Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Lac de l'AIliette

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ben van de Linde

Ben van de Linde

Man Aantal berichten : 91
Leeftijd : 49
Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen
Registration date : 27-06-08

Lac de l'AIliette Empty
BerichtOnderwerp: Lac de l'AIliette   Lac de l'AIliette Icon_minitimezo jan 15, 2012 12:33 pm

Guys,

Begin juli een midweekje centerparks geboekt samen met vrouw en kids en hebben onze bungalow kunnen kiezen we zitten dus boenk aan het water. Aangezien mijn aantal visuren elk jaar weer steeds beperkt is zal ik ook van deze gelegenheid of is het opportuniteit gebruik maken om er eens een paar avond/morgend (nacht) uurtjes te vissen.

Nu weet ik wel dat vissen sinds de komst van center parks geen evidentie is of niet meer toegestaan is toch weiger ik te geloven dat ik de eerste ben die op deze manier iets wil proberen op een water wat toch al een tijdje weinig hengeldruk kent.

Vandaar dus deze oproep mocht er iemand mij zijn voorgeweest en dit pad reeds hebben bewandeld dan zou ik het wel kunnen aprecieren mochten we wat van gedachte kunnen wisselen of mocht ik wat bijkomende info kunnen ontvangen mbt de opgedaane ervaringen.

Alvast bedankt en ben best benieuwd naar eventuele reacties!

Mvg
Ben
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Lac de l'AIliette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lac de l'AIliette   Lac de l'AIliette Icon_minitimeza jan 21, 2012 4:18 pm

In mijn vorige relatie hadden we ook het plan om daar te gaan vissen Ben.
Heb mij dan ook overal geinformeerd, en het blijkt dat het compleet verboden is om te vissen daar waar er chalets/bungalows aan het water staan.
Enkel achterin waar geen huisjes staan mag er nog gevist worden.
En dan moet ge nog altijd in orde zijn met de regionale vergunningen van het departement.
Da's zo wat het belangrijkste wat ik te weten gekomen ben.
Oh ja... er zit nog altijd mooie vis qua formaat blijkbaar ook. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden

Lac de l'AIliette
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Frankrijk-
Ga naar: