keer toen ik tegen "de lamp" liep
had ek nog het geluk dat er een vriend nakwam die de nodige tijgers kon meebrengen zodat alles toch
nog goed kwam!
Nu ik er aan terug denk was dat telkens in de maand juni. Boillies werden indd totaal genegeerd..
Nooit wedden op 1 paard dus Wink
verlinden michel

verlinden michel

Man Aantal berichten : 286
Leeftijd : 56
Hobby’s : karpervissen en fietsen
Registration date : 22-03-09

BerichtOnderwerp: bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 25, 2009 7:04 pm

hoe zit het met stek 4 en 5 wij zitten daar eind april.en is er in deze periode al veel last van katvis?ps mag ook via pb

even onder de aandacht brengen!!! hoe is stek 4 en 5 eind april is het een goede stek ?ik weet iedereen wil naar 0 en 00 maar dit is geen optie voor ons wij hebben stek 4 en 5 .ps:mag ook via pb

Laatst aangepast door Zors op wo okt 28, 2009 8:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Berichten samengevoegd...)
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimema nov 09, 2009 8:35 pm

Ik ben ondertussen terug van een 6 dagen regen ,wind en koude sessie.Veel gevangen maar geen echte toppers.Wat gezocht en andere tactieken geprobeerd wat ons uiteindelijk toch een hoop vissen gekost heeft.Uiteindelijk hadden we met z,n twee 43 karpers op de kant .Zwaarste voor mij 18,2 kg ,voor mijn maat 20.8 kg.Om op de vraag van michel v te antwoorden ,stek 4 en 5 kan bij momenten goed zijn en leverd meeestal een paar dikke vissen op.
Anton Larou

Anton Larou

Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 40
Hobby’s : Karpers en fietsen
Registration date : 29-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimevr apr 09, 2010 6:03 pm

Iooooh,
Kvertrek binnen een paar uurtjes, voor wat de laatste bellebouche sessie moet worden.
Na 5 jaar BB heb ik het daar wel gezien en ga andere oorden opzoeken. Minder bekend en absoluut openbaar water! Daar vint ik nog steeds de grootste voldoening in mijn visserij.. Maar ik heb me nog éénmaal volledig opgeladen om straks de grooten op 00 te gaan belagen! In die 5 jaar BB enorm veel meegemaakt en kijk daarom met veel plezier trg op een heel mooie plezante periode!
Heel mss doe ik wel nog eens de moeite om die 12 sessies hier in een verhaal neer te pennen maar eerst ga ik er nog eens goed van gaan genieten daar Wink
Grtzz
Peter Bleyaert

Peter Bleyaert

Man Aantal berichten : 262
Leeftijd : 55
Hobby’s : Darts, Koi en .......tja
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimevr apr 09, 2010 9:11 pm

Veel succes!!!
David De Cleen

David De Cleen

Man Aantal berichten : 128
Leeftijd : 46
Hobby’s : vissen fitness snowborden
Registration date : 17-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimedo jun 17, 2010 2:05 pm

Hoi gasten,

Ik vertrek volgende week voor een week BB, heeft er nog iemand nieuws van daar?

Grts,

David
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimewo sep 15, 2010 4:00 pm

volgende week nog weekje werken en dan weekje BB. Kijk er echt naar uit want is mijn eerste keer Frankrijk Wink [right]
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimezo sep 19, 2010 7:26 am

angelo schreef:
volgende week nog weekje werken en dan weekje BB. Kijk er echt naar uit want is mijn eerste keer Frankrijk Wink [right]

dat komt goed man. je bent in goede handen hehe
vanderzanden wim

vanderzanden wim

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimezo sep 19, 2010 1:24 pm

angelo schreef:

Welke stek heb je? Ik geloof dat de broer en schoonbroer van DaTom van hier opt forum deze week naar daar zijn.
In ieder geval succes.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimezo sep 19, 2010 2:46 pm

@ dimitri: ben je daar zo zeker van :-) van die goeie handen hé Razz
@ wim: bedankt wim, we gaan er het beste van maken Wink hopelijk paar dikke visjes
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimema sep 20, 2010 8:53 am

vanderzanden wim schreef:
angelo schreef:

Welke stek heb je? Ik geloof dat de broer en schoonbroer van DaTom van hier opt forum deze week naar daar zijn.
In ieder geval succes.

Ze zijn ni vertrokken, Johnny gene auto en mijn broer geen verlof... Als ze ook alles eens wat beter zouden plannen he Cool
vanderzanden wim

vanderzanden wim

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimema sep 20, 2010 2:38 pm

DaTom1980 schreef:
vanderzanden wim schreef:
angelo schreef:

In ieder geval succes.

Ze zijn ni vertrokken, Johnny gene auto en mijn broer geen verlof... Als ze ook alles eens wat beter zouden plannen he Cool

Man,man da zen toch kerels.

Btw: angelo welke stek heb je nu?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimema sep 20, 2010 6:29 pm

we bevissen de 00 en de 0
vanderzanden wim

vanderzanden wim

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimema sep 20, 2010 7:11 pm

Ho dan moete nie twijfelen. Dan zal er wel iet uit komen. De geul bevissen met tijgers moet naar het schijnt vrij goe werken. Vraagt maar is aan den Tom.
Kevin Richez

Kevin Richez

Man Aantal berichten : 202
Leeftijd : 41
Hobby’s : vissen en vogelen
Registration date : 13-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimema sep 20, 2010 7:26 pm

succes hé dimi en angelo. cheers

grts kevin.
http://www.karp.be/v5/
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 21, 2010 4:31 pm

aan tijgers zullen we geen tekort hebben. :-)
Hopelijk een goeie sessie. Heb er de kans toe gekregen om eens met een goeie maat (heeeeel goeie maat) :-) mee te kunnen en heb die kans met beide handen gegrepen. ik zal een verslag typen met wat foto's en dan op het forum plaatsen. ;-

@ kevin: bedankt hé makker, je zal er wel van horen ;-)
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 21, 2010 4:55 pm

Succes gasten! Laat de biggen komen!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Bellebouche   Bellebouche - Pagina 5 Icon_minitime

Bellebouche
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bellebouche