Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Leaders zo jun 13, 2010 7:05 pm
helleu the lads....... kzoek goeie leaders,maar wel al 'gemaakte' dus,met a lusken langs weerkanten...iemand aanraders? thanx&grtzzzzzzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Leaders zo jun 13, 2010 7:22 pm
Ik maak zelf altijd mijn leaders uit een spoel ESP leadcore. Maar ik heb ooit eens de klaargemaakte leaders van ESP gekocht in 't geval dat ik onverwacht eens met een lege spoel moest zitten, en ik heb die eens bekeken, en zo proper kunt ge ze zelf nie maken!
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Leaders zo jun 13, 2010 7:50 pm
idem dito esp
effe off topic , op waters waar leadcore niet mag gebruikt worden wat gebruiken jullie dan als alternatief welke leader in combinatie met drop off systeem (sky lake) eventueel met een fotoke
Tom Franck
Aantal berichten : 13 Leeftijd : 48 Woonplaats : wommelgem Hobby’s : vissen Registration date : 15-10-08
Onderwerp: leaders zo jun 13, 2010 7:59 pm
de leaders van jrc zijn prijzig maar zijn wel super. De 2 kleinste maten 3 en 6ft zijn met lusjes en de 9ft is zelf te knopen aan de hoofdlijn. de leader bestaat uit een 30lbs kern met een coating 80lbs en is enorm schuurvast en ligt mooi tegen de bodem. Is in 3 kleuren te verkrijgen groen , bruin en transparant
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Leaders zo jun 13, 2010 7:59 pm
Dan zou ik voor het type Safe Zone leaders gaan Fox.
En als elke vorm van leaders verboden is dan gebruik ik gouwe ouwe tube (ESP Anchor), ofwel gewoon een zware 18lbs hoofdlijn "los door".
Gast Gast
Onderwerp: Re: Leaders ma jun 14, 2010 9:30 am
als leadcore nie mag gebruik ik, the safe zone leaders of ik maak zelf leaders met Mirage 25lb 100% fluorocarbon en da werkt perfect en das enorm sterk en heel schuurbestendig!!
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Leaders ma jun 14, 2010 1:04 pm
ik gebruik geen voorgemonteerde leaders omdat ik ze allemaal veel te kort vind en te duur. Daarom gebruik ik tiagra van shimano (fluocarbon leader) 0,60 mm grtzzzzz
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: Leaders ma jun 14, 2010 3:31 pm
belly, de leaders van nash zijn vree goe vind ik en nog te doen qua prijs grtz marco
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Leaders ma jun 14, 2010 4:06 pm
Hey Marco.
De Stefan heeft er althans geen goeie ervaringen mee zene als ik hem hoorde aan de telefoon vandeweek.
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Leaders ma jun 14, 2010 7:39 pm
Nash had vorig jaar twee soorten leaders
De dunne en de gewone.
Met de dunne leaders zijn er problemen geweest en daardoor zijn ze uit de handel genomen. Met de leaders die nu verkocht worden zijn er geen problemen. Ik vis er nu al 1.5jaar mee en heb nog niks van problemen gehad. Ze hangen nu toch al een paar maanden aan mijn hengels en heb al aan vele opstakels gevist.
Dat verkoopt gelijk zoete broodjes. In Engeland hangen ze er twee aan elkaar om ze langer te maken en volgens hen werkt het perfect.
Grtz
Kim
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: Leaders di jun 15, 2010 5:52 pm
Ik viste met die Nash leaders en was echt te vrede mee.Tot over een paar weken dat de lussen gewoon los kwamen. Ik heb naar Nash een mail gestuurd om dit te melden. En ze hebben mij verzekerd dat dit echt toeval was.Dus buiten dit voorval is dit echt een goede leader.Wel prijzig met ja
Stefan
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: Leaders di jun 15, 2010 8:36 pm
tot nu toe vindt ik ze ook supper,en idd stef ze zijn wel prijzig maar toch een stuk goedkoper dan die van JRC en korda (deze zijn trouwens veel te kort..) grtz marco
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Leaders di jun 15, 2010 8:54 pm
Tot hiertoe ook geen probleem ondervonden, en ik vis met krak dezelfde type leaders dan Stefan. Ik heb de 'falende' leader van Stef gezien, en lijkt me een productiefout.
Buiten dit feit zijn ze top!
Grtz I.
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: Leaders wo jun 16, 2010 6:06 am
Ivan De Ridder schreef:
Tot hiertoe ook geen probleem ondervonden, en ik vis met krak dezelfde type leaders dan Stefan. Ik heb de 'falende' leader van Stef gezien, en lijkt me een productiefout.
Buiten dit feit zijn ze top!
Grtz I.
kheb ze nog nie 'live' gezien(wel op een foto,maar nie al te duidelijk ),ma,zijn die 'doorschijnend?' thnx!
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Leaders wo jun 16, 2010 8:58 am
Belly,
Dit is het type waarover we het hier hebben (lichtgroene kleur)