Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Vielles Forges di apr 05, 2011 1:21 pm
Hallo Salooners.. heeft iemand een idee,ofdagge op dit water stekken hebt waarge met uw (gewone/geen 4x4 ofzu)auto tot aan stek(ken) kunt geraken,please?is veurnamelijk,om den auto nie achter te laten,kweste van security ... thanx,.. grtzzzz
Onderwerp: Re: Vielles Forges di apr 05, 2011 1:29 pm
Yep maar de stekken zijn dun gezaaid dan . Mss vanaf het recreatiepark daar ? Landal ... Wordt mooie vis gevangen hoorde ik van de week . Grt
van goethem wim
Aantal berichten : 102 Leeftijd : 45 Woonplaats : aalst Hobby’s : bollen draaien Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: Vielles Forges di apr 05, 2011 2:53 pm
hey belly ik heb dit water bevist zo een 4 jaar geleden, zat toen recht over het strand, we gingen langs smal padje richting het bos
let wel dat wij dit bevist hebben in het groot verlof dus was bezonder goed weer, en het padje was berijbaar door aantal dagen droog weer
maar zoals jerry zegt zijn ma paar stekken, kant van het strand waren er paar
grtz wim
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Vielles Forges di apr 05, 2011 7:36 pm
Zal eens een goede tip geven Belly Sneeuwkettingen meedoen. Niet zo zeer voor de putten en zo, maar vooral om extra grip te geven Ik heb er nog gewandeld en heb gezien dat het redelijk te doen is en je al redelijk ver kan zonder de zware obstakels tegen te komen. Wat ik ook al gehoord heb is dat gasten en quad meedoen op een remork, van de remork laden en dan de remork aan de quad hangen
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Vielles Forges do apr 07, 2011 9:30 am
thanx mannen veu de goeien info/tips grtzzzzzz
Glenn Van Cauter
Aantal berichten : 44 Leeftijd : 39 Woonplaats : Aalst Hobby’s : Karpervissen Registration date : 15-03-10
Onderwerp: Re: Vielles Forges do apr 07, 2011 10:09 am
Langs de strand kant zijn stekken waar de wagen niet echt ver staat, maar de wagen achter u denk ik niet dat het mogelijk is, toch niet op de makkelijk bereikbare stekken. Je kan de wagen wel aan de camping gaan parkeren.
Let wel op, het kan er druk zijn en dan zijn de makkelijk bereikbare stekken zo goed als ingenomen.
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Vielles Forges do apr 07, 2011 10:43 am
Ja en overvaren is ook een optie natuurlijk
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Vielles Forges do apr 07, 2011 11:59 am
Belly , ... Best is u auto laten staan , als ge op de hoeken van de inham gaat zitten (overkant) kan je heel makkelijk u auto zien staan. Eerst een praatje maken met de mannen die aan de straatkant zitten (richting dam), pintje aanbieden en vragen of ze ook een oogje in het zeil kunnen houden. Dat hebben wij ooit eens gedaan een geen problemen gehad. Je kan ook u auto verderop aan het politiebureau gaan parkeren. Boskant zou ik niet proberen te berijden met de auto, dit baantje is intussen een heus 4x4 terrein geworden. Overvaren is de boodschap... Greetz
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Vielles Forges ma jun 13, 2011 2:10 am
Na aankoop van een boot ben ik van plan dit water in oktober te bevissen. Waarschijnlijk rij in één van de komende weken een dag naar daar om het water en de stekken al eens te bekijken...
Als er iemand tips heeft, alles is welkom
Arnaud Castel
Onderwerp: Re: Vielles Forges ma jun 13, 2011 10:19 am
Aan de boskant kruipen, maar dat wist je waarschijnlijk al
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Vielles Forges ma jun 13, 2011 8:34 pm
Indien je op de reservaatstek kan zitten niet twijvelen , ook aan de dam is het niet slecht . Greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Vielles Forges zo dec 18, 2011 9:55 am
Is het daar nog altijd zo druk of kan je er je ding doen zonder last te hebben van collega vissers?
Eneman Tony
Aantal berichten : 18 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lauwe Hobby’s : Vissen Registration date : 31-12-10
Onderwerp: Re: Vielles Forges zo dec 18, 2011 10:10 am
Als je vandaag vertrekt zul je wel uw ding kunnen doen denk ik
Gast Gast
Onderwerp: Re: Vielles Forges zo dec 18, 2011 10:16 am
Eneman Tony schreef:
Als je vandaag vertrekt zul je wel uw ding kunnen doen denk ik