Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: boilie gel do jan 20, 2011 9:51 am
bon afternuuun ik heb azu een potteken boily gel,...da is kleurloos,geurloos...en asget eens proeft ist ene kant zoet,andere kant awa bitter ...veu wa wordt da feitlijk gebruikt weet iemand da? thanx! grtzzzzz
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: boilie gel do jan 20, 2011 11:40 am
daz gene boillie gel zenne belly
Laatst aangepast door Yvoshkiro op vr jan 21, 2011 5:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Tony Lemmens
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: Zalige film (the big lebowski) vr jan 21, 2011 12:26 am
Yvoshkiro schreef:
daz gene boillie gel zenne belly
The dude has spoken!
En Belly nie alles met G(j)elly komt van de Frank hé.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: boilie gel vr jan 21, 2011 11:07 am
haha,Yvo!! eeuh Tony...ik bedoel dienen zever nie ,die bollekes van weetikveel ik heb een bus gekregen,dik vloeibaar,genaamd boilie gel(1 liter)...en kvraag mij af wa daar de bedoelingk van is ...om te dippen ofzo waarschijnlijk of in particles te doen? grtzzzzzz
Tony Lemmens
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: dip vr jan 21, 2011 11:56 am
Ik wist dat je het spul van FW niet bedoelde hoor, was gewoon even aant voortbouwen op Yvo zijne post.
Laatst aangepast door Tony op vr jan 21, 2011 6:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: boilie gel vr jan 21, 2011 12:09 pm
Tony schreef:
Ik wist dat je het spul van FW niet bedoelde hoor, was gewoon even aant voortbouwen op Yvo zijne post.
Zal wel een dip zijn zeker, zit er een flavour of zo in?
...awelja,smaakt zoet en awa bitter,wit doorschijnend,mischien kuntge daar awa flavour bijdoen,om extra te 'stimuleren' amaai wa een woord....zal waarschijnlijk,ne soort soak zijn.. grtzzzz
tonino adams
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 40 Woonplaats : west-vlaanderen Hobby’s : karpervissen Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: boilie gel vr jan 21, 2011 12:46 pm
is mss zelf te flavouren naar eigen keus zoals je denkt belly
Robin Vercruyssen
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 32 Woonplaats : Oordegem Hobby’s : Vissen wat anders? Registration date : 06-11-10
Onderwerp: Re: boilie gel vr jan 21, 2011 6:15 pm
Belly mss voor bij u partikels en/of sticks te doen? Of uw boilies mee te overgieten? grtz
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: boilie gel vr jan 21, 2011 6:19 pm
Lukt het toevallig om er uw haar mee in model te krijgen. Indien wel, hoef je niet langer te zoeken naar de gebruiksaanwijzing...
Grtzzzzzzzz
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: boilie gel vr jan 21, 2011 6:33 pm
Zors schreef:
Lukt het toevallig om er uw haar mee in model te krijgen. Indien wel, hoef je niet langer te zoeken naar de gebruiksaanwijzing...
Grtzzzzzzzz
das nog a gedacht zie.....zou a sjiek zicht zijn ....enja,assek op den bureau werk( ) moennek er deftig uit zien ...vanaf moandag i am the gelman grtzzzzz
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: boilie gel vr jan 21, 2011 8:05 pm
dan emmek een beter gedacht belly
Laatst aangepast door Yvoshkiro op ma jan 24, 2011 8:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: boilie gel zo jan 23, 2011 9:20 am
Yvoshkiro schreef:
Yvo;gij gaat da weten zuals hier uk,hebbek soms dat ik geen foto zie,maar a vaksken met een rode kruis eri, weetgij oe dadda komt? grtzzzz
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: boilie gel zo jan 23, 2011 1:04 pm
Den Belly schreef:
Yvoshkiro schreef:
Yvo;gij gaat da weten zuals hier uk,hebbek soms dat ik geen foto zie,maar a vaksken met een rode kruis eri, weetgij oe dadda komt? grtzzzz
Censuur
Zal aan je browser liggen... eens een andere gebruiken zoals explorer, firefox of opera
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: boilie gel zo jan 23, 2011 2:42 pm
Santa Cruz schreef:
Den Belly schreef:
Yvoshkiro schreef:
Censuur
Zal aan je browser liggen... eens een andere gebruiken zoals explorer, firefox of opera
aan mijne brouwer liggen ????ela,ela!!van mijn leffe blijftge af,zelle thanx Santa