Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Alles weg!!! wo aug 18, 2010 4:23 pm
Da heb ik ook al gedacht. Ik plaats zeker geen foto's meer van mijn materiaal.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op do aug 19, 2010 10:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Alles weg!!! wo aug 18, 2010 5:38 pm
... Hoi Robby ,
Echt klote ..........
Veel sterkte gewenst , en hopelijk vindt je iets terug van je oude spullen.
Grtz , Sun.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Alles weg!!! wo aug 18, 2010 8:25 pm
Wreed wreed wreed...
Was wel content toen ik vanmorgen uw sms kreeg met het nieuws dat je al een deel kan vervangen. Toch nog wat licht op het eind van de tunnel!
Wij hebben soms ook onze wagen volgeladen staan langs straat...zal voortaan ook wel twee keer nadenken nu!
Gtzzzzzzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Alles weg!!! wo aug 18, 2010 9:23 pm
Zag net ne foto op een engels forum... Deze vrachtwagen zou gespot zijn in de ferryport in Dover.
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 19, 2010 6:37 am
Gelukkig heb je veel hulp, das altijd een opsteker he. Nu, wat betreft dat posten, daar ben ik ook al een tijdje achter (ander fora, ander hobby) maar er zitten nu helaas altijd mensen tussen die andere motieven hebben als ze iets lezen he. Ik post ook geen materiaal meer, noch wanneer ik waar naartoe ga. Helaas mogen we hier niet langer naief over zijn he. Het kost allemaal veel geld en sommigen kunnen hun poten niet van een ander zijn gerief houden.
Mijn buurvrouw vertelde me gisteren bij thuiskomst dat er rond de middag (13u) 2 Roemeentjes (12j zoiets) opgepakt waren die rondgingen met een "petitie", overal aanbelden en wanneer niemand opendeed even snel aan de deur voelden Een alerte en ongeruste buurtbewoner belde de politie, die wreed snel ter plaatse was waarop de jongeren op de loop gingen en hun "petitie" dropten in de struiken. Ze zijn gevat, maar de politie kreeg er natuurlijk niks zinnigs uit, behalve dat ze (zogezegd) met de trein van Brussel kwamen en te voet hun ronde deden. Het is echt naar de kl... zenne met de wereld. Miss hebben we dringend een "vigilante" nodig ! Charles Bronson, waar zit je ??
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 19, 2010 7:42 am
Miss hebben we dringend een "vigilante" nodig !
zonder zeveren... wij zijn daar in ons wijk mee bezig...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 19, 2010 8:15 am
Gisteren wat met buren aan 't babbelen geweest, en er was zelfs iemand die zei dat ge op den duur nog een buurtwacht moet oprichten die 's nachts patrouille lopen!
Pas op, als ik ooit met pensioen ben zou da nog wel iets voor mij zijn! Met mijn ouwe realtree viskleren en geschilderd gezicht wa van boom tot boom sluipen...
Laatst aangepast door Robby Malfliet op do aug 19, 2010 9:04 am; in totaal 1 keer bewerkt
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 19, 2010 8:55 am
Erg voor je Robby, wens dit niemand toe ... kan goed begrijpen dat de sentimentele waarde van het meeste hoger is dan de marktwaarde ervan. Van sommige spullen die je al jaren gebruikt ineens moeten afscheid nemen, pfff.
Ongelofelijk hoe sommigen niet van andermans gerief kunnen blijven !
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 19, 2010 9:09 am
Da's waar Santa... En 't zijn maar onnozele dingen zene. Mijn oud Samson wegerke bijvoorbeeld. Da had ik al dik 15 jaar denk ik, en werkte nog goed. Ik gebruikte het nie meer, maar da mocht niet uit mijn vistas om setimentele redenen! En er waren nog van die zaken zene. Mijn oude Gardner stringer naald bijvoorbeeld! Da was mijn eerste serieuze naald die ik kocht helemaal in 't begin dat ik op karper begon the vissen ongeveer 20 jaar geleden. En ik had en gebruikte die nog altijd!
Ach ja, 'k mag er nie bij blijven stilstaan...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 19, 2010 9:52 am
Dit gebeurt meer en meer en in alle sporten en hobby,s.Ik ga iedere week naar de motorcross en daar moet je om zeker te zijn gewoon een slot en dikke keting aan je moto hangen in het rennerspark.Als je gaat fietsen ,laat asjeblief je dure koersfiets niet uit het zicht achter als ge een teraske doet na de rit.Hoe ze het soms voor elkaar krijgen is een raadsel en ze gaan zeker niet over 1 nacht ijs.Alles is voorbereid .Deze is vorige week nog gestolen.
Aantal berichten : 337 Leeftijd : 44 Woonplaats : Kinrooi Hobby’s : Karpervissen Registration date : 25-05-08
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 19, 2010 11:38 am
Het jammere is dat als je zo'n smeerlappen betrapt en je ze een pak slaag geeft met een inox bankstick dat ze drie weken hun voer door de blender moeten halen om het vervolgens met een rietje te moeten binnen slurpen, jij zelf zwaar wordt berecht. Dat terwijl het hun verdiende loon is. Gat branden, blaren??? Spreekwoorden genoeg, maar in real life zijn de goede mensen meestal de zak...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 19, 2010 1:23 pm
Spijtig genoeg is dit een waarheid gelijk een koe Mark...
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 19, 2010 5:26 pm
Robby, Ik ben blij dat je er al wat grappen over kan maken, de ergste schrik ben je al kwijt. Ook ik ben vrij nonchalant wat betreft je visgerei in de auto laten liggen maar ga er nu wel anders over denken Het blijft natuurlijk klote maar mocht je zolang nog een setje hengels willen lenen heb ik nog wat Centurys liggen (vis je ook eens met een echte hengel ) Gr Rob
Laatst aangepast door robby op do aug 19, 2010 6:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 19, 2010 5:51 pm
Bedankt voor het aanbod Robby. Maar ik heb al een set Sonik hengels op komst, en mijn nieuwe set Cotswold XXIII's is binnen enkele weken ook af.
En op die opmerking over "echte hengels" ga ik nu eens niet reageren se. (om nie te moeten zeggen dat ik geen antwoord gereed heb )
Laatst aangepast door Robby Malfliet op do aug 19, 2010 6:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 19, 2010 6:03 pm
pascal waltenier schreef:
Vannacht uit men bed gebeld door een vriend van mij Pieter Bombaert
S'avonds krijgt ie bezoek van 3 jonge gasten te fiets , ze praten wat met hem
2 uur s'nachts krijgt ie een aanbeet op de rechtse hengel , het wil net lukken dat diezelfde 3 jongeren terug komen van het verjaardagsfeestje in dronken toestand
Hij beaast zen hengel , stapt verder naar rechts om zen hengel terug te leggen in het kanaal waarbij er 1 van de jongeren hem vergezeld
Ondertussen draaien die andere 2 zen linkse hengel binnen en jatten ook zen beepers en bankstick's , hij heeft dit niet door omdat die ene met hem aan het praten is en rijden ermee weg op de fiets
Terwijol ie zen rechtse hengel dropt zegt die ene dat ie naar huis gaat springt op zen fiets en is weg de andere kant op
Terug aan zen tent bemerkt Pieter de diefstal van zen hengel en beepers
de vogels zijn uiteraard gevlogen
Naar de beschrijving van de fietsen meen ik dat die gasten er meermaals rondhangen
We zullen er de komende weken eens wat "lokaas" gaan uitzetten
Das toch verdekke erg , zo geslepen en doen u in slaap waar ge bij staat
Arme Pieter , lang geleden dat ik hem nog is gehoord heb . Het begint hier meer en meer op het wilde westen te gelijken precies . Miserie alom . grt
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Alles weg!!! vr aug 20, 2010 3:30 pm
Robby Malfliet schreef:
Gisteren wat met buren aan 't babbelen geweest, en er was zelfs iemand die zei dat ge op den duur nog een buurtwacht moet oprichten die 's nachts patrouille lopen!
Pas op, als ik ooit met pensioen ben zou da nog wel iets voor mij zijn! Met mijn ouwe realtree viskleren en geschilderd gezicht wa van boom tot boom sluipen...
Buurtwachten tja......in onze buurt was er paar jaar terug een brandstichter bezig, gans de buurt kwam samen om eens te spreken of een buurtwacht mss een mogelijkheid was ( ging al over 5-tal branden, huizen, auto's e.d.), veel mensen waren er voor te vinden en ene vond het prachtig en was ongelofelijk enthousisast, paar maanden later bleek dat die enthousiaste kerel de brandstichter was!!!! Wil hier niet zeggen dat het geen oplossing zou zijn maar zo zie je maar dat de daders soms uit onverwachte hoek kunnen komen. Grtz.
Peter.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Alles weg!!! vr aug 20, 2010 3:45 pm
Buurtwachten hahaha ge moet da nekeer google-en en is teen en ander lezen!! meestal loopt da slecht af en vallen er onschuldige slachtofers man man man (ge hoord nogal wa hier ze) ik ben soms beschaamd ....
niet dat ik het nie erg vind wat Robby is overkomen he. maar dit topic gaat weer een eigen leven leden en de coboy verhalen komen weer vanonder het stof ...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Alles weg!!! za aug 21, 2010 2:11 pm
Vanmorgen al eens zwaar gaan shoppen. Nieuwe tent, bedchair, stoeltje, molens, carryall en bergen klein gerief. Op een goe uur tijd een dik maandloon armer...
Maar kom, 't gedacht dat ik binnen enkele dagen terug aan 't water ga zitten doet mij alles vergeten.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Alles weg!!! za aug 21, 2010 10:04 pm
Groot gelijk Robby...en één dezer maak ik die lading voor u klaar hé...
Grtzzzzzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Alles weg!!! za aug 21, 2010 10:49 pm
Geen haast achter makker, ik kan nog efkes voort.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Alles weg!!! do aug 26, 2010 7:09 pm
Amai Robby, als dat hier allemaal lees heb ik daar maar één woord voor. VERSCHRIKKELIJK !!! Veel sterkte en succes met de nieuwe opstart.