Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

acs baits

Ga naar beneden 
+14
Steven Deschrijver
bart polyn
Geert De Vooght
Rob willemse
pascal waltenier
Arnaud Castel
Jeffrey Benoot
Bart Debosschere
david deman
Robby Malfliet
Ronny De Zitter
Jerry Van Opstal
Wesley Mast
Kevin Richez
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
jurgen lievens

jurgen lievens

Man Aantal berichten : 56
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen
Registration date : 07-01-09

acs baits - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 6:54 pm

miljaar , en ik vis al sinds het begin voor den anzi!!!
Kzou ook beter veranderen als ik dat zo allemaal lees. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Ieder zijn mening jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.liladepthmaps.com
Marc Dhaene

Marc Dhaene

Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 59
Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ...........
Registration date : 30-10-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 6:57 pm

voila sie,da is gesproken Very Happy

ik vindt ook dat er mag gezegd worden of iets goed of slecht is,daardoor wordt mss het koren van het kaf gescheiden en of dit nu over aasfirma's of over andere zaken gaat maakt ni uit.mss gaan er daardoor sommige mensen hun conclusies trekken en leren uit fouten die ze desondanks nog steeds blijken te maken ....
maar natuurlijk hoort men veel liever possitieve kritiek,da verkoopt nu eenmaal beter dan negatieve zaken Cool en ja ook als het goed is mag dit ook worden vermeld..
groetjes marco
http://www.ccmoore.be
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 7:07 pm

Ik twijfel er zeker niet aan dat hij zeer degelijk aas verkoopt ook, hij heeft zijn ervaring als visser, en zal wel degelijke mixen kunnen samenstellen ook.
Maar ik ben er zeker van, de meeste die in zijn bollenfabriekje komen, zullen meteen denken; hier kom ik niet meer terug.
Nu, dat vond ik in feite nog niet de doorslag, enkel het feit dat onze mix zogezegd niet rolde vond ik zeer eigenaardig. Heb daarna nog veel negatievere verhalen gehoord, en dat gaf voor mij de doorslag er niet meer naar toe te gaan.

Als bollenboer zou Anzi het eigenlijk wat slimmer kunnen aan boord leggen, heel simpel, niemand meer in zijn "rolkot" laten, je hebt daar als klant eigenlijk niks te zoeken. Tenzij het er zeer proper is natuurlijk, als ze dan eens binnen piepen zullen ze geen argwaan hebben.

Heb indertijd nog mijn mixen binnen gedaan bij een andere boer, waarvan ik weet dat het er zeer proper is, je ziet het zodra je zijn garage binnen komt...maar laat hij iemand toe in zijn fabriekje zelf? Nee, daar heb ik niks verloren, en zo zal ik geen rare gedachten moeten hebben of het er proper is of niet... Wink

Grtzzzzzzzz
ben vermoesen

ben vermoesen

Man Aantal berichten : 266
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 14-11-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 9:43 pm

Thomas79 schreef:
Rico Vielvoije schreef:
Dat het allemaal niet fris is in zijn toko, dat weet ik niet, ik ken het alleen uit verhalen maar die gaan al een paar jaar in de rondte, daarom ik niet begrijp dat er nu enkele hier zitten die al jaren bollen laten rollen of freezers kopen en nooit eerder commentaar hebben gegeven hierover.

Rico

Beste Rico,

Zors heeft toch zijn conclusies getrokken na een negatieve ervaring en is niet meer teruggeweest....
Misschien zijn sommige mensen zo fair om hun mond te houden tenzij iemand om een mening vraagt.
Als deze dan gestaafd kan worden met eigen voorbeelden, dan snap ik je punt niet echt.

Maar aangezien je zelf ook in de karperbusiness zit, heb je misschien liever dat alle negatieve dingen verzwegen worden.
Toen ik een probleem had met jouw levering van de ATTX-en, kon ik m'n verhaal ook niet kwijt op ******, aangezien mijn post toen zonder meer werd gedelete door een mod/admin (wegens off topic). Je hebt dit dan wel in orde gebracht, maar het is niet volgens de afspraak verlopen. Dat die dingen echt crap waren, dat reken ik jou ook niet aan.... maar ik vind dat kopers gerust een ongezouten mening mogen geven over handelaren (in welke vorm dan ook) en producten.

Een mooi voorbeeld is Ivo Big Dropper.... bijna iedereen die ik heb gesproken, die ook efffectief een BD heeft en/of Ivo ook effectief heeft gesproken of bezocht (want van horen zeggen dat telt niet) is uitgesproken postief over de boot en de service. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen die ontevreden zullen zijn, maar dat is een absolute minderheid. Ik durf dan ook gerust zeggen dat ik m'n beste maat zonder twijfelen een BD zou aanraden. Zijn er alternatieven, jazeker.... zijn deze even goed.... dat is subjectief natuurlijk en dat zal Ivo jou dan ook vertellen. 100% eerlijke handel, daar staat hij voor en het heeft 'm zeker geen windeieren gelegd. Dat product staat zo sterk in de markt, daar kan een Schrijver met z'n belachelijke prijzen en commerciële instelling nog veeeeeeeeeel van leren.

Maar als je als handelaar echt de kantjes er af loopt of erger.... dan kan je toch niet verwachten dat iedereen hier moet over zwijgen ?
Onze hobby kost geld genoeg dus oplichters kunnen we echt wel missen. Feedback van kopers is veel waardevoller dan alle magazines, beurzen, brochures, promodvd's en andere brol op een hoop.... Dus laat die ongezouten meningen maar komen, de grote lijnen worden dan vanzelf wel duidelijk.
Amen,you hit the nagel on the kop!!!
grtzzzz
Ben van de Linde

Ben van de Linde

Man Aantal berichten : 91
Leeftijd : 49
Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen
Registration date : 27-06-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 23, 2009 11:00 pm

Argumenten tegen de brave man (volgens voorgaande postings, geen persoonlijke ervaring noch banden):
1) Vuil en smerig
2) Extra kosten voor toevoeging extra mix wegens niet rollen origineel aangeboden mix
3) Kookwater vies en vuil
4) Additieven achterhouden
5) Andere flavour dan gevraagd

Lang nagedacht of ik wel iets zou posten, maar goed de man is hier niet aanwezig om zich te verdedigen en zij die hem verdedigen of toch verzachtende omstandigheden pleiten krijgen ook de wind van voor ... beetje jammer vind ik ... want zoals meestal zal de waarheid wel ergens in het midden liggen waarschijnlijk.

Persoonlijk vind ik dat het uitbesteden van het rollen van boilies best wel iets is dat je in vertrouwen moet doen. Maw voor je een keuze maakt hoor je eens rond via via wie, wat en waar ... prijs kan een argument zijn maar als je ettelijke euro's aan mix, additieven en flavours spendeert dan weiger ik te geloven dat je €0,50/kg wil besparen op rolkosten. Want als dat de instelling is rol je beter zelf ... of toch liever lui dan moe ... oeps sorry, kan het niet laten (en ja tijd hebben we allemaal tekort).

Dat men zijn mening geeft over de man zijn diensten en dienstverlening vind ik op zich positief zelfs al is deze mening negatief. Wat ik wel vervelend vind voor de man is dat we nogal snel de neiging hebben om te veralgemenen! Het is niet omdat persoon x, y en z hier op het forum een negatieve ervaring hebben dat het allemaal slecht is, ongetwijfeld zijn er evenveel (of zelfs meer) mensen met een positieve ervaring.

Ik wil er dus voor pleiten om toch enige objectiviteit en misschien zelfs neutraliteit aan de dag te leggen en op te letten voor veralgemening ... 4 zwaluwen maken immers de lente niet. Van sommige argument geloof ik best dat ze juist zijn van andere denk ik dat ze nogal voor persoonlijk interpretatie vatbaar zijn (als ik een zwarte wagen koop dan neem ik écht wel geen grijze mee naar huis). Als tip voor de discounters onder jullie wik, weeg en probeer te vergelijken maar vergeet nooit ... if you pay peanuts, you get the monkeys!

Dixit!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 24, 2009 12:48 am

Ben van de Linde schreef:
Argumenten tegen de brave man (volgens voorgaande postings, geen persoonlijke ervaring noch banden):
1) Vuil en smerig
2) Extra kosten voor toevoeging extra mix wegens niet rollen origineel aangeboden mix

Lang nagedacht of ik wel iets zou posten, maar goed de man is hier niet aanwezig om zich te verdedigen en zij die hem verdedigen of toch verzachtende omstandigheden pleiten krijgen ook de wind van voor ... beetje jammer vind ik ... want zoals meestal zal de waarheid wel ergens in het midden liggen waarschijnlijk.

Persoonlijk vind ik dat het uitbesteden van het rollen van boilies best wel iets is dat je in vertrouwen moet doen. Maw voor je een keuze maakt hoor je eens rond via via wie, wat en waar ... prijs kan een argument zijn maar als je ettelijke euro's aan mix, additieven en flavours spendeert dan weiger ik te geloven dat je €0,50/kg wil besparen op rolkosten. Want als dat de instelling is rol je beter zelf ... of toch liever lui dan moe ... oeps sorry, kan het niet laten (en ja tijd hebben we allemaal tekort).

Dat men zijn mening geeft over de man zijn diensten en dienstverlening vind ik op zich positief zelfs al is deze mening negatief. Wat ik wel vervelend vind voor de man is dat we nogal snel de neiging hebben om te veralgemenen! Het is niet omdat persoon x, y en z hier op het forum een negatieve ervaring hebben dat het allemaal slecht is, ongetwijfeld zijn er evenveel (of zelfs meer) mensen met een positieve ervaring.

Ik wil er dus voor pleiten om toch enige objectiviteit en misschien zelfs neutraliteit aan de dag te leggen en op te letten voor veralgemening ... 4 zwaluwen maken immers de lente niet. Van sommige argument geloof ik best dat ze juist zijn van andere denk ik dat ze nogal voor persoonlijk interpretatie vatbaar zijn (als ik een zwarte wagen koop dan neem ik écht wel geen grijze mee naar huis). Als tip voor de discounters onder jullie wik, weeg en probeer te vergelijken maar vergeet nooit ... if you pay peanuts, you get the monkeys!

Dixit!

Waarom deze post?

Argumenten tegen de brave man (volgens voorgaande postings, geen persoonlijke ervaring noch banden): (dus waarom antwoorden en ervaringsdeskundigen negeren?)
1) Vuil en smerig

(lang nagedacht? waarschijnlijk?)

(weer persoonlijk dus draagt niks bij in deze discussie)

(tja X,Y,Z zitten hier namelijk op het forum, plus er zijn anderen A,B,C die wel positief zijn dus wederom doet dit niks terzake)

(4 zwaluwen komen helemaal niet voor in het spreekwoord het is er 1tje dus 4 zal wel iets te betekenen hebben! Gelukkig ben je geen daltonist want dan nam je bij een groene of rode auto ook de verkeerde mee Razz , paying peanuts and getting monkey's is actually very good value for money)

Dixit! ( Ben, dit enkel omdat ik geloof dat we inderdaad moeten kunnen zeggen waar het stinkt, (letterlijk of figuurlijk) ik ben 100% voorstander van benefit of the doubt maar als het niet correct is moet dit naar voren kunnen komen zonder protectionisme van gelijk welke aard, collega, mede zelfstandige ...)
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 44
Registration date : 16-12-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 24, 2009 3:45 am

Wat een postje over een vraag van acs niet kan teweeg brengen hier

Maar nu ga ik eens iets doen dat ikzelf nooit doe op een forum , opdat anderen het hier ook doen

Zoek je een deftige rolservice aan 1.7€/kg mix , bernard en ik zijn al 6 maand bezig en negatief hebben we nog niet gehoord , we hebben beiden toch wat ervaring met rollen en hebben in die 6 maand zelfs al "kadavers" van mixen toch kunnen afrollen omdat we beiden technisch goed onderlegd zijn , de aangekochte machine's aangepast hebben tot verdere verbetering dat we dit kunnen voorkomen

Boilie's worden gestoomd en zo rond de 3 a 4 dagen teruggeleverd

Moet ik meegeven dat de machine's en stoomoven iedere werkdag gereinigd worden

Wij zijn ervan bewust dat oorzaak van vissterfte van totale onhigienische praktijken van bepaalde rolservice's wel eens aan de basis zouden kunnen liggen

Heb hier al 1 en ander over geschreven in voorgaand topic , ik ga er hier niet over uitwijden wat de gevolgen kunnen zijn qua bacterieele , infectievormende en salmonella organismen

Dus M.A . W als jullie vrouw morgen begint te koken in dezelfde potten , en steeds zonder af te wassen een ganse week iedere keer je kostje bereid daarin heb je in het beste geval eind de week gewoon scheiterij , of what ever

In tijden dat je een mat van 100€ onder je vis legt , de vis schept met een net van 180€ , nog een potje carp clinic of 3 per jaar gebruikt en uw bewaarzakken geregeld ontsmet met dethol

Ik heb me al dikwijls de vraag gesteld , waar zijn we mee bezig , waar gaan we naartoe , sarcasme???
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 24, 2009 11:43 am

Dag Thomas,

Als er iets niet goed is, dan moet men dat zeker op het net plaatsen,dat is ook niet het punt wat ik bedoelde.

Van mij of over over mij mag men best lezen als ik iets niet goed heeft afgehandeld als het maar rechtvaardig is, en niet uit zijn veband word getrokken.

Even of topic
De attx die je aangeeft,daar heb ik en dat weet jij ook me best voor gedaan totdat ik geen reactie meer terug kreeg verder. Sterker nog na deze negatieve ervaringen met het systeem stopte ik direct met het verder verdelen, omdat ik nog altijd vindt dat de klant waar moet hebben voor zijn geld.

Nog even dit omdat ik dat ook terug zag ik je post,

Het heeft verder niks met zors te maken..laat dat duidelijk zijn, als hij zijn reactie positief of negatief wilt plaatsen dan ben ik wel de laatste die daar iets over zal zeggen.

Goed gaat het hier bij laten, omdat het te veel gaat afwijken van de originele topic.

Rico
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 24, 2009 12:11 pm

Ik wil er dus voor pleiten om toch enige objectiviteit en misschien zelfs neutraliteit aan de dag te leggen en op te letten voor veralgemening ... 4 zwaluwen maken immers de lente niet

Neen maar 4 paginas met praktisch allemaal dezelfde vaststellingen wel Smile

@ pascal: je hebt gelijk dat je dit post, dit is nu eenmaal de harde wereld van concurrentie Wink de een zijn dood is de ander zijn brood zeg maar (om het op een rare manier te zeggen Laughing )

GRTS
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 24, 2009 1:39 pm

Karparnaud schreef:
Ik wil er dus voor pleiten om toch enige objectiviteit en misschien zelfs neutraliteit aan de dag te leggen en op te letten voor veralgemening ... 4 zwaluwen maken immers de lente niet

@ pascal: je hebt gelijk dat je dit post, dit is nu eenmaal de harde wereld van concurrentie Wink de een zijn dood is de ander zijn brood zeg maar (om het op een rare manier te zeggen Laughing )

GRTS
ik vind het gemakkelijk om op het internet iemand te bekladden zonder dat die persoon hier kan op antwoorden.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 24, 2009 3:51 pm

jelle schreef:

ik vind het gemakkelijk om op het internet iemand te bekladden zonder dat die persoon hier kan op antwoorden.

ik vind het gemakkelijk om kritiek te hebben op anderen, zonder zelf contructief te antwoorden.
jurgen lievens

jurgen lievens

Man Aantal berichten : 56
Registration date : 07-01-09

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 24, 2009 5:23 pm

Karparnaud schreef:

GRTS

tiens, kwist niet dat dit hier allemaal anzi zijn dood zou betekenen????
En als dit de harde wereld van de concurentie is, dan zijn we heel ver van huis.
Iedereen mag gerust zijn mening zeggen, positief als negatief maar wat ik hier vaststel is dat er niet veel positieve meningen hebben of er simpelweg niet voor durven uitkomen.
Zoals ik al zij vis ik voor anzi van in het begin en heb zeker niets te klagen over de kwaliteit van zijn boillies. Moest dit wel zo zijn zou ik er dan hier ook zeker voor uitkomen. Dat het er "vuil" is is zijn zaak.
Er zijn er velen die boillies kopen en die denken dat ze de pannen van het dak zullen vangen. Echter zal het meestal aan de persoon zelf liggen of die vangt of niet want zeg nu eens eerlijk gouden ballen bestaan niet!
Sommige uitspaken / meningen zijn zeker juist maar andere vind ik er serieus over, en dit is mijn mening.
Nu kunt ge allemaal tegen mij beginnen kakken achter jullie toestenbord.

Zoals ik in mijn vorige post schreef ieder zijn mening maar niet de boel opblazen hier.

groeten

Laatst aangepast door jurgen lievens op wo jan 13, 2010 8:04 am; in totaal 1 keer bewerkt
http://www.liladepthmaps.com
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 24, 2009 5:36 pm

Ik ben nog steeds verbaasd op die antwoorden. Natuurlijk moet een persoon zich kunnen verdedigen maar als je ziet hoeveel er al klachten hebben op een forum van 150man. We hebben ondertussen al 5 paginas. Dan moet dit toch een belletje doen rinkelen. Nuja, het doet er niet toe, ik vis er niet meer mee, en of een ander ermee vist dat is dan zijn (of haar Razz ) probleem.

Natuurlijk zal het zijn dood niet betekenen, een spreekwoord is er bij wijze van spreken.

Over het ver van huis zijn in een harde wereld van concurrentie, dit is nu eenmaal realiteit. Als de ene steken laat vallen, profiteert een andere daarvan. Draai of keer het hoe je wil Wink

MVG
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 44
Registration date : 16-12-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 25, 2009 4:27 am

Karparnaud schreef:

GRTS

Nee karpernaud het moet gewoon stoppen, , ik wil geen karperpopulatie sterfte op men geweten hebben man , als ge niet proper werkt , werk je dit in de hand

Het voedselagentschap legt ons bepaalde regels op , tot bepaalde zin hebben ze gelijk hoor

En eerlijk gezegd , ik wil met geen vuile machine's werken

Waarom denk je dat ik met bernard samen werk , die gast zit gene second stil , en hij is proper

Iedere keer dat hij of wij samen rollen , ge kunt u bijna spiegelen in de machine's

Spijtig dat onze lanten hier niet kunnen reagerenb
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 26, 2009 10:00 am

toch wel pascal...

Ik laat sinds dit jaar mijn mixen bij bernard rollen nadat mijn beste maat , ex beste maat :-), die zelf een rolservice heeft, erin geslaagd was mij pelletboilies af te draaien door te besparen op eieren mensen!!!! dus voegen we wat water toe bij een deel eieren;;.. dat rolt evengoed...

Dat hij hierbij een groot deel van de binding en uitharding liet verloren gaan, zover was er niet gedacht!! Na enkele uren vissen kreeg ik steeds een lege hair terug. best leuk als je hiermee in france zit!! not

Dus bij bernard beland... moet zeggen, vree proper, heel goeie service, sterke prijzen en mooi ronde boilies.
Je krijgt wat je vraagt, wanneer je het vraagt.
Kortom SERVICE eerste klas.

heb ook al wat bollenboeren afgelopen int verleden... en ook niet altyd even tevreden, zonder met stenen te gooien naar iemand.

Anzi heb ik nooit geweest.... ken dien mens nie persoonlijk en vuil of nie den tom en de jurgen vangen toch elk jaar hun serie vissen maar zoals jurgen aanhaalde da ligt grotendeels aan henzelf!

Wonderbollen bestaan niet , zeker weten. Wel aas dat het verschil kan maken in bepaalde omstandigheden. Wie dit niet gelooft zal ik er een tekeningetje bij maken, want dit is zeker een feit!!

Iedereen gaat en staat waar hij wilt. Niet iedereen zou content zijn met hetzelfde wijf he... alee ik toch niet alsk rond mij heen kijk!
Goeste is kuup... schoon uitdrukkingske...

grtz

Tim
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 27, 2009 1:43 pm

Vroeger bij Anzi geweest er nooit problemen mee gehad.Ik ging wel nooit met 20 kg mix binnen .Als je grote hoeveelheden mix binnen doet ben je gegarandeerd dat ze in het zelfde water gekookt zijn .Van die wijven vind ik wel een goeie ,maar wees er maar zeker van dat ze van hunne kant ook hun keuze maken .Ge zult met een vingerknip uw keuze niet aan uw zijde hebben , wees daar maar zeker van .Bij de venten loopt er ook van elk niveau wat rond op de wereld.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 3 Icon_minitime

acs baits
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» KGB BAITS
» MTC-Baits