Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Afscheid Jaap

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

Afscheid Jaap Empty
BerichtOnderwerp: Afscheid Jaap   Afscheid Jaap Icon_minitimewo okt 13, 2010 5:37 pm

Bij deze wil ik zeggen dat de afscheidsplechtigheid van Jaap De Bliek doorgaat morgen in de PKN kerk te Breskens en dit om 14uur.
Jaap we zullen je alle heel erg missen want je was een vriend die voor iedereen klaar stond en met een enthousiasme die zijn gelijke niet kent! Ik had je nog zoveel willen zeggen en vergeet nooit de leuke momenten die we samen beleefden,je hebt voor altijd een grote plaats in mijn hart!! Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.triggerbaits.nl
Frederic Heuker

Frederic Heuker

Man Aantal berichten : 52
Leeftijd : 39
Hobby’s : uitgaan en vissen
Registration date : 13-05-09

Afscheid Jaap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afscheid Jaap   Afscheid Jaap Icon_minitimedo okt 14, 2010 10:25 pm

Ik wil de leden hierbij nog eens persoonlijk bedanken die bij de dienst aanwezig waren!! Jaap heeft het afscheid gekregen zoals hij het wou, echt ontroerend en mooi! Jaap blijft voor altijd bij ons in gedachten. We gaan je missen makker!!

Fred
filip de meulder
Moderator
filip de meulder

Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

Afscheid Jaap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afscheid Jaap   Afscheid Jaap Icon_minitimevr okt 15, 2010 6:42 pm

Ik heb Jaap persoonlijk nooit gekend maar weet wel dat hij een grote was onder ons en lang zal blijven. Heb men steunbetuigingen betoond hier op forum. Kon er spijtig genoeg niet bijzijn maar vindt het ook zeer triest dat hij zo vroeg moest gaan. Sterkte nogmaals aan familie en vrienden die hem beter hebben gekend. Het doet mij ook wat, dat is zeker, maar we kunnen er spijtig genoeg niets aan veranderen. Sterkte aan allen die hem liefhadden ! Filip
Gesponsorde inhoud

Afscheid Jaap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afscheid Jaap   Afscheid Jaap Icon_minitime

Afscheid Jaap
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Overlijden Jaap de Bliek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum