Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Spullen gestolen

Ga naar beneden 
+11
Jerry Van Opstal
Robby Malfliet
Kurt Glorie
Marc Dhaene
peter himschoot
Tony Lemmens
Jeffrey Benoot
verlinden michel
christoph segers
bocken roel
Mark Hoedemakers
15 plaatsers
AuteurBericht
Mark Hoedemakers

Mark Hoedemakers

Man Aantal berichten : 337
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 25-05-08

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimezo sep 05, 2010 3:34 pm

Vorige ochtend heeft iemand volgende spullen van me gestolen: (de persoon die al meer van deze feiten in het Maasland op z'n kerfstok heeft)

TNT Zenith 1man. Achteraan, aan de onderkant, zitten enkele kleine gaatjes.
Schepnet TNT met metalen spreidblok. Stop aan de onderkant ontbreekt. De steel heeft kleine krasjes in felgroen en oranje van de lak van m'n boot.

Ik maak me geen illusies dat ik dit materiaal nog terugzie. Deze persoon stopt trouwens beter met vissen, hij zou nergens meer mogen uitpakken. Dat hij maar een hobby zoekt die meer bij zijn persoonlijkheid aansluit. Drugs dealen ofzo.

Grts
Mark

Laatst aangepast door Mark Hoedemakers op za sep 18, 2010 10:01 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
bocken roel

bocken roel

Man Aantal berichten : 60
Leeftijd : 42
Hobby’s : vissen vissen en vissen
Registration date : 29-11-09

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimezo sep 05, 2010 4:12 pm

Man man wat een idioot!! Dat is zeker de zelfde die wat Mario zijn spullen ook gepikt heeft?!
greetz
Mark Hoedemakers

Mark Hoedemakers

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimezo sep 05, 2010 4:15 pm

Affirmative

Laatst aangepast door Mark Hoedemakers op wo sep 22, 2010 10:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimezo sep 05, 2010 4:44 pm

Mark zou het niet mogen zeggen maar als je zeker weet dat die persoon dat gedaan heeft , neem je het recht maar in eigen handen .
leuk is anders
http://www.thecompleatebroangler.com
verlinden michel

verlinden michel

Man Aantal berichten : 286
Leeftijd : 56
Hobby’s : karpervissen en fietsen
Registration date : 22-03-09

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimezo sep 05, 2010 7:02 pm

het is overal het zelfde liedje.volgens mij is er een hoop jaloezie onder de karper vissers.de jeugd of beginnende karper visser willen direct top materiaal en top vissen .maar ze willen niks meer leren of op bouwen ,iedereen die al wa jaaren mee draaid in de karperwereld weet dat het een hoop geld en tijd kost voor je uw doel bereikt.wij moeten soms ook een jaar spaaren eer we ons goesting kunnen kopen.en ik denk veeeelen onder ons ook .geduld is een schoone zaak.
Mark Hoedemakers

Mark Hoedemakers

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimezo sep 05, 2010 8:13 pm

Heb het stukje van de benzine maar gewist, op een ander fora had ik de indruk dat ik quasi als de crimineel aanzien werd. Links gedachtengoed, bah.
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimezo sep 05, 2010 8:37 pm

Waar gaat dit allemaal naartoe zeg....is elke week een nieuwe melding van diefstal... Rolling Eyes

Zouden beter een nieuwe rubriek in ons discussie board openen...: Alles over diefstal...

Grtzzzzzzzzzzz
Tony Lemmens

Tony Lemmens

Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 48
Hobby’s : Karpervissen it's A way of life!
Registration date : 19-06-10

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: links-rechts   Spullen gestolen Icon_minitimezo sep 05, 2010 10:15 pm

Mark Hoedemakers schreef:
Heb het stukje van de benzine maar gewist, op een ander fora had ik de indruk dat ik quasi als de crimineel aanzien werd. Links gedachtengoed, bah.

Marc,

Groot gelijk dat je boos bent, het benzinestukje heb ik niet gezien maar toch zou ik maar niet naar de links rechts kant gaan want rechts gedachtengoed in veel gevallen ook bah!
Mark Hoedemakers

Mark Hoedemakers

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimema sep 06, 2010 7:14 am

Tony, het gaat zeker niet over extreem rechts of extreem links. Ik wou maar even aangeven dat ik het feit dat ik word aangekeken op een emotionele uitspraak die vrij hard tegen criminaliteit is, een wel erg links geurtje heeft. Mijn politieke voorkeur is trouwens helemaal niet extreem rechts, ik ben een N-VA-stemmer sinds het vroegere kartel met CD&V. Al steun ik ook de 'nul-tolerantie voor criminaliteit' aanpak van (een) andere partij(en).

Grts
peter himschoot

Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimema sep 06, 2010 10:44 am

Hoelang zal het nog duren vooraleer wij karpervissers gaan aangesproken worden omdat we "aanleiding" geven tot diefstal ha Evil or Very Mad Ahja, meneer stalt alles zomaar uit en gaat dan slapen Embarassed

blijkbaar is het onmogelijk geworden om van een ander zijn gerief af te blijven, moet toch iets met de opvoeding zijn ze, wnat mijn moeder heeft me geleerd; alst ni van u is blijft ge er af. zo simpel zou da moeten zijn, maar ja...
Marc Dhaene

Marc Dhaene

Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 59
Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ...........
Registration date : 30-10-08

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimema sep 06, 2010 11:01 am

@Marc, of je nu links of recht stemt speelt hier geen rol ,het feit is dat men je spullen pikt en indien je daar dan emotioneel op reageert jij nog voor de zondebok wordt aanzien ook scratch scratch .....waar gaan we naartoe mensen !!!ik zou op dezelfde manier reageren marc en meer dan waarschijnlijk nog iets extremere uitspraken doen dan jij Very Happy .maar het is nu eenmaal een vaststaand feit dat criminelen,gelijk welk RAS,hier in dat apeland een streepje voor hebben tov de gewone werkende patriot natuurlijk.Nu mag men de dag van morgen die persoon oppikken voor diefstal,tegen dat jij op het politiebureel bent loopt die gast opnieuw vrij rond,want ach ja,moeilijke jeugd gehad,nooit liefde gekend enz,veel te veel papierwerk voor niks, dus.......laten lopen die handel !!!!als ge zonder benzine moest vallen marc,heb hier nog wa staan zenne Cool (grapje he,want anders komt er hier weer commentaar op)
hopelijk recupereer jij je spullen en wordt de dader gestraft cheers cheers
grtz marco
http://www.ccmoore.be
Mark Hoedemakers

Mark Hoedemakers

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimema sep 06, 2010 11:44 am

Bedankt voor de steun, mannen.
Gewoon een kwestie van een beetje 'netwerken', en iedereen in de buurt kent zijn naam en weet dat ze voor zijn grijpgrage handjes moeten uitkijken. Niet meer welkom aan het water.

Grts

Laatst aangepast door Mark Hoedemakers op wo sep 22, 2010 10:34 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimema sep 06, 2010 2:36 pm

Gelijk heb je.
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimema sep 06, 2010 4:25 pm

Ik leef met je mee Mark, ik weet hoe het voelt!

Maar wees blij dat het "slechts" om uw tent en net gaat.
Ik was alles kwijt. pale

En gij weet dan nog wie het gedaan heeft, ik tast volledig in het duister.
Als ik de dader moest kennen, echt waar die zocht ik op, en die zou maanden zijn boterhammekes in de koffie moeten soppen zene! Evil or Very Mad
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

Man Aantal berichten : 437
Leeftijd : 50
Hobby’s : Vissen , ........
Registration date : 10-04-08

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimema sep 06, 2010 4:40 pm

Links , rechts Laughing
Nultolerantie dat is hetgeen er moet gebeuren .
Maar nee , zelfs pedo's krijgen vrij spel Shocked
Waar gaan we toch naartoe in deze hypocriete wereld .
Veel succes met je plannen Marc , jaag hem de stuipen op het lijf .
grt
Mark Hoedemakers

Mark Hoedemakers

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimeza sep 18, 2010 10:21 am

Beste collega-karpervissers. Dat m'n spullen gestolen zijn is blijkbaar nog niet voldoende. Gisteren ben ik telefonisch bedreigd door een vriendelijke mevrouw die me zonder nummerweergave belde. Als ze dan zegt dat ik haar wel zal leren kennen is het best jammer dat ik geen nummer kon zien. Het uitwisselen van telefoonnummers is toch bijna een basisvereiste om elkaar beter te leren kennen. De wereld op z'n kop, het slachtoffer van een diefstal wordt ook nog eens bedreigd naar aanleiding van die feiten. Smile

Ik moest dit topic wissen, maar helaas: in dit topic staat (na consultatie van de politie) niets strafbaars en er wordt geen naam genoemd. Het topic geeft wel weer wat hier in de streek de publieke opninie is over een bepaald persoon. En die opinie kan ik niet veranderen. Je oogst wat je zaait zullen we maar zeggen.

Met opgewekte groeten
Mark
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Hobby’s : karpervissen

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimeza sep 18, 2010 10:47 am

shit man wa is da allemaal!! pfff en den bedrijgd worden wss door de mamavan het boefje in kwestie!!
heeft wss geen opvoeding gekend .... en kent geen normen en warde!!
dat word niet gestraft (omdat ze minderjarig zijn) mss zelf een strafke geven ....

wij waren onlangs nog aant fantaseren, dat het wel een leuke straf zou zijn om zo iemand een dagje of 2 in den bos aan een boom vast te binden ... (ergens ver weg waar niemand hemkan zien of horen) ze doen dat met honden ook dus waarom niet met zoeen boefje zonder respect voor adrmans gerief ... (en denk dat het deze keer genen bruinen is???) ...
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
David De Cleen

David De Cleen

Man Aantal berichten : 128
Leeftijd : 46
Hobby’s : vissen fitness snowborden
Registration date : 17-02-10

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimeza sep 18, 2010 11:37 am

Dit is er ver over, eerst stelen ze je spullen en dan nu ook nog een bedreigen ook. Ik zou klacht gaan neerlegen en als ze hun werk doen is de persoon die jou belde snel op te sporen en mag deze het eens komen uitleggen, en dan weet zij ook ineens dat je er niet mee lacht en weet de politie ook ineens wie het is, zou er later weer zulke dingen gebeuren.

Hou het maar bij een fantasie Tommy want je ziet de dader is nu al bijna slachtoffer dus binne kort is het Mark zen schuld nog dat hij de spullen heeft laten stelen zo gaat dat nu hier dat appenland.
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

Man Aantal berichten : 437
Leeftijd : 50
Hobby’s : Vissen , ........
Registration date : 10-04-08

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimeza sep 18, 2010 11:37 am

Bruin of blank maakt in zulk geval niets uit hoor Tommy . Crapuul zit overal .
Vastbinden aan een boom met ne rosse mierennest ervoor en insmeren met honing Twisted Evil
Wedden dat die dat nooit meer doet .
Die moeder is dus ook geen haar beter , hoe luidt het spreekwoord ook alweer , de appel valt niet ver van den boom ???
Mijn geduld zou allang op zijn ze .
Maar loontje komt om zijn boontje ooit .
Grt
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimeza sep 18, 2010 12:09 pm

Ja man waar gaat de wereld naartoe!

Ken dat die laffe wraakacties van zo'n marginale typkes! Je slaat eens goed op hun muil maar achter u rug pakken ze u terug door uw auto kort en klein te slaan als hij ergens alleen staat!

Politie bellen en die gast laten opsporen! Ouders zullen er voor opdraaien!
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimeza sep 18, 2010 2:22 pm

Da's nu toch nie te doen hé?! Shocked

Waar gaan we nartoe waar gaan we nartoe... scratch

Den dief van mijn materiaal heeft mij nog nie gebeld zene... Laughing
Ivan De Ridder

Ivan De Ridder

Man Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel
Registration date : 23-12-08

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimeza sep 18, 2010 10:44 pm

Ook al is het risky om te posten, mijn raampjes zijn ondertussen getint, en een effectief ( en 130db luid) sensor alarm zal opgesteld staan tijdens het vissen.

Jammer dat deze maatregelen nodig zijn, maar das nu eenmaal de wereld waarin we leven (door anderen zo gecreëerd)
Mocht iedereen de 'dirt' voor zijn eigen deur opvegen, het zou een propere wereld zijn...

Grtz,
I.
http://www.ccmoore.be
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Hobby’s : karpervissen

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitimezo sep 19, 2010 12:16 pm

ik zij bruinen omdat hier nogal vaak den bruine de schuld krijgt van alle shit in de wereld!!
terwijl er genoeg krapul te vinden is onder eigen volk(eerst) ....

tis heel triest dat ge niet meer gerust zit aant water (omdat ze je kunnen rippen!!)
mss daarom dat veel mensen naar btwaters gaan ...
en wens iedereen dan ook sterkte die bestolen zijn, en dat het goed komt of gerechtigheid geschiet!! ....
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Gesponsorde inhoud

Spullen gestolen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spullen gestolen   Spullen gestolen Icon_minitime

Spullen gestolen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gestolen karper