Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: den 13de di sep 14, 2010 12:04 pm
tja gistere dus eh
na heel de dag rondgereden te hebben ; firmawagen binnebrengen, bic bootje gaan bezichtigen, brusselse file etc.. had ik me op een visnachtje getrakteerd. gerief , nieuw bicbootjen, sandwichen en hond in de camionet gezwierd. daar aangekomen, gerief in den boot, hond erin en naar de stek gevaren. toen ik ging uitvaren aan hond gevraagd of em mee in den boot wou , aan de paniekerige reactie kon ik al afleiden dat hij liever met 4 poten aan wal stond.
20m verder, klets boot omver ; ik en de nodige rommel het sop in. met mijn lierslaarzen en gans den nest nog een poging ondergaan om naar de met entoh uitgeruste milspec te duiken maar tevergeefs.
ben dan maar aan wal gezwommen , kleren uitgedaan en boot gaan halen.
later dan opgemerkt dat portefeuille en slimme telefon in broekzak zat.
balen...
ps: kwam ik thuis , nog even te horen gekregen dat mijn vriendin haar portefeuille in mijn voormalige firmawagen vergeten was die ondertussen gedeporteerd was naar OLen . arg.
deze morgen heb ik mijne stok nog kunnen opduiken maar mijn 107Ah batterij zal zeker in 1,5meter diepe prut liggen.
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: den 13de di sep 14, 2010 12:26 pm
Jawadde komt da tegen,
Zelf ben ik zeker op langere sessies op mijn hoede, wanneer de vermoeidheid enzo gaat spelen, om geen stoten tegen te komen met mijn materiaal. Maar als ik dit hier lees, zat het jou toch goed tegen deze keer. En nu een geloop om papieren enzo weer in orde te krijgen. Succes,
Grtz
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: den 13de di sep 14, 2010 5:47 pm
zij blij da ge ne verzopen bent, met die lieslarzen aan in je bood!!!
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: den 13de di sep 14, 2010 7:34 pm
ik zou het niet willen mee maken en zeker ni met laarzen aan Ik draag daarom altijd zo een slim reddings vest zit ni in de weg zoals andere modellen.
grts
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: den 13de wo sep 15, 2010 7:48 am
Je kunt beter naar je hond luisteren int vervolg! Dierlijke intuitie kan je niet overtreffen! haha! voor hetzelfde geld ben je eraan voor de moeit!
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: den 13de wo sep 15, 2010 8:13 am
idd , ons Lea had het allang door dat bootje niet zo stabiel is. ben nog eens gaan varen en heb den truck gevonden om er niet meer mee overboord te klashen
in tegenstelling tot wat mensen denken, die lierslaarzen zijn niet zon grote belemmering in het water, als je een beetje kan zwemmen verzuip je niet. anders is een reddingsvest wel aangeraden
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: den 13de wo sep 15, 2010 12:04 pm
Peis dat we al ander stoten uitgestoken hebben op of in het water als wat te zwemmen mee wa lieslaarzen
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: den 13de wo sep 15, 2010 12:38 pm
pascal waltenier schreef:
Peis dat we al ander stoten uitgestoken hebben op of in het water als wat te zwemmen mee wa lieslaarzen
Ja Pascal, als gij zwemmen met lieslaarzen maar wa kinderspel vindt dan vraag ik mezelf af wat gij gevaarlijk vindt in onze hobby!
geen lid meer
Onderwerp: Re: den 13de wo sep 15, 2010 1:00 pm
iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat gevaarlijk en verantwoord is.
iemand die met moeite de 100meter afzwemt raad ik het idd niet aan.
persoonlijk heb ik een 10tal zwembrevetten een duikbevret en 3de graad windsurfen op zak. dan kan je al stellen dat ik met dat beetje ervaring tot aan de kant geraak , wat voor een ander misch wel het einde betekend.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: den 13de wo sep 15, 2010 1:29 pm
Ik heb ook alle standaard zwembrevetten, tot 3km toe. En heb ook al wat gedoken (met flessen) in 't verleden. Maar ge gaat mij nu toch nie wijsmaken dat zwemmen/duiken met lieslaarzen aan veilig is hé??? Maakt nie uit hoe een sterke zwemmer ge zijt, in mijn ogen is dit gewoon oer-dom!
geen lid meer
Onderwerp: Re: den 13de wo sep 15, 2010 1:43 pm
Merci voor het moraal. Als ik nog is ga zwemmen zal ik mijn botten thuislaten.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: den 13de wo sep 15, 2010 1:47 pm
Voor mij doet ge wat ge wilt ze makker... Ik gaf slechts mijn mening.
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: den 13de wo sep 15, 2010 5:24 pm
Het is zeker niet ongevaarlijk , zeker als het water koud is , allemaal al meegemaakt , uwen tikker slaat 3 keer rond
Nja , wat we soms uitsteken voor e viske
Groot water oversteken in een stormnacht in een bicske , dag erna horen dat in vogelvlucht 2 a 3km verder een windhuis waargenomen is en er heel wat schade is
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: den 13de wo sep 15, 2010 8:35 pm
Kijk als ge in een boot stapt doe je schoeisel aan , dat je in de eerste plaats direct bij het overboord slaan onmiddelijk van u voeten kan duwen. Weet goed dat men kan verdrinken door de absorbatie van water door u schoeisel. Zelfs sportschoenen kunnen al dodelijk zijn , gelijk welk brevet ge al behaald heb. Greetz
pascal waltenier
Onderwerp: Re: den 13de do sep 16, 2010 2:59 am
Wel gasten ik ga me nu eens goed laten verdrinken in water van 2 a3cm
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: den 13de do sep 16, 2010 6:40 pm
al ooit iemand gezien dat verdronken was tijdens het vissen , ik wel en leuk is anders gevaarlijke dingen doen tijdens het vissen zegt veel denk ik .... bezin eer je begint en nog iets meer info de persoon in kwestie was ook een geoefend zwemmer
pascal waltenier
Onderwerp: Re: den 13de do sep 16, 2010 6:46 pm
Alsek nu richting men tong lik , smaak ik het nog steeds
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: den 13de do sep 16, 2010 6:51 pm
Goe bezig....
Tony Lemmens
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: Re: den 13de do sep 16, 2010 8:09 pm