Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: parapluu/oval/brolly di jan 25, 2011 10:18 am
wa nen titel awel,ik ga in zwolle isj zien,veu ne (hoe noemde da nu tbest)..ne parapluu met zijflappen,en zijwaartse stormbarkes(nie in het midden)... de bedoelingk is om rap op te zetten,en om rap weg te lopen... ....eeuuuh...af te breken ...iemand aanrader?moenie kweetnie wa merk zijn,astma,goe ferief is thanx & grtzzzzzz
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: parapluu/oval/brolly di jan 25, 2011 10:21 am
Ik heb een Fox Xtreme Brolly, ondertussen al 8 jaar oud en niets aan!
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: parapluu/oval/brolly di jan 25, 2011 1:08 pm
Enkele jaren terug de TNT Traveler aangeschaft en voor z'n prijs van 80€ zeker een prima keuze. Dat is een 3m paraplu met zijflappen, grondzeil, 2 storm-rods en piketten.
Ook evt. uit te breiden met overwrap van 70€.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: parapluu/oval/brolly di jan 25, 2011 1:51 pm
Aha,thanx mannen.. dienen tnt ziet er al goe uit.. grtzzzzz
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: parapluu/oval/brolly di jan 25, 2011 1:55 pm
Heb sinds vorig jaar een nash Oval Plus, paraplusysteem met zijflappen. Staat op 3 minuten recht. Zonder grondzeil. Kost rond de 100 eurookes...
Gast Gast
Onderwerp: Re: parapluu/oval/brolly di jan 25, 2011 4:04 pm
nash oval echt waar super oval! en deze kan zeker ook tegen een stootje! hier nog een foto, niet perfect opgezet srr, Wel effectief!
grtz
jos
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 35 Woonplaats : Genk Hobby’s : vissen Registration date : 24-07-08
Onderwerp: Re: parapluu/oval/brolly di jan 25, 2011 4:40 pm
Santa Cruz schreef:
Enkele jaren terug de TNT Traveler aangeschaft en voor z'n prijs van 80€ zeker een prima keuze. Dat is een 3m paraplu met zijflappen, grondzeil, 2 storm-rods en piketten.
Ook evt. uit te breiden met overwrap van 70€.
ik heb deze ook , en ook zeer tevreden van , deze is redelijk goedkoop en ben er super tevreden van .
Gast Gast
Onderwerp: Re: parapluu/oval/brolly di jan 25, 2011 4:41 pm
He Belly . ik heb de oval Roama van Strategy sinds verleden week gekocht via Barre . Uitstekende oval en goed afgewerkt ! ik dacht dat de prijs nieuw ook iets van een 100 euro is .
grtz
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: parapluu/oval/brolly di jan 25, 2011 5:20 pm
waldo schreef:
He Belly . ik heb de oval Roama van Strategy sinds verleden week gekocht via Barre . Uitstekende oval en goed afgewerkt ! ik dacht dat de prijs nieuw ook iets van een 100 euro is .