Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Wide Boy oval plu ? do maa 17, 2011 3:25 pm
Collega's,
Weten jullie soms of er een oval plu bestaat waar ik m'n Nash wideboy onder kwijt kan ? Dus een vrij diepe plu...mag met of zonder baleinen zijn langs binnenzijde.
cheers Wes (de lange)
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Wide Boy oval plu ? do maa 17, 2011 4:23 pm
... Hoi Lange ,
Is geen plu , maar de Dave Lane STI Brolly staat bijna even snel recht , en geeft je zeker de benodigde ruimte. Ik gebruik hem al jaren , echt supersnel recht te zetten en met de Wrap snel om te toveren om het zwaarste weer te trotseren.
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Wide Boy oval plu ? vr maa 18, 2011 5:11 pm
thx Sun ! ,maar zoek meer specifiek een soort plu/oval ding Kan anders ook mijn Aqua M3 gebruiken en voorkant eruit ritsen.
roy van goor
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 49 Woonplaats : maasbracht Hobby’s : vissen en vrouwen Registration date : 07-04-09
Onderwerp: Re: Wide Boy oval plu ? vr maa 18, 2011 6:59 pm
A.I Airframe shelter...:-)
zeer licht en compact, en perfect voor korte sessies..
Tony Bollen
Aantal berichten : 69 Leeftijd : 50 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : carpfishing Registration date : 23-04-11
Onderwerp: Re: Wide Boy oval plu ? ma mei 02, 2011 3:47 pm
ik heb mij ook zo'n 1van die grote bedchairs ik heb ne plu van berkley en heb toch nog redelijk wa plaats over! dus mijne raad kope die handel grts bolle
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Wide Boy oval plu ? ma mei 02, 2011 5:17 pm
Zoals Roy al zei, de AI Airframe is wel een interessant ding. Ik heb er onlangs enkele engelse vrienden mee zien vissen en als ik ooit iets dergelijks nodig heb dan ga ik nie twijfelen!