Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

bestelling topcarp

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

bestelling topcarp Empty
BerichtOnderwerp: bestelling topcarp   bestelling topcarp Icon_minitimewo dec 16, 2009 12:58 pm

guuuud achternoend Rolling Eyes
veu wie da een bestelling nog kunnen doen hebben bij topcarp...verlejen week donderdag besteld,gistren toegekommen Very Happy ..dus,vlot.....er ontbrak op de ,kpeis Suspect 30/ tal artikelen,een 4 tal artikelen,en rechtstreeks aangepast aan factuur en betaling,dus tip top in orde cheers ...pluim veu topcarp,spijtig dat die toedoen... No
grtzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

bestelling topcarp Empty
BerichtOnderwerp: Re: bestelling topcarp   bestelling topcarp Icon_minitimewo dec 16, 2009 2:26 pm

Vanmorgen mijn betaling voor 3 Solar Yellow Isotopes gedaan.
Dus hopelijk heb ik ze tegen vrijdag of ten laatste maandag. cheers
ben vermoesen

ben vermoesen

Man Aantal berichten : 266
Leeftijd : 47
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 14-11-08

bestelling topcarp Empty
BerichtOnderwerp: Re: bestelling topcarp   bestelling topcarp Icon_minitimewo dec 16, 2009 5:08 pm

yoo
is dit ne webwinkel die uitsluitend via het net verkoopt of hebben ze ook een echte winkel??
anders zou ik er eens willen langs gaan,
weten jullie het adres eventueel??
grtzzzz
Gast
Gast

bestelling topcarp Empty
BerichtOnderwerp: Re: bestelling topcarp   bestelling topcarp Icon_minitimewo dec 16, 2009 5:32 pm

ik denk dat het enkel een webwinkel is...

heb er ook al t een ent ander besteld en heel goeie service!

Toen een vd twee collis niet opdook werd er kort nadien gewoon een nieuwe verstuurd. Ook dingen die niet in orde zouden zijn worden trggenomen en vervangen! klasse! Ik heb het al anders geweten!!!!

Reputatie is belangrijk voor een webwinkel, voor elke winkel trouwens. Een tevreden klant zie je terug en die maakt goeie reclame... een ontevreden klant doet het omgekeerde.

grtz

Tim
Gast
Gast

bestelling topcarp Empty
BerichtOnderwerp: Re: bestelling topcarp   bestelling topcarp Icon_minitimewo dec 16, 2009 8:55 pm

TimV schreef:
ik denk dat het enkel een webwinkel is...

heb er ook al t een ent ander besteld en heel goeie service!

Toen een vd twee collis niet opdook werd er kort nadien gewoon een nieuwe verstuurd. Ook dingen die niet in orde zouden zijn worden trggenomen en vervangen! klasse! Ik heb het al anders geweten!!!!

Reputatie is belangrijk voor een webwinkel, voor elke winkel trouwens. Een tevreden klant zie je terug en die maakt goeie reclame... een ontevreden klant doet het omgekeerde.

grtz

Tim

Maar Tim, dat is het net....deze winkel gaat voorgoed dicht en veel handelaren zouden zich niks meer aantrekken van klachten nadien.
Deze jongen niet en ook al verkoopt hij nu met verlies, hij blijft correct (en zal daardoor zeker nog met wat prul blijven zitten, die mindere eerlijke verkopers in zo een situatie gewoon zou opsturen en aanrekenen, nadien geen verhaal meer en centen kwijt....

Belly (en misschien ook nog wat anderen), 'k ben alvast content dat nog iemand heeft kunnen meeprofiteren van m'n tip....

@ robby: die isotopes had ge beter van de vbk laten meenemen, ze stonden bij solar zelf aan 5 euro per stuk...
Robby Malfliet

Robby Malfliet

bestelling topcarp Empty
BerichtOnderwerp: Re: bestelling topcarp   bestelling topcarp Icon_minitimewo dec 16, 2009 9:08 pm

Kben nie echt geinteresseerd gaan kijken aan de standen. Gewoon rap eens voorbij gegaan.
Alleen efkes bij de gasten van CC Moore gestaan, verder nie.

En bij topcarp was het ook 5euro.
Al moet ik toegeven dat ik geen rekening gehouden had met de 8eu verzendingskosten. Laughing
Maar dan komt het nog altijd veel goedkoper uit dan in de gewone winkels zene.
Giovanni Vanhooren

Giovanni Vanhooren

Man Aantal berichten : 248
Leeftijd : 43
Hobby’s : Ja
Registration date : 08-05-08

bestelling topcarp Empty
BerichtOnderwerp: Re: bestelling topcarp   bestelling topcarp Icon_minitimevr dec 18, 2009 12:36 pm

Mijn pakket nog niet ontvangen en midden vorige week besteld Sad
Robby Malfliet

Robby Malfliet

bestelling topcarp Empty
BerichtOnderwerp: Re: bestelling topcarp   bestelling topcarp Icon_minitimevr dec 18, 2009 3:09 pm

Ik heb zaterdag besteld.
Gisteren een mail gestuurd naar die mannen en ze zeiden dat mijn pakketje maandag wordt opgestuurd.
Gast
Gast

bestelling topcarp Empty
BerichtOnderwerp: mail   bestelling topcarp Icon_minitimevr dec 18, 2009 3:17 pm

Het mijne is verstuurd maar spijtig genoeg waren de meeste dingen er niet meer, wel netjes een mail gekregen om mijn IBAN en BIC nr te vragen om mijn geld terug te storten.

Pakketje moet ook nog toekomen.
Gesponsorde inhoud

bestelling topcarp Empty
BerichtOnderwerp: Re: bestelling topcarp   bestelling topcarp Icon_minitime

bestelling topcarp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» topcarp