Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Village zo dec 13, 2009 7:16 am
Hey mannen , heeft er iemand info over Village? Heb al een beetje gevonden op internet. Maar misschien zijn er van jullie dat daar al eens geweest zijn.
MVG Stefan cc
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: Village zo dec 13, 2009 8:21 am
yep stef,
ge moet is mailen naar kees,die is er al 2x geweest en hij heeft wel wat info voor jou zenne.ik had hem er ook over gemaild en naar wat ik weet nu is het geen water voor mij of het zouden de dubbele stekken moeten zijn.er zit wel mooie vis op ....
groetjes marco ccmoore benelux
Stefan Dhondt
Aantal berichten : 49 Leeftijd : 53 Woonplaats : Antwerpen L.O. Hobby’s : vissen en vissen Registration date : 30-11-09
Onderwerp: Re: Village zo dec 13, 2009 10:30 am
Hey Marco , alvast bedankt . Had het gezien op de site van Village dat Kees er geweest was. Had daar een 23kg vis geloof ik.
mvg Stefan
kevin Dhont
Aantal berichten : 9 Leeftijd : 42 Woonplaats : oudenaarde Hobby’s : vissen Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: Village zo dec 13, 2009 3:36 pm
ik heb daar voorig jaar gevist een week op stek 15.
we zaten toen net in de paai.
grootste vis was toen 17.6
en naast ons op stek 16 een grote schub van 56 pond.
wel een zeer mooi water hoor , en ik kan u zeggen er zwemmen biggen rond hoor.
Stefan Dhondt
Onderwerp: Re: Village zo dec 13, 2009 3:56 pm
Heb wel al gehoord dat je beter de 2 persoonsstekken neemt. de eenpersoonsstekken liggen kort op elkaar.Is dat zo?
groeten stefan cc
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: Village zo dec 13, 2009 4:33 pm
yes stef, de eenpersoonsstekken liggen veel te kort op elkaar.......wel jammer maar op de tweepersoons is het wel goe te doen zenne grtz marco