Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: welke winkel ? di dec 22, 2009 1:07 pm
Welke winkel heeft een zeer uitgebreid assortiment JRC ? Ik ben (redelijk dringend) op zoek naar een jrc easy loader, want mijn kar is door zijn poten gezakt. De hengelsportzaken die ik frequenteer hebben momenteel maar een belabberd JRC (en karren) aanbod.
Ik lees het hier graag,
alvast merciekes
Gast Gast
Onderwerp: Re: welke winkel ? di dec 22, 2009 1:20 pm
Onderwerp: Re: welke winkel ? di dec 22, 2009 1:49 pm
peter als je wild kan ik u het nr door pm' van jan van jrc mss dat hij u wel kan verder helpen.
grts
jakke
van goethem wim
Aantal berichten : 102 Leeftijd : 45 Woonplaats : aalst Hobby’s : bollen draaien Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: welke winkel ? di dec 22, 2009 1:52 pm
idd goei keuze peter
je hebt trouwens de mijn al gezien he, ps wel opletten dat je u handvat mee hebt je weet jij kan er van mee spreken he
grtz wim
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: welke winkel ? di dec 22, 2009 2:16 pm
peter , zou toch ook eens kijken naar een carpporter de meeste van de karren nu op de makt zijn gebaseerd op deze en je zal het je nooit beklagen , topmateriaal gewoon
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: welke winkel ? di dec 22, 2009 3:13 pm
Bever in Willebroek heeft wel wa liggen. Maar als ge Jan (de ex- Fox man) rechtstreeks kunt contacteren da's volgens mij nog veruit het beste.
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: welke winkel ? di dec 22, 2009 6:43 pm
Bij dePoorter in Gent hebben ze het gamma jrc aan zeer scherpe prijzen
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: welke winkel ? wo dec 23, 2009 1:37 pm
hey mannen, alvast bedankt voor de aangeboden hulp. Had vandaag een dagje verlof en als ik het in mijn koppeke heb tja dan wil ik mijn gerief he
Ikke, de naieve, richting kessel. De winkel was gewoon leeg, man toch. Ik zeg het ni graag maar als ge mensen naar de winkel lokt met advertenties die spreken van 20% op alles...awel dan verwacht ik wat te kunnen kopen. Awel NEE dus, er lag gewoon niks in de rekken, komaan das echt ni correct ze.
Den Bever, tja euh echt veel keus was er niet en waar ik naar vroeg was eerlijk gezegd toch aan de dure kant. heb er wel een andere kar gekocht want da was dringend. Maar voor het overige materiaal ga ik toch mijn heil zoeken op t Net denk. Je moet dan al niet voor niks half Belgie afrijden én bovendien zijn de prijzen scherper. ik ben de eerste om iemand zijne winst te gunnen maar als de winkel leeg is kunde niks kopen he.
Vind het een jammere evolutie..
peter himschoot
Onderwerp: Re: welke winkel ? wo dec 23, 2009 1:39 pm
just en bij Carpcenter sta ik om 13u15 gewoon voor een gesloten deur terwijl de openingsuren enkel van sluiting tussen 12 en 13 uur spreken. weer bijna 75km voor niks gereden naar daar. Leuk is anders...
Lang leve internet
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: welke winkel ? wo dec 23, 2009 2:03 pm
peter: op engelse online shops,kuntge nu kloppen doen,scheelt soms den helft pond staat laag..en kerstpromoties....efkes a belleken doen naar bepaalde online winkel,zien ofdat in stock is..en dan bestellen,en zelfs met verzendingskosten,maakt ge 30 a 40 % winst....en ge bespaart naft en tijd..a vb: heb nu kleding,hier inbelgie, bepaalde winkels(waarge geweest zijt vandaag )rond de 200-250 euro...nu 99 pond,komt op 110 euro+25 euro verzendingskosten(plus awa ander materiaal bijgekocht )..et voila...
Gast Gast
Onderwerp: Re: welke winkel ? wo dec 23, 2009 2:27 pm
Den Belly schreef:
peter: op engelse online shops,kuntge nu kloppen doen,scheelt soms den helft pond staat laag..en kerstpromoties....efkes a belleken doen naar bepaalde online winkel,zien ofdat in stock is..en dan bestellen,en zelfs met verzendingskosten,maakt ge 30 a 40 % winst....en ge bespaart naft en tijd..a vb: heb nu kleding,hier inbelgie, bepaalde winkels(waarge geweest zijt vandaag )rond de 200-250 euro...nu 99 pond,komt op 110 euro+25 euro verzendingskosten(plus awa ander materiaal bijgekocht )..et voila...
waar heb je gekocht belly?
grtz jan
peter himschoot
Onderwerp: Re: welke winkel ? wo dec 23, 2009 7:04 pm
Awel se, ik heb juist een bestellingske geplaatst in the UK en ervanuit gaan dat het vlot verloopt steek ik een kleine 140€ in mijne zak, dat vind ik gene kattepis, verzending inbegrepen en dan tel ik mijne naft en verloren uren niet mee he. Hier zou het me een 520€ kosten waar het me nu all in 388 € kost geleverd aan de deur
Ik hou jullie op de hoogte van het wel en wee van deze bestelling
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: welke winkel ? wo dec 23, 2009 8:38 pm
Wie kent dat niet die tour de Belgique, om je verlanglijstje aan te kopen. Kan frusterend zijn idd!
Zelf heb ik ook goede ervaringen met bestellingen via Engeland, denk wel dat er door de meeste Engelse shops een goede service wordt geboden.
Succes ermee!
Grtz I.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
bij mij zelfde al mijn materiaal dat ik nodig denk te hebben koop ik op de carpin on show.....
peter himschoot
Onderwerp: Re: welke winkel ? wo jan 06, 2010 4:51 pm
Voila,
na een korte break van het werk vandaag mijn goederen ontdekt in ons magazijn Alles netjes ingepakt én in perfecte conditie gevonden. Ben zeer tevreden van de ontwikkeling