Onderwerp: Re: Zwolle 2011 di feb 01, 2011 9:51 pm
Hi,
roy van goor schreef:
landal greenpark...het loo...12km van zwolle..:-)
Ik vind het wel . . .
Tom-Tommerom-Tom-Tommeke, hé
Cheers
Michel
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 vr feb 04, 2011 8:22 am
mij kom je daar ook tegen zaterdag
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 vr feb 04, 2011 9:23 am
Ga morgen ook ne keer mijne kop binnensteken ....
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 vr feb 04, 2011 5:28 pm
ik kom de zondag langs grtz
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 vr feb 04, 2011 10:04 pm
Zondag aanwezig...
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 za feb 05, 2011 10:11 am
Wesley Mast schreef:
Zondag aanwezig...
en ik ook dan he
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 za feb 05, 2011 11:59 am
ik lig ziek op de zetel ... dus jammer genoeg geen zwolle voor mij!!
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: zwolle za feb 05, 2011 7:39 pm
ben terug van ginder veel volk .niks speciaals vond ik je kon er wel hier en daar een zaak doen ,vooral op gebiet van rubberbooten bij vortex,en bennethboots.voor de rest veel voederbooten en reis organisaties.heb wel wa bekent volk tegen gekomen een babelke doen wa zeveren een pintje drinken de normaalste zaak van de wereld dus.voor ons belgen is het noch altijd goedkooper in eigen land vrees ik ,we ik en mijne kollega hebben een product of 6 vergeleken kwa prijs gaande van een onthaakmat tot ne swinger het verschil in prijs is soms wel heel groot.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 za feb 05, 2011 9:02 pm
Wij hebben nogthans wa zaakjes kunnen doen ... Muts van e.s.p. meegebracht , rig-marolle , nieuwe matrix boddies , en vooral bij sticky-baits een zaak kunnen doen . gr
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 za feb 05, 2011 9:04 pm
schoon zaakjes bij sticky.... ga morgen ook en meteen mijn nieuwe viper inclusief dieptemeter meebrengen
tonino adams
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 40 Woonplaats : west-vlaanderen Hobby’s : karpervissen Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 zo feb 06, 2011 7:08 am
voor zaakjes moet je er idd niet zijn ik ga er heen voor nieuwigheden te bekijken en heb interessante dingen gezien
SPIEGEL wat was dat jong ? accidentje gehad aan de lichten ?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 zo feb 06, 2011 9:48 am
ja inderdaad voor zaakjes te doen niet zo erg en veel volk meer volk dan mensen
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 zo feb 06, 2011 12:39 pm
Meningen zijn nogal verdeeld .... Ben dit jaar niet geweest. Goede keuze dacht ik !!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 zo feb 06, 2011 6:40 pm
Boilies, boilies en nog eens boilies... Om mottig van te worden!
Verder wel enkele toffe gesprekken gehad, vooral met de mannen van Trakker, Aqua en enkele hengelbouwers.
Volgend jaar gaan we waarschijnlijk zelf met een mooie stand op de beurs staan.
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 zo feb 06, 2011 7:00 pm
ben ook terug van zwolle,leuke babbels en enkele hebbedingekes gekocht grtzz
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 zo feb 06, 2011 8:41 pm
Ook just terug zie ,viper ranger aangeschaft
Maar vind de beurzen in Engeland toch iets beter
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 zo feb 06, 2011 9:18 pm
Ben kort na ons gesprekske vertrokken daar Fox.
Ben ook nog aan 't overwegen om begin maart naar de beurs in Engeland te gaan. Maar de week ervoor ben ik er ook al voor een andere beurs, dus ik vrees dat het wa teveel van 't goeie gaat zijn.
christoph segers
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 zo feb 06, 2011 9:56 pm
Robby Malfliet schreef:
Ben kort na ons gesprekske vertrokken daar Fox.
Ben ook nog aan 't overwegen om begin maart naar de beurs in Engeland te gaan. Maar de week ervoor ben ik er ook al voor een andere beurs, dus ik vrees dat het wa teveel van 't goeie gaat zijn.
Beter 1 vogel in de hand dan geen hand
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 zo feb 06, 2011 11:16 pm
Hi,
vandaag geweest ( wadde-weer!! vooral in 't terugrijen een paar keer bijna van de weg geblazen ! ! )
En inderdaad Robby, bollen da-g'er mottig van werd, en verder liep het er vol "klein-mannen in nen bollenwinkel "! ! ! Het kon me egenlijk allemaal maar matig boeien, en dus ging ik gewoon op zoek naar waar ik voor gekomen was:
Na wat gependel tussen de de stands van de hengel-toppers (vergelijkende studie, noemen ze dat, vanwege die topic "Harrison Torrix of Free Spirit HS") toch een keuze gemaakt en die is op Free Spirit gevallen. Een technische gedetailleerde onderhandeling met Simon en Ben resulteerde ten slotte in de bestelling van 4 Hi-S ( 12Ft, 3Lbs) , to be custom built met extra lange (lange armen !) ultra slimmed volkurken handvaten, flaring both ends, maar verder geen franje. De financiele kant van de deal beviel me ook best: het was zeker de moeite om ervoor naar Zwolle te rijen ! ! ! Leverperiode voor de hengels is (jammer genoeg) pas voor half mei.
Tussendoor John Van Eck nog gezien; John was in m'n BKSG-tijd onze one and only "Regio-Antwerpen-Hollander"; hij heeft ons zelfs geleerd dat ook voor een Belg zelfs een Heineken (maar dan alleen als het bier ijskoud en het weer snikheet is, hé ! ! ! ) toch kan smaken. Altijd een leuke vent geweest, die John, en de herinneringen aan lang vervlogen belevenissen en fratsen waren niet van de lucht. Kort daarna terug de auto in en karren maar, terug naar de Koekestad.
Cheers,
Michel
Laatst aangepast door Michel op ma feb 07, 2011 5:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 ma feb 07, 2011 4:59 pm
twone schreef:
voor zaakjes moet je er idd niet zijn ik ga er heen voor nieuwigheden te bekijken en heb interessante dingen gezien
SPIEGEL wat was dat jong ? accidentje gehad aan de lichten ?
njah was men kameraad die naar zwolle gereden was met zen auto en aan de lichten was er nen (kut: op dat moment) hollander in zen gat gereden dusja
Laatst aangepast door spiegel op ma feb 07, 2011 7:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 ma feb 07, 2011 5:19 pm
He Spiegel,
Kan het effe wat genuanceerder. Ben niet zo blij met kreten als "kut hollander".
Met vriendelijke groet,Ed.
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: zwolle ma feb 07, 2011 7:29 pm
die snotneuzen hebben weinig respect medunct mij edje
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 ma feb 07, 2011 7:51 pm
Edje schreef:
He Spiegel,
Kan het effe wat genuanceerder. Ben niet zo blij met kreten als "kut hollander".
Met vriendelijke groet,Ed.
Hey ed,
niet slecht bedoeld he man! s'avonds ons nog goed geamuseerd met de hollanders maar op dat moment was het wel kut ja :p
mvg jan
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Zwolle 2011 ma feb 07, 2011 8:13 pm
Michel schreef:
Hi,
vandaag geweest ( wadde-weer!! vooral in 't terugrijen een paar keer bijna van de weg geblazen ! ! )
En inderdaad Robby, bollen da-g'er mottig van werd, en verder liep het er vol "klein-mannen in nen bollenwinkel "! ! ! Het kon me egenlijk allemaal maar matig boeien, en dus ging ik gewoon op zoek naar waar ik voor gekomen was:
Na wat gependel tussen de de stands van de hengel-toppers (vergelijkende studie, noemen ze dat, vanwege die topic "Harrison Torrix of Free Spirit HS") toch een keuze gemaakt en die is op Free Spirit gevallen. Een technische gedetailleerde onderhandeling met Simon en Ben resulteerde ten slotte in de bestelling van 4 Hi-S ( 12Ft, 3Lbs) , to be custom built met extra lange (lange armen !) ultra slimmed volkurken handvaten, flaring both ends, maar verder geen franje. De financiele kant van de deal beviel me ook best: het was zeker de moeite om ervoor naar Zwolle te rijen ! ! ! Leverperiode voor de hengels is (jammer genoeg) pas voor half mei.
Tussendoor John Van Eck nog gezien; John was in m'n BKSG-tijd onze one and only "Regio-Antwerpen-Hollander"; hij heeft ons zelfs geleerd dat ook voor een Belg zelfs een Heineken (maar dan alleen als het bier ijskoud en het weer snikheet is, hé ! ! ! ) toch kan smaken. Altijd een leuke vent geweest, die John, en de herinneringen aan lang vervlogen belevenissen en fratsen waren niet van de lucht. Kort daarna terug de auto in en karren maar, terug naar de Koekestad.