Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

La fritterie

Ga naar beneden 
+2
Stefan Dhondt
Miguel Moens
6 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: La fritterie   La fritterie Icon_minitimewo maa 17, 2010 8:24 am

La fritterie (de frituur perfecte naam voor belgen!!) is ook een leuk water van 5 hectaar
http://www.la-fritterie.com/lafritterie.html of zie http://www.dreamfishingholidays.co.uk/La-Fritterie
Terug naar boven Ga naar beneden
Miguel Moens

Miguel Moens

Man Aantal berichten : 20
Leeftijd : 37
Hobby’s : fishing
Registration date : 06-03-10

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimewo maa 17, 2010 3:43 pm

Daar zou ik wel eens m'n lijnen willen nat maken Cool
Gast
Gast

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimewo maa 17, 2010 5:04 pm

ik ook makker Wink Wink
Stefan Dhondt

Stefan Dhondt

Man Aantal berichten : 49
Leeftijd : 53
Hobby’s : vissen en vissen
Registration date : 30-11-09

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimewo maa 17, 2010 6:51 pm

Echt een mooi water! heel rustig zo te zien.

stefan cheers
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 49
Hobby’s : wat denk je?!?!?
Registration date : 17-06-08

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimewo maa 17, 2010 8:35 pm

boys, dit water is echt niet kosjer, kijk naar de vissen 100% du der vissen Evil or Very Mad !!!!
Antonie De Naeghel

Antonie De Naeghel

Man Aantal berichten : 322
Leeftijd : 41
Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin
Registration date : 07-08-08

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimewo maa 17, 2010 10:04 pm

dutchdennis schreef:
boys, dit water is echt niet kosjer, kijk naar de vissen 100% du der vissen Evil or Very Mad !!!!

Tja bij het bekijken van de foto's moet ik je gelijk geven.
Jammere zaak.
Gast
Gast

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimedo maa 18, 2010 8:36 am

ok niet kosjer mss dan ook maar gelijk verwijderen scratch scratch
Anton Larou

Anton Larou

Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 40
Hobby’s : Karpers en fietsen
Registration date : 29-10-08

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimevr maa 19, 2010 10:12 am

Na het bekijken van de foto's heb ik eens de ligging van dit water opgezocht..
Ligt op een steenworp van Du Der! 1 woord heb ik over voor dit water: WALGELIJK Mad
Gast
Gast

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimevr maa 19, 2010 11:04 am

er worden wel heel snel (soms de verkerde) conclusies getroken denk ik!!
ooit al is bij stilgestaan dat deze (en zoveel andere vissen) op een legale manier zijn verkregen ...

gooi niet te vlug met stennen (want dit kan ernstige gevolgen hebben als de info fout is!!)
Rob willemse

Rob willemse

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimevr maa 26, 2010 5:56 pm

Mee eens Tommy, wat heeft het voor zin om direct in de pen te klimmen als men uitsluitend een vermoeden heeft op basis van wat foto's met vissen die gelijke bouw hebben. Mad
Dit zegt toch helemaal niets. Zonder feiten geen onrust stoken zou ik willen zeggen!
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 49
Hobby’s : wat denk je?!?!?
Registration date : 17-06-08

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimeza maa 27, 2010 6:19 pm

robby schreef:
Mee eens Tommy, wat heeft het voor zin om direct in de pen te klimmen als men uitsluitend een vermoeden heeft op basis van wat foto's met vissen die gelijke bouw hebben. Mad
Dit zegt toch helemaal niets. Zonder feiten geen onrust stoken zou ik willen zeggen!

tis meer dan vermoedens aan de hand van enkele foto's.. vraag maar eens aan ECHO..
Gast
Gast

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimema maa 29, 2010 3:01 pm

dutchdennis schreef:
robby schreef:

tis meer dan vermoedens aan de hand van enkele foto's.. vraag maar eens aan ECHO..

cheers cheers cheers
Rob willemse

Rob willemse

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitimema maa 29, 2010 6:09 pm

Ook ECHO heeft geen aantoonbare feiten. CAMOU hoor je hier al helemaal niet over. Dus waarom nou altijd direct een btw afkraken als je ook maar een klein vermoeden hebt, wat nergens op gebaseerd is. Dit werkt alleen maar in de hand dat er weer (meelopende) schapen mee gaan bleren. scratch
Gesponsorde inhoud

La fritterie Empty
BerichtOnderwerp: Re: La fritterie   La fritterie Icon_minitime

La fritterie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Frankrijk-
Ga naar: