Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Departemant de Somme

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre

Man Aantal berichten : 317
Leeftijd : 44
Hobby’s : muziek
Registration date : 27-03-08

Departemant de Somme Empty
BerichtOnderwerp: Departemant de Somme   Departemant de Somme Icon_minitimeza mei 17, 2008 2:10 pm

hey Gasten!!

daar het nie ver van mijn deur ligt,en indrukwekkend schoon van natuur is ga ik me daar wa bezig houden volgend seizoen .
Ben er reeds enkele keren geweest maar dan maar om te snoeken!
ik weet dat er schone karper huist maar misschien zijn er enkele onder ons die me er wa meer kunnen over vertellen?
Ik heb het over : het bestand,verschillende waters,welk water beter,voerboten/zodiac,...

alvast bedankt e gastn!

gegroet!

kleen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Departemant de Somme   Departemant de Somme Icon_minitimewo jun 18, 2008 1:43 pm

hier makker, na lang gewacht te hebben (hoop ik toch dat ge hier iets aan hebt)
http://www.carphunters.suite.dk/ParcoursCarpe/80-somme.htm
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre

Man Aantal berichten : 317
Leeftijd : 44
Hobby’s : muziek

BerichtOnderwerp: Re: Departemant de Somme   Departemant de Somme Icon_minitimewo jun 18, 2008 5:06 pm

thx mate!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Departemant de Somme   Departemant de Somme Icon_minitimedo aug 07, 2008 4:04 pm

Eigenlijk ligt de Somme in merdere departementen!!
ook wel Picardie genoemd, heb me daarnet even bezig gehoden en tussen Amiens en Abbeville ziet het blauw van het water affraid affraid de somme vallei

Departemant de Somme Amiens-abbeville

Departemant de Somme Somme1

Departemant de Somme Somme2

Departemant de Somme Somme3

Departemant de Somme Somme4

Departemant de Somme Somme5

Departemant de Somme Somme6
Dario Beerten

Dario Beerten

Man Aantal berichten : 309
Leeftijd : 38
Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen...

BerichtOnderwerp: Re: Departemant de Somme   Departemant de Somme Icon_minitimedo aug 07, 2008 5:31 pm

Inderdaad serieus wa water Laughing
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Departemant de Somme   Departemant de Somme Icon_minitimedo aug 07, 2008 8:03 pm

Ik heb er enkele jaren terug eens weest vissen, massa's water gezien, niet normaal!! affraid !
Maar echte grote vissen zitten er niet, ik zeg niet dat je geen kans hebt op een mooie dertiger maar om meerdere veertigers te vangen zou men beter andere oorden opzoeken...
Grtzzzzzzzzzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Departemant de Somme   Departemant de Somme Icon_minitimevr aug 08, 2008 9:06 am

Zors schreef:
ik zeg niet dat je geen kans hebt op een mooie dertiger maar om meerdere veertigers te vangen zou men beter andere oorden opzoeken...
Grtzzzzzzzzzz

Dat zou ik niet zeggen. Ik weet niet juist op welke watertjes ze zwemmen, maar ze zitten er meer dan genoeg. Vergeet de kleine watertjes van 1ha ofzo zeker niet. Voer paar putjes tegelijk en vis om beurten af. Ken volk dat zo al veel 40ers en 2 50ers gevange hebben daar. Tis enkel veel zoekwerk naar de juiste putjes aangezien men dit departement ni voor niks het departement van de 101 meren noemt. (wel raar, want tzijn meer wa plasjes daar ma soit). Kan u voor 100% vertellen dat ze er zeker rondzwemmen.

grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Departemant de Somme   Departemant de Somme Icon_minitimevr aug 08, 2008 10:02 am

Om het iedereen iets gemakelijker te maken in het vinden van een water in deze regio
heb ik hier wat meer info van de Fédération de pêche de la Somme.
http://www.federationpeche.fr/download.php?module=pages&id=714 op pagina 3 vind ge merdere waters waar je mag nachtvissen.

PICARDIE, Départements: 02 – 60 – 80
Département de la SOMME (80)
http://www.gncarpe.com/PDN/Pages_departements/80-Somme.htm
Maar al die waters op vorige afbeldingen liggen in het departement de la somme 80.

hoop dat dit jullie wat vooruit help in de zoektocht .....
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Departemant de Somme   Departemant de Somme Icon_minitime

Departemant de Somme
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Somme

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum