Aantal berichten : 20 Leeftijd : 37 Woonplaats : Zuienkerke Hobby’s : fishing Registration date : 06-03-10
Onderwerp: Re: La fritterie wo maa 17, 2010 3:43 pm
Daar zou ik wel eens m'n lijnen willen nat maken
Gast Gast
Onderwerp: Re: La fritterie wo maa 17, 2010 5:04 pm
ik ook makker
Stefan Dhondt
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: La fritterie wo maa 17, 2010 6:51 pm
Echt een mooi water! heel rustig zo te zien.
stefan
Dennis de Wilde
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: La fritterie wo maa 17, 2010 8:35 pm
boys, dit water is echt niet kosjer, kijk naar de vissen 100% du der vissen !!!!
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: La fritterie wo maa 17, 2010 10:04 pm
dutchdennis schreef:
boys, dit water is echt niet kosjer, kijk naar de vissen 100% du der vissen !!!!
Tja bij het bekijken van de foto's moet ik je gelijk geven. Jammere zaak.
Gast Gast
Onderwerp: Re: La fritterie do maa 18, 2010 8:36 am
ok niet kosjer mss dan ook maar gelijk verwijderen
Anton Larou
Aantal berichten : 43 Leeftijd : 40 Woonplaats : West-Vlaanderen Hobby’s : Karpers en fietsen Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: La fritterie vr maa 19, 2010 10:12 am
Na het bekijken van de foto's heb ik eens de ligging van dit water opgezocht.. Ligt op een steenworp van Du Der! 1 woord heb ik over voor dit water: WALGELIJK
Gast Gast
Onderwerp: Re: La fritterie vr maa 19, 2010 11:04 am
er worden wel heel snel (soms de verkerde) conclusies getroken denk ik!! ooit al is bij stilgestaan dat deze (en zoveel andere vissen) op een legale manier zijn verkregen ...
gooi niet te vlug met stennen (want dit kan ernstige gevolgen hebben als de info fout is!!)
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: La fritterie vr maa 26, 2010 5:56 pm
Mee eens Tommy, wat heeft het voor zin om direct in de pen te klimmen als men uitsluitend een vermoeden heeft op basis van wat foto's met vissen die gelijke bouw hebben. Dit zegt toch helemaal niets. Zonder feiten geen onrust stoken zou ik willen zeggen!
Dennis de Wilde
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: La fritterie za maa 27, 2010 6:19 pm
robby schreef:
Mee eens Tommy, wat heeft het voor zin om direct in de pen te klimmen als men uitsluitend een vermoeden heeft op basis van wat foto's met vissen die gelijke bouw hebben. Dit zegt toch helemaal niets. Zonder feiten geen onrust stoken zou ik willen zeggen!
tis meer dan vermoedens aan de hand van enkele foto's.. vraag maar eens aan ECHO..
Gast Gast
Onderwerp: Re: La fritterie ma maa 29, 2010 3:01 pm
dutchdennis schreef:
robby schreef:
tis meer dan vermoedens aan de hand van enkele foto's.. vraag maar eens aan ECHO..
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: La fritterie ma maa 29, 2010 6:09 pm
Ook ECHO heeft geen aantoonbare feiten. CAMOU hoor je hier al helemaal niet over. Dus waarom nou altijd direct een btw afkraken als je ook maar een klein vermoeden hebt, wat nergens op gebaseerd is. Dit werkt alleen maar in de hand dat er weer (meelopende) schapen mee gaan bleren.