Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Canal de l'oise.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
joris peelman

joris peelman

Man Aantal berichten : 116
Leeftijd : 40
Hobby’s : vissen en ballooning
Registration date : 11-08-08

Canal de l'oise. Empty
BerichtOnderwerp: Canal de l'oise.   Canal de l'oise. Icon_minitimedi jan 12, 2010 3:02 pm

De mannen,

heeft er iemand recente info over dit klein kanaaltje, en dan vooral het stuk aan pont st mard?
Een aantal jaar geleden zat er mooie vis op, maar het schijnt dat er nu enkele betaalwateren in de buurt zijn bijgekomen, dus is de vraag of er nu nog iets deftig rond zwemt...

Nachtvissen is er niet toegelaten, dus da ben ik waarschijnlijk ni van plan.

Grtz

Photobucket

Photobucket

Laatst aangepast door joris peelman op di jan 12, 2010 7:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Geert De Vooght

Geert De Vooght

Man Aantal berichten : 61
Leeftijd : 50
Hobby’s : vissen
Registration date : 21-10-09

Canal de l'oise. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Canal de l'oise.   Canal de l'oise. Icon_minitimedi jan 12, 2010 5:49 pm

Tja vriend dat heb je hé met al die paylakes, sommigen vissen de nabij gelegen openbare wateren leeg. Het is er niet te doen de streek van de oise, sorry het is een schande! langs ieder water dat je voorbij komt staat er een omheining met dan nog es een bord met welke vissen erop zwemmen, keuze te over ....
Gast
Gast

Canal de l'oise. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Canal de l'oise.   Canal de l'oise. Icon_minitimewo jan 13, 2010 9:01 am

allee hier gaan we weer scratch scratch

ik heb in het verleden, enkele keren op dat canal gevis (met succes)
denk dat ik er in totaal ne keer of 6 gevist heb, en er een 20 tal vissen heb gevangen tot net ..
je moet wat zoeken int begin, maar het loont de moeite (ook nu nog) maar ge moet er iets voor over hebben ...

p.s. toeval of niet maar die graan silo (op de foto)
is waar ik een 7 tal vissen heb gevangen (achteraan die zwaaikom) daar is een vrij groot gat, met een verschil van één meter (dat gat is redelijk groot) ...
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

Canal de l'oise. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Canal de l'oise.   Canal de l'oise. Icon_minitimewo jan 13, 2010 10:40 am

geert schreef:
Tja vriend dat heb je hé met al die paylakes, sommigen vissen de nabij gelegen openbare wateren leeg. Het is er niet te doen de streek van de oise, sorry het is een schande! langs ieder water dat je voorbij komt staat er een omheining met dan nog es een bord met welke vissen erop zwemmen, keuze te over ....

Op die meeste betaalwateren daar komen de vissen van dezelfde kwekerij af van vidanges waar de eigenaar de eerste keuze heeft om er zijn vis uit te kiezen. Aan het uiterlijk van de vissen kan je trouwens zien dat de meeste van dezelfde kweker komen al zeg ik niet nooit dat er gestolen vissen zwemmen,is een feit dat je nooit zeker weet natuurlijk!
http://www.triggerbaits.nl
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

Canal de l'oise. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Canal de l'oise.   Canal de l'oise. Icon_minitimewo jan 13, 2010 6:51 pm

Links werken niet......

Grtzzzzzzzzz
Gesponsorde inhoud

Canal de l'oise. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Canal de l'oise.   Canal de l'oise. Icon_minitime

Canal de l'oise.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Frankrijk-