Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

acs baits

Ga naar beneden 
+14
Steven Deschrijver
bart polyn
Geert De Vooght
Rob willemse
pascal waltenier
Arnaud Castel
Jeffrey Benoot
Bart Debosschere
david deman
Robby Malfliet
Ronny De Zitter
Jerry Van Opstal
Wesley Mast
Kevin Richez
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

acs baits - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21, 2009 9:15 am

yo de manne is de kerstperiode niet bezig??

Den anzi is idd verhuist richting waregem,zen bollen worden gestoomd en zijn nu ook beschikbaar in kleinere diameters denk 10 of 12mm tot 32mm alsook dumbels ( t'zijn nw rolmachines)
ik vis reeds enkele jaren met de bollen van ACS en vlg seizoen zal dat niet anders zijn.
De laatste jaren heb ik zoals de meesten onder ons zowel super- als blank sessie's gedraaid
dit najaar meer geblankt dan gevangen ,waarbij ik de reden niet altijd bij het aas zocht hoor, er spelen zoveel factoren mee die zullen bepalen of je iets gevangen krijgt of niet( aasperiode, weersomstandigheden,concurentie, vissen in aquariums of op onderbezette putten en dergelijke...)
Wanneer er vis aanwezig is op je stek die wil azen is er zeer veel kans dat je zowel met bollen van het merk AA als van het merk BB die gevange krijgt mede het boven halen van uw vistrukken doos natuurlijk en een portie geluk dat je natuurlijk een beetje zelf in de hand hebt. het grootste deel vang ik men vissen na wat voerwerk met de draculas ( de lever ,zalm en squid bevallen me het best)
voor het instant werk verkies ik de superred( zonder vismeel) .
Na enkele pos als neg opmerkingen gehoord te hebben aan de waterkant over de rolservice heb ik er nog steeds alle vertrouwen in .
Denk ook dat er maar weinig handelaars zijn waar er eens niet gefoefeld word, ze zijn zelfstandige voor iets e en dat is niet enkel in het karpercircuit. Allen willen ze er winst op maken , de ene nog meer of de andere.
Als ik de wilde verhalen van de laatste jaren van collega vissers over de verschillende bolieboeren ( grooot en klein) zowel binnenland als buitenland!!! mag geloven dan kan ik alleen maar vaststellen dat het gras aan de overkant niet altijd groener is hoor lol. een gouden bol bestaat echt niet .
Hou u hand op uw hoofd en kijk eens wie er onder staat is alvast een goeie start voor 2010 rendeer

niks persoonlijk bedoeld hoor , no hard feelings
grt den bruine

ps: aan iedereen de goei feeste en nie te zat e santa santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21, 2009 9:32 am

Misschien wel Tom dat er overal wel eens gefoefeld word . Maar ik heb bij Anzi vroeger nog boilies met een bepaalde flavour(die ik gevraagd had) besteld , maar als ik ze ga halen is het met een andere flavour ??? En pas op , dat was niet bij mij alleen he !
Dat kan toch niet he ! De klant moet toch krijgen wat hij gevraagd heeft he .
En bij Anzi was het inderdaad thuis een vuile boel . Als ge de eerste keer bij hem boilies ging halen , vraag je je af wat is dat hier allemaal ...
Den eerste indruk is belangrijk vind ik en als ge dan dat allemaal ziet ...

Grtz waldo
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21, 2009 9:53 am

daar geef ik u gelijk in waldo ,de klant zou idd koning moete zijn...
daar kan ik natuurlijk niks aan veranderen .
den anzi ziet er mss ne rare uit maar eenmaal ge hem echt kent.. hij heeft het hart op de juiste plaats , kan intijds isch lachen en zeveren maar Ga er nu ook gene heiligen van maken hoor.
natuurlijk wie tegen zen schenen schopt krijgt dat dan dubbel weer e

grt tom
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21, 2009 12:01 pm

Het is zeker ne zeer vriendelijk mens alleszins en af en toe krijg je ook korting of dingetjes mee als je regelmatig besteld.
http://www.theboiliefactory.be
Geert De Vooght

Geert De Vooght

Man Aantal berichten : 61
Leeftijd : 50
Hobby’s : vissen
Registration date : 21-10-09

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21, 2009 1:10 pm

Het is leuk dat je af en toe wat dingetjes ; pop-ups, dipje ..... erbij krijgt maar wees gerust ze zijn doorgerekend is het nu niet dan is het de volgende keer.... de sint bestaat niet, het is zoals de reclame met citroen wagens, ik moet daar es goed om lachen want het zijn zoethoudertjes zodat je de volgende keer terug bij die mannen gaat.
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21, 2009 4:38 pm

Acs baits was de eerste firma waar ik jaren geleden mijn bollen liet door rollen.Heb dit een keer of drie a vier gedaan het ging over een 70 tak kg mix telkens!!Doordat ik mijn mix daarvoor zelf rolde wist ik perfect hoe hij eruit zag na het koken en drogen.kmoet zeggen da waren juist dezelfe bollekes,kan daar niets slechts over zeggen!!ik moet zeggen het lag er inderdaad op zen minst redelijk "slordig" Cool !!
De laatste maal dat ik ze laten rollen heb bij acs kreeg ik er 5 kg draculas bij voor niets.Kheb deze uitgetest op een knollenputje,3 stokken,1 met mijnen eigen bol en 2 stokken met die draculas!!resultaat eigen mix-draculas was 8-2.....................:)Natuurlijk op 5 kg bollen kan je niets zeggen,maar het geeft toch al een indicatie
grtzzzzzzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21, 2009 11:42 pm

kelere mannen,

ik snap ook wel dat een paar punten erg belangrijk zijn,maar op deze manier Anzi de grond in te trappen is wel erg min...
ik ken er een paar die niets anders wilde ooit, en zie ze nu als kudde dieren volgen.. cheers een schouder klop voor hun.

En geloof me, ik heb niks met Anzi,maar is erg zielig als je iemand zo de grond in boord.
Zeggen wat op je hard lig,dat is 1,maar ooit hebben jullie daar ook meerdere malen gekocht/afgenomen...waar zijn die positieve berichten?

Kom op he..ik zie jullie allemaal liever bij energybaits,maar dat soort berichten is echt niet gepast.

Rico
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

Man Aantal berichten : 437
Hobby’s : Vissen , ........
Registration date : 10-04-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 8:52 am

Je moet er wel klant geweest zijn om het te kunnen ondervinden he .
En hem afbreken ?? Anzi op zich is gene verkeerde maar de manier waarop hij zijn bollen rolt is gewoon niet gezond . Dat kookwater al eens bezien ??
Vind als ze iemand zijn mening vragen je zowel de goeie als de slechte dings mag zeggen . En blijkbaar zijn er veel slechte dings qua ordelijkheid en netheid daar . En het is niet ene persoon die dit zegt he .
Is gewoon eerlijk uw mening zeggen . Niks persoonlijk tegen Anzi . Verre van zelfs .
Grt
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 11:32 am

Ik zou het niet de grond inboren noemen, eerder een constatatie. Er wordt niet op anzy als persoon kwaad gesproken.

Vroeger ben ik daar ook enkele keren geweest. En waarom? Het was dicht bij huis, ik had nog geen eigen auto. Ik had nog niet echt een overzicht over andere firma's. Nu ben ik blij dat ik overgestapt ben, je merkt gewoon dat er beter is; nog een constatatie.

GRTS
Steven Deschrijver

Steven Deschrijver

Man Aantal berichten : 309
Hobby’s : weekends aan een stuk karperen
Registration date : 20-04-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 1:50 pm

ik ben vandejaar af en toe om wat bollen bij den anzi geweest en kon er infeite niet over klagen mijn bollen waren iedere keer
perfect rond en mooi hard!!!!!!!!!
en ik weet niet waar jullie da halen van da kookwater ma den anzi kookt zijn bollen nie ma hij stoomt ze!!!!!!
de bollen van den anzi zijn ook zonder eieren!!!!!!
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 2:00 pm

hij stoomt ze nog maar een goed jaar hé discovery.
http://www.theboiliefactory.be
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

Man Aantal berichten : 437
Hobby’s : Vissen , ........
Registration date : 10-04-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 2:04 pm

david_deman schreef:
hij stoomt ze nog maar een goed jaar hé discovery.

Klopt als een bus .
En moest het nu ene zijn die negatieve commentaar heeft tot daar aan toe maar het zijn er velen .
Natuurlijk ieder zijn ding .
Grt
Steven Deschrijver

Steven Deschrijver

Man Aantal berichten : 309
Hobby’s : weekends aan een stuk karperen
Registration date : 20-04-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 2:12 pm

ja tis ook men eerste jaar dat ik er om bollen geweest ben!!!!!
Rob willemse

Rob willemse

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 4:44 pm

Joh, zolang zijn schoonmoeder haar voeten maar niet wast in het kookwater... lol!
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 6:14 pm

Rico Vielvoije schreef:
kelere mannen,

ik snap ook wel dat een paar punten erg belangrijk zijn,maar op deze manier Anzi de grond in te trappen is wel erg min...
ik ken er een paar die niets anders wilde ooit, en zie ze nu als kudde dieren volgen.. cheers een schouder klop voor hun.

En geloof me, ik heb niks met Anzi,maar is erg zielig als je iemand zo de grond in boord.
Zeggen wat op je hard lig,dat is 1,maar ooit hebben jullie daar ook meerdere malen gekocht/afgenomen...waar zijn die positieve berichten?

Kom op he..ik zie jullie allemaal liever bij energybaits,maar dat soort berichten is echt niet gepast.

Rico

Ik heb ook niks tegen Anzi als persoon, is best wel een prima kerel, maar over zijn aasfirma heb ik al veel te veel negatieve berichten gehoord. Als ik mijn mix ergens laat rollen, dan wil ik kwaliteit, anders zijn ze de naam "rolservice" niet waardig. Heb dat eigenlijk simpel opgelost, rol nu weer zelf, spaart me veel geld uit(de investering efkens niet meerekenen), en altijd de kwaliteit die ik wil...

Leuk om te zeggen dat je graag iedereen bij Energybaits ziet aankloppen, maar het heeft in feite niks met dit topic te maken hé...

Grtzzzzzzzzzz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 6:19 pm

Ik weet sinds kort waar ik in de toekomst mijn bollen ga laten rollen zene... Wink

Alle formaten en vormen mogelijk, mooi verzorgd en gestoomd. cheers
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 6:22 pm

Zeveraar.... Razz

Grtzzzzzz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 6:23 pm

Dan geeft ge al ies iemand een pluim... lol!
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 6:26 pm

Aaaaaaah...had ik niet door... lol!

Grtzzzzzzzz
Geert De Vooght

Geert De Vooght

Man Aantal berichten : 61
Hobby’s : vissen
Registration date : 21-10-09

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 9:58 pm

pluim in zijn gat ja cheers
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 10:12 pm

geert schreef:

Hier se, er wordt nog iemand wakker... Laughing
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22, 2009 10:23 pm

Robby Malfliet schreef:
geert schreef:

Hier se, er wordt nog iemand wakker... Laughing

lol! bolleboeren vechten voor de pluim
Rob willemse

Rob willemse

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23, 2009 10:26 am

Alle mixen naar Kortemark. Doe je ook dumbells Zors? Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23, 2009 11:03 am

Dat het allemaal niet fris is in zijn toko, dat weet ik niet, ik ken het alleen uit verhalen maar die gaan al een paar jaar in de rondte, daarom ik niet begrijp dat er nu enkele hier zitten die al jaren bollen laten rollen of freezers kopen en nooit eerder commentaar hebben gegeven hierover.

Rico
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23, 2009 6:29 pm

Rico Vielvoije schreef:
Dat het allemaal niet fris is in zijn toko, dat weet ik niet, ik ken het alleen uit verhalen maar die gaan al een paar jaar in de rondte, daarom ik niet begrijp dat er nu enkele hier zitten die al jaren bollen laten rollen of freezers kopen en nooit eerder commentaar hebben gegeven hierover.

Rico

Beste Rico,

Zors heeft toch zijn conclusies getrokken na een negatieve ervaring en is niet meer teruggeweest....
Misschien zijn sommige mensen zo fair om hun mond te houden tenzij iemand om een mening vraagt.
Als deze dan gestaafd kan worden met eigen voorbeelden, dan snap ik je punt niet echt.

Maar aangezien je zelf ook in de karperbusiness zit, heb je misschien liever dat alle negatieve dingen verzwegen worden.
Toen ik een probleem had met jouw levering van de ATTX-en, kon ik m'n verhaal ook niet kwijt op ******, aangezien mijn post toen zonder meer werd gedelete door een mod/admin (wegens off topic). Je hebt dit dan wel in orde gebracht, maar het is niet volgens de afspraak verlopen. Dat die dingen echt crap waren, dat reken ik jou ook niet aan.... maar ik vind dat kopers gerust een ongezouten mening mogen geven over handelaren (in welke vorm dan ook) en producten.

Een mooi voorbeeld is Ivo Big Dropper.... bijna iedereen die ik heb gesproken, die ook efffectief een BD heeft en/of Ivo ook effectief heeft gesproken of bezocht (want van horen zeggen dat telt niet) is uitgesproken postief over de boot en de service. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen die ontevreden zullen zijn, maar dat is een absolute minderheid. Ik durf dan ook gerust zeggen dat ik m'n beste maat zonder twijfelen een BD zou aanraden. Zijn er alternatieven, jazeker.... zijn deze even goed.... dat is subjectief natuurlijk en dat zal Ivo jou dan ook vertellen. 100% eerlijke handel, daar staat hij voor en het heeft 'm zeker geen windeieren gelegd. Dat product staat zo sterk in de markt, daar kan een Schrijver met z'n belachelijke prijzen en commerciële instelling nog veeeeeeeeeel van leren.

Maar als je als handelaar echt de kantjes er af loopt of erger.... dan kan je toch niet verwachten dat iedereen hier moet over zwijgen ?
Onze hobby kost geld genoeg dus oplichters kunnen we echt wel missen. Feedback van kopers is veel waardevoller dan alle magazines, beurzen, brochures, promodvd's en andere brol op een hoop.... Dus laat die ongezouten meningen maar komen, de grote lijnen worden dan vanzelf wel duidelijk.

Laatst aangepast door Thomas79 op wo dec 23, 2009 7:55 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: acs baits   acs baits - Pagina 2 Icon_minitime

acs baits
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» KGB BAITS
» MTC-Baits