dit water (25 hectaar groot) spreekt mij enorm aan om is naar toe te gaan, in de toekomst!! http://www.dreamfishingholidays.co.uk/3-Iles rond de €250 (boot incl) drive & servive drive & survive betekent, dat ge zelf voor alles moet zorgen (incl eten en drinken) ....
Dario Beerten
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: 3 Iles di maa 16, 2010 3:35 pm
Ziet er inderdaad ni slecht uit nej , mooi water... en ni zo duur...
wesley Staelens
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: 3 Iles di maa 16, 2010 7:21 pm
Graag gedaan. Volgens ik gehoord heb zou de beheerder ne zekere Patrice zijn en deze zou de vorige beheerder geweest zijn van La Horre, naar het schijnt zou het maar ne rare kwibus zijn ...
Greetz Wesley
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: 3 Iles di maa 16, 2010 8:16 pm
Heb ook al de wildste verhalen gehoord van die Patrice...of ze waar zijn laat ik hier in het midden, maar hij zou een vreselijke lastpost zijn. Te pas en te onpas langs komen en u verplichten uw lijnen in te draaien, controle of je bv weerhaakloos vist...als je dan net uw lijnen uitgevaren hebt, en tactisch goed gevoerd hebt, en je wilt uw stek niet meer verstoren...
Nu, je kant dat wel hé...comwoyverhalen zijn van deze tijden...
Maar wel een schoon water!! Hamai!
Grtzzzzzzzz
Laatst aangepast door Zors op di maa 16, 2010 8:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Iets bijgevoegd...)
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: 3 Iles di maa 16, 2010 9:32 pm
Hoi Zors,
Of het cowboyverhalen zijn weet ik niet, heb Patrice zelf nooit ontmoet. Maar als je op het britse carpforum zoekt op " 3 iles " of " Patrice " dan zijn er heel wat hits. Meeste zijn alles behalve positief. Onze mede Saloner Robby Malfliet geeft ook zijn mening over deze man. Vertelt dat hij ooit een nog slechtere beheerder is tegengekomen. Klinkt dus niet echt positief. Bovendien waar rook is, is vuur. Betaalwateren te over dus ik laat dit water links liggen.
Have a nice day,Ed.
Gast Gast
Onderwerp: Re: 3 Iles wo maa 17, 2010 8:13 am
ik heb er ook al één en ander over gehoord, en als we als groep (DeCarpSaloon) gaan wil ik (en jullie) wss geen gezeik van een of ander omhoog gevalen (opzichter) Patrice!! dus dit water word van de fish-inn waters geschrapt!!
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: 3 Iles wo maa 17, 2010 7:10 pm
Die Patrice is geen ne cadeau ze , ik spreek van ondervinding ...... greetz