Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 welke winkel ?

Ga naar beneden 
+3
christoph segers
van goethem wim
peter himschoot
7 plaatsers
AuteurBericht
peter himschoot




Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Woonplaats : schelle
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimedi dec 22, 2009 1:07 pm

Welke winkel heeft een zeer uitgebreid assortiment JRC ? Ik ben (redelijk dringend) op zoek naar een jrc easy loader, want mijn kar is door zijn poten gezakt. De hengelsportzaken die ik frequenteer hebben momenteel maar een belabberd JRC (en karren) aanbod.

Ik lees het hier graag,

alvast merciekes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimedi dec 22, 2009 1:20 pm

demeulenaere roeselare verdeler jrc
site: http://www.fishing.be/
easy loader 162.90€ bij demeulenaere

grtz jan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimedi dec 22, 2009 1:49 pm

peter als je wild kan ik u het nr door pm' van jan van jrc mss dat hij u wel kan verder helpen.

grts

jakke
Terug naar boven Ga naar beneden
van goethem wim

van goethem wim


Man Aantal berichten : 102
Leeftijd : 44
Woonplaats : aalst
Hobby’s : bollen draaien
Registration date : 10-09-09

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimedi dec 22, 2009 1:52 pm

idd goei keuze peter

je hebt trouwens de mijn al gezien he, ps wel opletten dat je u handvat mee hebt lol! je weet jij kan er van mee spreken he

grtz wim
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.attractivebaits.be/
christoph segers

christoph segers


Man Aantal berichten : 514
Leeftijd : 44
Woonplaats : liedekerke
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimedi dec 22, 2009 2:16 pm

peter , zou toch ook eens kijken naar een carpporter
de meeste van de karren nu op de makt zijn gebaseerd op deze en je zal het je nooit beklagen , topmateriaal gewoon
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecompleatebroangler.com
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimedi dec 22, 2009 3:13 pm

Bever in Willebroek heeft wel wa liggen.
Maar als ge Jan (de ex- Fox man) rechtstreeks kunt contacteren da's volgens mij nog veruit het beste. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Tino Musschoot

Tino Musschoot


Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 44
Woonplaats : Zwijnaarde
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimedi dec 22, 2009 6:43 pm

Bij dePoorter in Gent hebben ze het gamma jrc aan zeer scherpe prijzen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.triggerbaits.nl
peter himschoot




Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Woonplaats : schelle
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimewo dec 23, 2009 1:37 pm

hey mannen, alvast bedankt voor de aangeboden hulp. Had vandaag een dagje verlof en als ik het in mijn koppeke heb tja dan wil ik mijn gerief he Twisted Evil

Ikke, de naieve, richting kessel. De winkel was gewoon leeg, man toch. Ik zeg het ni graag maar als ge mensen naar de winkel lokt met advertenties die spreken van 20% op alles...awel dan verwacht ik wat te kunnen kopen. Awel NEE dus, er lag gewoon niks in de rekken, komaan das echt ni correct ze.

Den Bever, tja euh echt veel keus was er niet en waar ik naar vroeg was eerlijk gezegd toch aan de dure kant. heb er wel een andere kar gekocht want da was dringend. Maar voor het overige materiaal ga ik toch mijn heil zoeken op t Net denk. Je moet dan al niet voor niks half Belgie afrijden én bovendien zijn de prijzen scherper. ik ben de eerste om iemand zijne winst te gunnen maar als de winkel leeg is kunde niks kopen he.

Vind het een jammere evolutie..
Terug naar boven Ga naar beneden
peter himschoot




Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Woonplaats : schelle
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimewo dec 23, 2009 1:39 pm

just en bij Carpcenter sta ik om 13u15 gewoon voor een gesloten deur Shocked terwijl de openingsuren enkel van sluiting tussen 12 en 13 uur spreken. weer bijna 75km voor niks gereden naar daar. Leuk is anders...


Lang leve internet
Terug naar boven Ga naar beneden
Beelens Pascal

Beelens Pascal


Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 59
Woonplaats : GERAARDBSERGEN
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimewo dec 23, 2009 2:03 pm

peter: op engelse online shops,kuntge nu kloppen doen,scheelt soms den helft affraid pond staat laag..en kerstpromoties....efkes a belleken doen naar bepaalde online winkel,zien ofdat in stock is..en dan bestellen,en zelfs met verzendingskosten,maakt ge 30 a 40 % winst....en ge bespaart naft en tijd..a vb:
heb nu kleding,hier inbelgie, bepaalde winkels(waarge geweest zijt vandaag Laughing )rond de 200-250 euro...nu 99 pond,komt op 110 euro+25 euro verzendingskosten(plus awa ander materiaal bijgekocht Rolling Eyes )..et voila...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Gast
Gast




welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimewo dec 23, 2009 2:27 pm

Den Belly schreef:
peter: op engelse online shops,kuntge nu kloppen doen,scheelt soms den helft affraid pond staat laag..en kerstpromoties....efkes a belleken doen naar bepaalde online winkel,zien ofdat in stock is..en dan bestellen,en zelfs met verzendingskosten,maakt ge 30 a 40 % winst....en ge bespaart naft en tijd..a vb:
heb nu kleding,hier inbelgie, bepaalde winkels(waarge geweest zijt vandaag Laughing )rond de 200-250 euro...nu 99 pond,komt op 110 euro+25 euro verzendingskosten(plus awa ander materiaal bijgekocht Rolling Eyes )..et voila...
waar heb je gekocht belly?

grtz jan
Terug naar boven Ga naar beneden
peter himschoot




Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Woonplaats : schelle
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimewo dec 23, 2009 7:04 pm

Awel se, ik heb juist een bestellingske geplaatst in the UK en ervanuit gaan dat het vlot verloopt steek ik een kleine 140€ in mijne zak, dat vind ik gene kattepis, verzending inbegrepen en dan tel ik mijne naft en verloren uren niet mee he. Hier zou het me een 520€ kosten waar het me nu all in 388 € kost geleverd aan de deur Shocked

Ik hou jullie op de hoogte van het wel en wee van deze bestelling Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivan De Ridder

Ivan De Ridder


Man Aantal berichten : 489
Leeftijd : 52
Woonplaats : Beveren-Waas
Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel
Registration date : 23-12-08

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimewo dec 23, 2009 8:38 pm

Wie kent dat niet die tour de Belgique, om je verlanglijstje aan te kopen. Kan frusterend zijn idd! bounce

Zelf heb ik ook goede ervaringen met bestellingen via Engeland, denk wel dat er door de meeste
Engelse shops een goede service wordt geboden.

Succes ermee!

Grtz santa
I.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ccmoore.be
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimevr dec 25, 2009 5:36 pm

Als ge de belgische winkeliers goe kent is er altijd wel een zaakske te doen. Wink

Maar verder zijt ge inderdaad beter in Engeland.
Ik ga er begin volgend jaar weer nartoe! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
christoph segers

christoph segers


Man Aantal berichten : 514
Leeftijd : 44
Woonplaats : liedekerke
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimevr dec 25, 2009 5:40 pm

bij mij zelfde
al mijn materiaal dat ik nodig denk te hebben koop ik op de carpin on show.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecompleatebroangler.com
peter himschoot




Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Woonplaats : schelle
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimewo jan 06, 2010 4:51 pm

Voila,

na een korte break van het werk vandaag mijn goederen ontdekt in ons magazijn Laughing Alles netjes ingepakt én in perfecte conditie gevonden. Ben zeer tevreden van de ontwikkeling Laughing


https://www.tackleuk.co.uk/#index/

a very pleased customer


santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitimevr jan 08, 2010 1:52 pm

Okay, eentje om te onthouden. Nice to know.

greetzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





welke winkel ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: welke winkel ?   welke winkel ? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
welke winkel ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» welke weegschaal
» welke bivy?
» Welke voorslag?
» Verwarming ?
» welke braid is het schuurbestendigsd ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: