Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari ma feb 08, 2010 6:11 pm
Beurs was super! Vrij veel stuff gekregen aan ESP stand, en een choddy rig live geknoopt door Terry Hearn himself. Benieuwd wat we daar op zullen vangen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari ma feb 08, 2010 9:19 pm
@Fille,
Bedankt voor de handjes of hoe noem je die smaakte goed.
Als je Patrick spreekt, zeg hem maar dat die maar eens moet nadenken..heb zeker 3 uur met hem aan een tafel gezeten
gr, Rico
filip de meulder Moderator
Aantal berichten : 313 Leeftijd : 52 Woonplaats : ekeren Hobby’s : vissen Registration date : 12-10-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari di feb 09, 2010 4:50 pm
haha antwerpse handjes ja die zijn lekker zelle, en patrick heeft u wel herkend hoor ! Ja mooi warmte pak gekocht bij jullie en gratis muts bijgekregen. Heb goeie koop gedaan daarmee en binnen men budjet gebleven
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari di feb 09, 2010 5:27 pm
Citaat :
warmte pak gekocht
aiaiai binnen het buget wat voor iets heb je gekocht en wa heb je betaald??? ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari di feb 09, 2010 6:01 pm
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari wo feb 10, 2010 7:04 pm
Wil de mensen die langs onze stand van cc-moore gekomen zijn bedanken. Het was mega druk en veel nieuwe mensen leren kennen.
stefan cc
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari wo feb 10, 2010 7:41 pm
stefan cc schreef:
Wil de mensen die langs onze stand van cc-moore gekomen zijn bedanken. Het was mega druk en veel nieuwe mensen leren kennen.
stefan cc
kheb ook paar dingen gekocht bij jullie maar twas ivan dat me besteld heeft op die moment ,kheb je wel zien staan maar je was ook druk bezig !!! de beste standen vond ik nash ,Ccmoore,rigmarole en atomic tackle!!!!!!
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari wo feb 10, 2010 9:02 pm
discovery schreef:
stefan cc schreef:
stefan cc
kheb ook paar dingen gekocht bij jullie maar twas ivan dat me besteld heeft op die moment ,kheb je wel zien staan maar je was ook druk bezig !!! de beste standen vond ik nash ,Ccmoore,rigmarole en atomic tackle!!!!!!
Hey Steven,
Wat je zegt druk bezig, was vooral zaterdag mega druk aan de stand. Geen tijd gehad om zelf iets te zien van de show. We zijn met een 'licht' geladen vrachtwagen terug naar huis kunnen rijden. (niet dat het veel opbracht want het ding is begrensd naar 110km/h)