Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Sterk staaltje politioneel optreden

Ga naar beneden 
+6
Robby Malfliet
Tony Lemmens
Igor Van Waesberghe
Tommy De Cleen
Pol Geens
pascal waltenier
10 plaatsers
AuteurBericht
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

Sterk staaltje politioneel optreden  Empty
BerichtOnderwerp: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimedi sep 07, 2010 9:51 pm

Afgelopen zondag zou ik nog eens een kans wagen een visje te strikken op een openbare fortgracht en tevens een moeilijk water

Het is echter een water die voor mij beter gekend is als men zwarte beest , en het heeft zich maandagnacht terug voor mij zen eer aangedaan door het verspelen van een knoert van een spiegel en heb er nog steeds geen karper op de kant

Terwijlens ik men hengels aan het uitvaren was merkte ik op dat er verderop wat jongeren aan het hengelen waren , ik had er geen erg in , ze waren niet lawaaierig , so what

Rustig zat ik in het zonnetje te genieten om nog maar eens de dunne lijn te doorlezen , ik hoorde dat 1 van de jongeren achter mij "gemanierd" dus tegen verantwoorde snelheid wegreed door het bosrijke gebied

Ineens veer ik recht door het horen van de volgende woorden "is het hier" en zie de scooterjongere in allerijl doorstappen met 2 agenten achter zich , ze twijfelen even om door te stappen

Toch kan de dame waarvoor ik in geen geval men broek zou willen uit doen het niet laten en slaat haar pinker op richting mezelf , gelukkig hing op dat ogenblik men hond vast aan een boom

Kan ik u met iets helpen Mevrouw ?

Ja zegt ze met uw identiteitskaart en een geldig visverlof , dewelke ik snel uit men portefeuille tevoorschijn haal

Ondertussen op de stek verder zag ik dat er al versterkingsblauw aangekomen was en schaart een agent zich met een sterretje meer dan de dame in mijn richting

Ondertussen werden me vragen gesteld zoals

Dood u vis en neemt u deze mee?

Terwijl ik even uitleg geef dat ik de problematiek ken van de oostblokkers die erop los stropen , ikzelf een sportvisser ben en tonend naar men weightsling , klaarstaande emmer met water en ### onthaakmat , ikzelf daar geen klein fortuin aan zou uitgeven ter bescherming van de door mij gevangen vissen om ze ongeschonden terug te zetten.

Ineens worden beide agenten ter versterking geroepen naar de volgende stek en zegt het sterretje meer tegen mij , wij komen terug , ik antwoord , ik loop niet weg

Teruggekomen vraagt het sterretje meer wat ik zo ver van huis kom doen aan dit water , ik antwoord dat er op deze fortgracht karpers zwemmen van groot formaat die je in mijn buurt niet vind

Tevens merkt het sterretje meer op dat ik niet mag vissen vanuit men boot , ik antwoord beleefd dat volgens wetgeving sinds enkele jaren toegelaten is mits een grote vergunning te hebben terwijl ik deze boventover en zeg , kijk meneer het staat er zelfs op vermeld aan de achterkant

Het sterretje meer antwoord , ik ga dat eens gaan navragen bij mijn overste , die staat hier wat verder , ik ben zo meteen terug , dus het sterretje meer ging te rade bij nog een sterretje meer , oh boy

Ondertussen is de dame al overtuigd van mijn goede bedoelingen als sportvisser en leg ik haar nog even uit dat ik een eigen hengelsportzaak heb en mijn aanwezigheid daar voortvloeit uit mijn passie voor het vissen en niet om er rond te hangen

Ineens schalt het sterretje meer van het eerdere sterretje meer dat de dame met 2 sterretjes minder zich moest begeven naar de plaats van een zware misdaad en dat de vissende jongeren in het bezit zouden zijn van softdrugs

Ineens zie ik 5 agenten aan me passeren met de 3 jongeren aan de arm , waarbij sterretje meer , omdat ik zowat verwonderd het schouwspel met open ogen volg , me nog een goede avond wenst

Omdat ik eruiteraard niet mag nachten steek ik men hand op en wens het 8 tal ook een goede avond

Kom het weer maar tegen , 3 jongeren die een hengeltje uitsmijten en een jointje roken , geen overlast , versterking om ze op te pakken

Gelukkig ben ik met rust gelaten al zat de schrik er goed in om s'nachts nog een bezoekje te krijgen

Enige lichtpunt is dat er blijkbaar van overheidswege toch druk gezet word om op te treden tegen stroperij , a d h van de mij gestelde vragen maak ik dat toch op
Terug naar boven Ga naar beneden
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimedi sep 07, 2010 10:49 pm

...
Bravo voor de ' sterretjes meer ' , eindelijk komt er wat steun .
Of moeten er nog meer diefstallen en belageringen gebeuren vooraleer ze wakker schieten ?
We betalen toch al genoeg taksen ( zoals vergunningen ) en belastingen .... Niet soms ?

Grtz , Sun.
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimewo sep 08, 2010 10:10 am

je hebt zeker een punt daar sun ...
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimewo sep 08, 2010 2:04 pm

is inderdaad een goed teken dat er wat controle komt!!!
da ze die klein mannen uldere wiet afpakken vind ik maar larie, vooral omdat ze geen overlast veroorzaakten zoals je schreef.
ma soit ze zijn op goeie weg, hopelijk is het geen alleenstaande actie...

greets igor
Tony Lemmens

Tony Lemmens

Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 48
Hobby’s : Karpervissen it's A way of life!
Registration date : 19-06-10

BerichtOnderwerp: Actie    Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimewo sep 08, 2010 2:26 pm

Goed dat er actie komt, maar nu naast klein mannen liefst wa stropende beren van Polen aanpakken.
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimewo sep 08, 2010 4:08 pm

Smirny schreef:
is inderdaad een goed teken dat er wat controle komt!!!
da ze die klein mannen uldere wiet afpakken vind ik maar larie, vooral omdat ze geen overlast veroorzaakten zoals je schreef.
ma soit ze zijn op goeie weg, hopelijk is het geen alleenstaande actie...

greets igor
denk dat ze de grote boys hun grief nie gaan afpaken ...
machts vertoon waar niet nodig is .. en dan pronken met het zakje wiet da ze hebben afgepakt van kleine mannen, heel zielig eigenlijk!!
ik veronderstel dat het in het mechelse was???
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimewo sep 08, 2010 4:32 pm

Drugsbezit is toch verboden, niet? scratch

Of is er een gedoogbeleid?
Ben zelf geen gebruiker, dus ben er nie echt van op de hoogte.
Ik ben er resoluut tegen zelfs, dus ik kan nie echt zeggen dat die politiemensen iets misdaan hebben.

Ok ja, ze zouden hun beter met andere zaken bezighouden, da's waar.
Maar jongeren van de drugs proberen weghouden, met soms overedreven machtsvertoon, is in mijn ogen toch geen slecht idee. Idea
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimewo sep 08, 2010 4:38 pm

Robby Malfliet schreef:
Drugsbezit is toch verboden, niet? scratch

Dat is inderdaad waar, en het is strafbaar.
Maar beter dat dan een bende gasten die stropen.
We zijn allen jong geweest , en doen ze in mijn ogen geen kwaad.
Da machtsvetoon om een zakje kruiden is een beetje van de pot gerukt.
Beter aan het water , dan in de stad rondhangen.
En als ze dan nog respect hebben voor hun medevisser en natuur ,kan het naar mijn gedacht geen kwaad.
Greetz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimewo sep 08, 2010 4:40 pm

Ok, ik bekijk het misschien iets te eenzijdig (puur naar dat drugsbezit).

Nogmaals, voor mij zijn drugs altijd taboe geweest, dus dan hebt ge een ander gedacht over zo'n zaken hé.
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimewo sep 08, 2010 6:37 pm

Jups Tommy , boenk op

Zijt maar zeker dat at volgende maand in hun blaadje komt onder "politie successen" en der nog ne gansen arm bijgeflanst
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimedo sep 09, 2010 8:13 am

drugs is taboe amai, er zijn elk weekend jongeren die hun in coma zuipen!! (jaja ze noemen het tegenwordig coma zuipen) ...
nu iedereen die ik ken die wel is een jointje rookt, heb ik nog nooit naar het ziekenhuis moeten brengen omdat ze zichzelf in de coma hadden geblowd, man man dat woord drugs word zo veralgemeend echt niet te doen ...

Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimedo sep 09, 2010 2:56 pm

Geen drugs, ook geen wiet !! Nultolerantie heet dat !!
En ik weet waarom, want met wiet is het bij de meesten allemaal begonnen !!
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
Igor Van Waesberghe

Igor Van Waesberghe

Man Aantal berichten : 447
Leeftijd : 45
Hobby’s : karperen
Registration date : 15-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimedo sep 09, 2010 5:52 pm

@exos; zo denk ik er ook over.

@robby; als je tegen drugs bent begrijp ik dat je het normaal vind dat ze het afpakken van iedereen.

@jean pierre; zo cliche als het maar kan zijn je laatstse zin...
kzal met een cliche antwoorden: nie iedereen die een pint drinkt word alceholieker...

@ tommy; tis waar drugs is voor sommige zo een groot woord en word automatish geassosieerd met vannalles en nog wat.
verstandig omgaan met drugs is nogtans iets wat de meeste onder ons perfekt kunnen

ma ale tis hier geen pro of contra drugs topic, dus effe back on topic Very Happy

greets igor

Guy Michiels

Guy Michiels

Man Aantal berichten : 199
Hobby’s : vissen, gitaar spelen
Registration date : 24-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimevr sep 10, 2010 8:01 am

Stepping stone is bullshit.
Ik blow al jaren, ook aan het water, en ik heb
nog nooit in de verleiding geweest om iets anders
te proberen. Er zijn drugs en soft drugs. Liever een
goede joint dan prozac of andere "medicijnen". Kzou
wel eens willen zien wat de politie doet bij een dronken
bende polen van ne man of 20. Nie veel denk, maar oooh,
weer een geweldige drugsvanst... Zielig. Maar toch goed
dat ze wa controle doen. Ze weten de klok al hangen,
nu de klepel nog!
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimevr sep 10, 2010 8:58 am

hahaha das nu net het probleem, met wiet begint het niet!!!
nen alcoholieker dan??? dat veel meer kapot dan een jointje ze, geloof me vrij.
kijk kheb 18 jaar gerookt en geblowed, maar heb nooit iets anders gepakt ze ...

ge hebt gelijk Igor!!
geen lid meer

geen lid meer

Man Aantal berichten : 159
Hobby’s : f
Registration date : 27-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitimevr sep 10, 2010 1:15 pm

ik was toch stilletjes aan het vloeken, hadden ze er een dag eerder geweest zaten die polen der nog met hun Quechua bazaar.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sterk staaltje politioneel optreden     Sterk staaltje politioneel optreden  Icon_minitime

Sterk staaltje politioneel optreden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: DeCarpSaloon Screamer-
Ga naar: