Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari wo jan 20, 2010 9:47 pm
Slow the mans schreef:
Tim
Die rit is niets ,met wa gezelschap is dit best te pruimen ... Ik ga graag maar na 4 jaar op rij had ik mijn twijvels. Alleen ging ik niet rijden nu met 4 in de auto en weer fun verzekerd. Kon meegaan mee de bus maar liever niet... greetz[/quote]
Daar heb je gelijk in Exos. Hopelijk wordt het een goede beurs!
Gr[/quote]
Weer veel aasboeren zoals gewoonlijk denk ik ... Greetz
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari wo jan 20, 2010 9:49 pm
Jah, maar 1 buurman tussen ons.
Dat komt vast goed! De koffie staat klaar Robby. Ik was op Carpeventt al bij Vision baits geweest. Hebben zeer leuke dingen. Eens kijken of deze keer mijn budget het wel toelaat:P
GR
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari wo jan 20, 2010 9:51 pm
@ Exos: Ja da's niet te vermijden denk ik.
't Heeft mij zelf altijd geergerd die aasboeren, en nu zal ik zelf ook op zo ne stand staan... Hoe ne mens kan veranderen...
@ Tim: en Rico staat op 68!
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari wo jan 20, 2010 10:03 pm
Robby Malfliet schreef:
't Heeft mij zelf altijd geergerd die aasboeren, en nu zal ik zelf ook op zo ne stand staan... Hoe ne mens kan veranderen...
We kunnen er niet van uit makker, ben zelf genoeg bezig geweest met aas . Je kan bijna niet anders meer of moedoen met die molen ....
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: zwolle ma jan 25, 2010 8:04 pm
volgens mij komt er geen stand van solar op de beurs in zwolle en schrijver modelbouw vind ik ook ni terug in de deelnemerslijst.weet er iemand of solar er zal staan?
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari ma jan 25, 2010 9:54 pm
michel v schreef:
volgens mij komt er geen stand van solar op de beurs in zwolle en schrijver modelbouw vind ik ook ni terug in de deelnemerslijst.weet er iemand of solar er zal staan?
Idd, Michel, Solar en Schrijver modelbouw staan niet op de deelnemerslijst zover ik gezien heb. Hoewel ik wel ergens gehoord heb dat Schrijver bij iemand samen op een stand zal staan (weet wel niet meer dewelke). Jullie komen zaterdag langs dacht ik hé? We staan met CCM op stand 51 in de buurt van Ashima en Trakker (dichtbij de in/uitgang)
Tot dan
Grtz Ivan
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari di jan 26, 2010 6:38 am
michel v schreef:
en schrijver modelbouw vind ik ook ni terug in de deelnemerslijst.
Met de diefstal, vorig jaar, van zijn bootjes indachtig ...... ??
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari ma feb 01, 2010 10:38 pm
Robby Malfliet schreef:
zonder aas dan wel Wij staan op deze beurs alleen met grote tackle...tenten ect..
Tot het weekend mannen.
Rico
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari do feb 04, 2010 1:15 pm
aanwezig @ saturday ;-) hopelijk is de moeite want ben nog nie in zwolle geweest...wel de beurs van zutter ma da vod ik toch niet zo veel..;;grtz
filip de meulder Moderator
Aantal berichten : 313 Leeftijd : 52 Woonplaats : ekeren Hobby’s : vissen Registration date : 12-10-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari do feb 04, 2010 4:13 pm
Zondag vertrek vanuit het antwerpse om 8u. Nog één of twee plaatsjes vrij. Laat maar weten indien interesse om mee te rijden. Grt Filip (fille)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari do feb 04, 2010 4:45 pm
mss ga ik ook wel is zien, fille ik laat iets weten ok ???
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari do feb 04, 2010 4:58 pm
Ik zit sinds vanmorgen met koorts, hopelijk is het beter tegen zaterdag.
Aantal berichten : 313 Leeftijd : 52 Woonplaats : ekeren Hobby’s : vissen Registration date : 12-10-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari do feb 04, 2010 7:35 pm
Blackwater schreef:
ok tommy stuur me een pm met veel plezier (patrick de bock rijdt ook al mee een oude bekende voor u...).
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari do feb 04, 2010 8:07 pm
Wij vertrekken zondag vanuit Geel en ook bij ons is nog een plekske vrij.
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari do feb 04, 2010 10:21 pm
ik kom zondag langs grtzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari vr feb 05, 2010 9:11 am
fille schreef:
Blackwater schreef:
ok tommy stuur me een pm met veel plezier (patrick de bock rijdt ook al mee een oude bekende voor u...).
kan nie mee fille, zondag heb ik iets anders aan de hand (sorry) ...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari vr feb 05, 2010 11:24 am
Ik moet ook verstek geven. Lig met 39'C koorts aan de zetel gekluisterd.
Giovanni Vanhooren
Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari vr feb 05, 2010 12:51 pm
Voor wie 't interesseert, Carping Journeys zal op Zwolle verkrijgbaar zijn op VBK-stand. Deel van opbrengst gaat naar VBK-werking.
Tot morgen misschien gasten!
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari vr feb 05, 2010 3:36 pm
Voor diegenen die zondag komen afspraak bij rico op stand 68 voor een koffie om 12u. bedankt rico !
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari vr feb 05, 2010 10:20 pm
ja iedereen welkom op stand 68 voor de koffie
grts
grts
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari za feb 06, 2010 10:14 am
Kom zondag afgezakt naar Zwolle samen met Ben en Bramovitch ...
cheers Wes (de lange)
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: zwolle za feb 06, 2010 5:46 pm
voila net terug van zwolle.vele nieuwe dingen gezien veel volk en ook het een en ander gekocht.bij cc moore draaide het op volle toeren knappe dingen gezien bij fox ,nash,trakker met een wel heeeel groote tent en jrc ook bij korda stond de stand steeds vol al bij al dus een goede beurs.groetjes aan alle bekenden die ik ni gezien heb.
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari ma feb 08, 2010 5:37 pm
Twas heel ok alleen spijtig dat gardner niet met een stand aanwezig was. Had er enkele spullen van op men lijstje staan. Heb toch het meeste kunnen vinden. Greetz
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari ma feb 08, 2010 5:52 pm
Was fun,..zowel onderweg als in de hallen zelf. Veel bekend volk tegengekomen en aan de praat geslagen,alsook nwe mensen leren kennen. Meest intressante standen voor mij waren ; CCmoore...Matrix Innovations.
cheers Wes (De Lange)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zwolle 6-7 februari ma feb 08, 2010 6:06 pm
De leden die zijn langs geweest op de stand van B.Richi of Harm nuis, hartelijk dank daarvoor.
Voor ons was de beurs dik in orde, de koffie machine draaide op volle toeren evenals het aantal bezoekers op de stand..