We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish'
+7
Igor Van Waesberghe
Kurt Glorie
Tom Daelemans
Ivan De Ridder
pascal waltenier
Robby Malfliet
Steven Dekeyzer
11 plaatsers
Auteur
Bericht
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' wo sep 08, 2010 7:09 pm
What a whopper! Angler Raphael Biagini got the surprise of his life when he landed this gigantic koi carp on a fishing trip to France. At 30lb it's thought to be the largest of its kind ever caught in the wild
It might look like an enormously generous fairground prize.
But no goldfish bowl in the world could contain this catch.
The orange koi carp weighs 30lb - the same as an average three-year-old girl - and is thought to be one of the largest of its kind ever captured.
It took Raphael Biagini ten minutes to reel the creature out of a lake in the south of France - moments after fellow anglers told him they had spent six years trying to snare the legendary 'giant goldfish'.
Mr Biagini, pictured, said: 'To begin with, we couldn't tell what was at the end of the line, but we knew it was big.
'The fish was a good fighter, but not enough to win.'
After an impromptu photoshoot, the 30-year-old from Montpellier returned his prize catch to the water.
source: dailymail
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' wo sep 08, 2010 7:35 pm
Daarnet ook gelezen op Carpforum.
Ziet er een beetje Cassien-achtig uit...
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' wo sep 08, 2010 10:04 pm
Ja, precies een opblaasgoudvis ...
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' wo sep 08, 2010 10:17 pm
Raphael heeft die vis al een tijd geleden gevangen hoor
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' do sep 09, 2010 2:07 pm
Stond gisteren ook op hln. Weeral veel opgeblazen heisa voor hetgeen het is. Al is de vis op zich een echte beauty!
Heb de indruk dat de media tegenwoordig overal zomaar op springt, zonder eerst een en ander te checken of te controleren naar waarheid.
Waarmee ik evenwel niet wil zeggen dat deze vangst 'gefotoshopt' is hé!
Grtz Ivan
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' do sep 09, 2010 2:25 pm
Dit is toch een koi of ben ik mis ?
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' do sep 09, 2010 2:56 pm
Mooie vis en inderdaad al tijdje geleden gevangen. En zoals Ivan zegt. Veel heisa van mensen die er maar heel weing van kennen ; bij de reacties in hln.
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' do sep 09, 2010 5:57 pm
als da ne echte gevangen vis is etc etc dan is da echt wel een pareltje, ik vind da in ieder geval demax
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: kooi do sep 09, 2010 6:32 pm
dit is toch niks bijzonder ne goudvis van 15 kg .er zwemmen er in belgie zwaarder rond .of ben ik verkeerd?
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' do sep 09, 2010 7:01 pm
michel v schreef:
dit is toch niks bijzonder ne goudvis van 15 kg .er zwemmen er in belgie zwaarder rond .of ben ik verkeerd?
niks bijzonders? mss niet voor in de gazet, maar als karpervisser vind ik dat toch een speciale vangst. ge moet al ferm uw best doen om er van dit slag te kunnen vangen in BE.
een schoone vis staat niet gelijk aan aantal kg...
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' do sep 09, 2010 7:05 pm
Degenen die in ons land al een soortgelijke vis van dit formaat gevangen hebben kunt ge wel op uw 2 handen tellen denk ik. Zo "niks bijzonders" is deze vis.
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: koi do sep 09, 2010 7:38 pm
zo had ik er in mijne vijver zwemmen .en ik ken een water waar er drie van da slag rond zwemmen en zwaarder ook .ieder zijn mening zeker .
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' vr sep 10, 2010 6:18 am
Is inderdaad de moeite om keer te vangen !!Feit blijft dat he eigenlijk gewoon ne grote europese koï is en zeker gene goudvis !!!Goudvissen bereiken een maximale lengte van 40 a 45 cm!!! grtzzzzzzzzzzz
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish' vr sep 10, 2010 4:08 pm
Ik dacht dat het een goudkarper betrof?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: We're going to need a bigger bowl! Fisherman catches massive 30lb 'goldfish'