Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Domme stoten aan de waterkant.

Ga naar beneden 
+2
Glenn Van Cauter
vanderzanden wim
6 plaatsers
AuteurBericht
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 43
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

Domme stoten aan de waterkant. Empty
BerichtOnderwerp: Domme stoten aan de waterkant.   Domme stoten aan de waterkant. Icon_minitimema sep 27, 2010 10:03 am

Ik dacht lijkt mij wel leuk om daar is een topic over te beginne. Ik zal dan zelf ook de spits afbijten.

Te nacht had ik dus ne schub gevangen van 15kg en omdat ik nie graag zak trek ik zoveel mogelijk mijn fotos zelf met de afstandsbediening van mijn fototoestel. Nu had ik mijn afstandsbediening bij op mijn recovery/weeg sling liggen na het nemen van de fotos. De vis na de fotos terug gezet met die sling. Maar natuurlijk vergeten mijn afstandsbediening terug te nemen. Ik na het terug zetten van de vis mijn foto toestel aan het opruimen kom ik dus tot de conclusie dat men afstandsbediening me het kanaal is ingegaan. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Glenn Van Cauter

Glenn Van Cauter

Man Aantal berichten : 44
Leeftijd : 39
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 15-03-10

BerichtOnderwerp: Re: Domme stoten aan de waterkant.   Domme stoten aan de waterkant. Icon_minitimema sep 27, 2010 10:09 am

Een aantal jaar terug, tijdens het vissen aan de Dender, verstrooid mijn slip aan het losser zetten en iets te veel gedraaid. Mijn stokken stonden vrij schuin naar beneden omwille van de hoge kant en veel drijfvuil, resultaat boem spoel van de molen geschoven en plons het water in. Daar zit ge dan met uw 350m draad op de spoel. Meter per meter ophalen en hopen dat ik in de winter toch maar een knoop op de spoel heb gelegd.
filip de meulder
Moderator
filip de meulder

Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Domme stoten aan de waterkant.   Domme stoten aan de waterkant. Icon_minitimema sep 27, 2010 5:35 pm

Bij ons opt fort domme stoot gedaan. Hoog in de bomen gegooid aan overkant en na veel trekken en sleuren schoot het lood (70 gram) los, gevolgd door een piepend geluid naast men linker oor. 10cm naar links gestaan wast gedaan geweest met me. Lood achteraf 20cm diep uit de harde berm opgegraven achter me... Is al wel tijd geleden maar is echt wel schrikken !
Echt dom dus. Nu zal ik achter een boom schuilen of een helm dragen, zeker weten... Shocked
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Domme stoten aan de waterkant.   Domme stoten aan de waterkant. Icon_minitimema sep 27, 2010 6:49 pm

In mei had ik ne mooie vis gevangen, en mijne maat kwam foto's nemen.
Mijn toen nog heel jonge Stafford Zena was er ook bij, dus ik moest ze even vast leggen om ons nie te storen bij het nemen van de foto's.
Aangezien ze al een gans weekend lui was, en meer sliep dan wa anders, besliste ik om de leiband eventjes vast te maken aan mijn visstoeltje... Laughing
Da was dus vragen om problemen, want 5min later liep er een kat in de dreef achter mijn stek, en Zena was toch wel wakker zeker!
't Laatste wat ik zag was dat mijn stoeltje van de stek wegschoot met de snelheidvan 't licht en gewoon hing te bengelen een paar meter achter een dolgedraaide hond! Cool

Een paar weken later was ik blijkbaar nog nie geleerd.
Ik ging voeren en Zena was er wederom bij.
Omdat ik de handen vrij moest hebben om te voeren had ik de leiband vastgemaakt aan de spiegel van mijn oud Golfke... Embarassed
Om een lang verhaal kort te maken, 10 minuutjes later had mijn Golfke ne spiegel minder. Laughing

Laatst aangepast door Robby Malfliet op di sep 28, 2010 11:57 am; in totaal 1 keer bewerkt
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Domme stoten aan de waterkant.   Domme stoten aan de waterkant. Icon_minitimema sep 27, 2010 6:58 pm

je had diene hond beter demolation genoemd ...
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Marc Dhaene

Marc Dhaene

Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 59
Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ...........
Registration date : 30-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Domme stoten aan de waterkant.   Domme stoten aan de waterkant. Icon_minitimedi sep 28, 2010 11:06 am

aantal jaren geleden......370km rijden om eens eens een visje te gaan vangen en eenmaal daar aangekomen moeten constateren dat ge uw molens ni bij hebt cheers rechtsomkeer en opnieuw naar huis want ja...een weekje zonder molens vissen is nu ook ni echt het van het.na 1090km eindelijk kunnen vissen,van een verre trip gesproken..... Laughing
de marco
http://www.ccmoore.be
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Domme stoten aan de waterkant.   Domme stoten aan de waterkant. Icon_minitime

Domme stoten aan de waterkant.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bijtgrage insecten aan de waterkant !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: