Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: vakantie-adreske di jan 24, 2012 7:55 am
ok ne dooddoener van formaat maar ik ga het er toch op wagen
Onze Juni-vakantie is altijd een "deze keer hou ik het been stijf en ge zult ni vissen in mijne grote congé"-congé. Dus welk Frans plaatske met een camping, zwembad/zwemparadijs, met zeer mooie natuur om goed te kunnen wandelen waar mogelijks/toevallig een interessant karperwaterke aan kunnen jullie mij aanraden , Er moeten geen beren zwemmen, als ik mij daar wat uurkes kan amuseren ist al lang goed.
merciekes
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: vakantie-adreske di jan 24, 2012 8:47 am
Hallo Peter,
Volgens mij is deze vraag al vaker aan bod geweest op Carp Saloon. Er waren toen meerdere reacties als ik me niet vergis. Maakt verder ook niet uit. Een vismaat van mij gaat al jaren met zijn gezin naar Chateau Chigy. Via allerlei organisaties kun je huisjes,caravans en tenten huren. Rechtstreeks boeken via de camping kan geloof ik ook. Hier zomaar een willekeurige link;
Met Google kun je nog wel meer info vinden. Op de meertjes zit karper tot iets in de 40 pond, er zit ook meerval ( maar de eigenaresse wilt die geloof ik laten verwijderen) en je hebt geen last van poissonchat.
Greetz,Ed
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: vakantie-adreske di jan 24, 2012 9:11 am
Onze Juni-vakantie is altijd een "deze keer hou ik het been stijf en ge zult ni vissen in mijne grote congé"-congé.
haha ik kan da makker... welk gedeelte van France zouje doen? grtzzzzzzz
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: vakantie-adreske di jan 24, 2012 4:24 pm
hey makker, heb niet direct een voorkeur hoor, wel relatieve zekerheid op goed weer, uitregenen doen we hier al genoeg he
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: vakantie-adreske di jan 24, 2012 5:50 pm