Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Brolly vr dec 24, 2010 4:13 pm
Zonder te willen muggeziften Tommy, maar 't is M3. MK3 bestaat nie.
Laten we het nog wa ingewikkelder maken!
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Brolly za dec 25, 2010 7:34 am
mk 1 mk 2
dan de m3 en nu de nieuwe versie van de m 3
de wrap past op alle versies
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Brolly za dec 25, 2010 6:14 pm
de nieuwe M5 vind ik ook nie echt slecht, is wel van bmw
Gast Gast
Onderwerp: Re: Brolly za dec 25, 2010 11:23 pm
schitterend haha man man
Jeff Van Dyck
Aantal berichten : 57 Leeftijd : 40 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : VIssen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: Brolly zo dec 26, 2010 10:48 am
profile X van nash , is eigenlijk een oval maar met voor"paneel" dat kan ingeritst worden. Zeer compact en vlug op te zetten en af te breken. zal zowiso mijn volgende aankoop worde.
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Brolly zo dec 26, 2010 11:32 am
den hobokener schreef:
profile X van nash , is eigenlijk een oval maar met voor"paneel" dat kan ingeritst worden. Zeer compact en vlug op te zetten en af te breken. zal zowiso mijn volgende aankoop worde.
bij mij zal het ook zo eentje worden dat ik koop, model 2011!!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Brolly zo dec 26, 2010 12:56 pm
Voila, da zijn temisnte het type shelters die ge rap efkes opzet voor een vlug nachtje, en die ge op elke stek weg krijgt. En die steekt ge ook makkelijk weg en wegen nie echt veel indien ge een eind moet stappen naar de stek.
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: Brolly zo dec 26, 2010 1:12 pm
Ha ha, ik zie complete tenten met winterskin voorbij komen----- kort nachtje met een lichte brolly? Ik gebruik een aqualite en af en toe een Fox evo fx bivvy voor het korte werk. Wegen beide zeer weinig en kunnen opgerold makkelijk in een foudraal. Tevens zijn ze beide van behoorlijk doek (aquatexx en ventec) wat niet uitzet of krimpt bij temperatuurswisselingen. gr rob
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Brolly zo dec 26, 2010 1:18 pm
discovery schreef:
den hobokener schreef:
bij mij zal het ook zo eentje worden dat ik koop, model 2011!!
Mooi mooi , is ook wel iets dat me aanspreekt....... We kunnen hem samen bestellen we krijgen misschien wa meer korting.........
Sta versteld hoeveel er zijn die niet verschil weten tussen een brolly en een tent/bivvy
heb hier anders ook een brolly? 4 persoon, en kan nog twee meter bij met een extended
Rico
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Brolly di dec 28, 2010 9:09 am
Straf hé Rico?
Men vraagt info voor een compact shelterke voor een nachtje te doen, en ineens ziet ge hier mk2's, M3's en Nash Double Tops passeren! Allemaal goe en wel als uwen auto naast vlak op de stek staat (en dan nog), maar draagt da allemaal eens mee als ge 500m naar uw stek moet wandelen om een vlug nachtje te doen... Ik zet mijnen Titan ook wel al eens op, maar dan alleen maar als ik voor meer dan 1 nacht ga, en op een water waar de auto kortbij staat. Anders was het altijd mijn ovalleke, en nu de Pioneer. Maar kom, 't is wel zo dat de discussie nie meer over die shelters ging hé, maar over het verschil tussen nen mk2 en nen M3.
Dat B. Rici ding staat mij ook wel aan voor een nachtje, op voorwaarde dat ge die voorluifel weg laat. De Nash Profile X ziet er ook handig uit. En ik gebruik zelf een Trakker Pioneer Ultralight. Niet het goedkoopste tentje, maar het is 500% waterdicht, zet supersnel op, weegt nie veel, is ruim genoeg vanbinnen en krijgt ge op eender welke stek kwijt!
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Brolly di dec 28, 2010 9:59 am
Robby Malfliet schreef:
Straf hé Rico?
Men vraagt info voor een compact shelterke voor een nachtje te doen, en ineens ziet ge hier mk2's, M3's en Nash Double Tops passeren! Allemaal goe en wel als uwen auto naast vlak op de stek staat (en dan nog), maar draagt da allemaal eens mee als ge 500m naar uw stek moet wandelen om een vlug nachtje te doen...
Onderwerp: Re: Brolly di dec 28, 2010 10:07 am
Er is nog wa plaats op de trolly, dan pakken we de grote tent maar mee.
van goethem wim
Aantal berichten : 102 Leeftijd : 45 Woonplaats : aalst Hobby’s : bollen draaien Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: Brolly di dec 28, 2010 10:29 am
amai tommy
je hebt er ne camion voor nodig, gewoon gelijk robby zegt plu of dergelijke meer dan genoeg ver nachtje
grtz wim
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Brolly di dec 28, 2010 10:33 am
of onder de steren, als het weer het toe laat (al veel gedaan als het goe weer is) ik heb geen camion nodig ze, alles da ik mee heb voor een sessie kan op die kar en in één keer naar de stek ...
maar een plu is handig, maar ik doe geen enkele nachtjes ... maar ik begrijp het best ...
Bart Raats
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 45 Woonplaats : antwerpen Hobby’s : vissen Registration date : 08-08-09
Onderwerp: Re: Brolly di dec 28, 2010 12:54 pm
Wel voor een kort zomers nachtje is een plu wel eens leuk. Maar een plu is tegenwoordig al snel groter dan een 1pers tentje. Heb mij eens een fox evo tentje aangeschaft voor een 130euro met vast of los grondzeil aan ons de keuze en moet zeggen heel snel opgezet en licht van gewicht. Heb ook meerdere grote duurdere tenten maar ik betrap mij erop van steeds die tent mee te nemen dit door het pure gemak waarmee ik het kan opzetten ( easy dome concept ).
grts Beire
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Brolly di jan 04, 2011 8:59 am
Hi Peter,
Al een keuze gemaakt, of nog steeds zoekende ? Op het britse carpforum.co.uk is men erg enthousiast over de nieuwe JRC Stealth Brolly MK2 System. Verschillende frontpanel opties. Ventilatieopeningen aan de achterkant. Hydratex tentdoek. Afmetingen 265*260*130. Gewicht 9kg. En het is een brolly, en daar was dit topic om begonnen toch.
Have a nice day,Ed.
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Brolly di jan 04, 2011 2:18 pm
Thanks Ed,
heb toch de B Richi Vario Brolly besteld, de vele mogelijkheden én de goeie prijs maken dat ik die een kans ga geven. Heb trouwens al een grote B Richi tent en die bevalt me uitstekend duswat kwaliteit betreft zit het wel goed denk ik.
Hopelijk heb ik ze vug en kan ik ze uitgebreid testen
van goethem wim
Aantal berichten : 102 Leeftijd : 45 Woonplaats : aalst Hobby’s : bollen draaien Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: Brolly di jan 04, 2011 2:36 pm
groot gelijk peter
tis ni omdat het merk ni populair genoeg is bij somige gasten, dat het daarmee slecht is, den dag van vandaag word alles rap bestempeld
geen kwaliteit en blablabla, wie bepaald product nog ni heeft gehad kan geen oordeel vellen, en van horen zeggen tja hoor je veel liegen ook
grtz
wim
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Brolly di jan 04, 2011 2:44 pm
vliegenvanger schreef:
groot gelijk peter
tis ni omdat het merk ni populair genoeg is bij somige gasten, dat het daarmee slecht is, den dag van vandaag word alles rap bestempeld
geen kwaliteit en blablabla, wie bepaald product nog ni heeft gehad kan geen oordeel vellen, en van horen zeggen tja hoor je veel liegen ook
grtz
wim
Klopt Wim.
Ik heb net op Carpforum een review gelezen van een nieuwe bivvy van het onbekende merk Cyprinus. Die tent is blijkbaar top kwaliteit, en ze valt in vele situaties in te zetten! Zowel voor een enkel nachtje als voor lange sessies. Het gebruikte materiaal is hetzelfde dat Trakker gebruikt! De tent lijkt heel erg op de Trakker Airflex, maar die kost wel ruim €300! Deze komt op slechts €100 voor een tent met alu-poles, support sytem, verwijderbaar infill panell, T-pegs en grondzeil!
Laatst aangepast door Robby Malfliet op di jan 04, 2011 2:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
van goethem wim
Onderwerp: Re: Brolly di jan 04, 2011 2:52 pm
idd robby
meeste mensen maken gelijk brandhout van merk x of y, terwijl ze er zelf nog niet mee gevist hebben
en niet iedereen kan 500 a 600 euro besteden aan een tent, ieder kijkt in zen eigen geldbeugel
doeiii
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Brolly di jan 04, 2011 2:55 pm
Inderdaad. Ik ben zelfs van plan om mij het bovenstaande tentje aan te schaffen. Voor da geld kunt ge nie gekloot zijn hé!
van goethem wim
Onderwerp: Re: Brolly di jan 04, 2011 3:02 pm
ziet er idd goed uit robby
grtz wim
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Brolly di jan 04, 2011 4:21 pm
ik heb mij een nash profile x besteld model 2011 bij hengelsport depoorter!!
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Brolly di jan 04, 2011 6:26 pm
Goede avond,
Robby,
De info mbt de cyprinus tent klopt niet helemaal. Producten van cyprinus zijn alleen verkrijgbaar via tacklediscount. Zij adverteren op ebay met bivvies, bedchairs, chairs e.d. Regelmatig gaan de xlr8 bivvies voor ver onder de 100GBP weg. Maar nu het addertje onder het gras. Als inwoner van Nederland of Belgie kun je niet meebieden op deze veilingen.Je kunt de bivvy wel kopen maar dan moet je tacklediscount rechtstreeks benaderen en moet je de RRP ( recommended retail price ) betalen. Deze is 149,99GBP en daar komt dan nog p&p ( verzendkosten ) bij. Weet dit uit eigen ervaring. Na lovende kritieken op carpforum wilde ik de bedchair met memoryfoam kopen. Wilde bieden op ebay maar dit lukte niet. Heb tacklediscount benaderd en die boden aan de bedchair voor 89,99GBP plus 14,99GBP porto te leveren. Heb ik met enige tegenzin geaccepteerd omdat ik de bedchair waarschijnlijk goedkoper had gehad als ik op ebay had kunnen bieden. Maar ik vind de bedchair wel heerlijk liggen, beter dan al mijn vorige. Ben er dus wel tevreden mee! Robby ben benieuwd voor welke prijs je de bivvy krijgt. Misschien als we met zijn allen erom vragen dat wij ook kunnen bieden op ebay. Duitsers kunnen trouwens wel bieden en dat kan natuurlijk helemaal niet. Pure "discriminatie".
Peter,
Veel plezier met je brolly van B.Richy. Misschien kun je eens een review schrijven over hoe hij bevalt. Positieve mond tot mond reclame is de beste manier om als nieuweling voet aan de grond te krijgen. En een beetje concurrentie kan voor ons consumenten alleen maar in ons voordeel werken.