Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Brolly di jan 04, 2011 7:01 pm
Inderdaad Edje, op e-bay gaat de XLR8 zelfs weg voor amper £70! Ik wist niet dat wij Belgen/Nederlanders niet kunnen meebieden, dat had ik nog niet bekeken. Ben ook nog niet 100% zeker of ik het ga doen, aangezien ik nog maar pas een Pioneer aangeschaft heb. Maar als ik het doe dan schakel ik wel iemand in aan de andere kant van het Kanaal om de biedingen te doen. Als ik het doe dan hou ik u zeker op de hoogte van de prijs.
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Brolly za feb 19, 2011 8:16 am
ok, tijd voor een eerste kort verslagje
Na enkele dagsessies nu mijn eerste (blank)nachtje eropzitten en voorlopig bevalt het ding me de volle 100%. Het is groter dan ik eerst verwacht had, al mijn materiaal staat netjes binnen en raakt geen kant, dit is zonder de tunnel eraan he. Heb het voorpaneel eringeritst gisterenavond wat vlot verliep en dan de "venster" erin gedaan. 1 zijkantje opengedaan om de stokken te zien staan en voor wat verluchting te zorgen, afijn het is picobello in orde. Vanmorgen gene condens, voorpaneel eraf, pluke dichtklappen and that's it he gasten, langer duurt dat niet. Geweldig.
ALs ik een minder punt moet aanstippen (kmoet objectief blijven he) voorlopig gaat het afbouwen van de grote balein vanvoor heel stroef omdat het nog nieuw is vermoed ik en ge moet opletten dat ge hem correct bijeenplooit om em terug in zijn tas te steken.
Maar voor die prijs heb ik een geweldige aankoop gedaan, eerlijk waar.
Jeff Van Dyck
Aantal berichten : 57 Leeftijd : 40 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : VIssen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: Brolly za feb 19, 2011 1:45 pm
ik heb vannacht ook mijn eerste nachtje gedaan in mijne jrc x-lite en ben volledig verkocht en heb geen nadelen ondervonden, is vlug opgezet en vlug afgebroken. Me so happy
Gast Gast
Onderwerp: Re: Brolly zo feb 20, 2011 12:22 am
Goed om te horen peter,
Het afbouwen heeft inderdaad te maken dat alles nog nieuw is.zal straks een stuk beter gaan allemaal.