Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: lac de bairon di dec 08, 2009 5:30 am
Vraagje voor de vele Noord-Frankrijkgangers...
Iemand die al gevist heeft op lac de Bairon ? Via via kan ik in het voorjaar een (kleine) villa die grenst aan dit meer, huren voor een zeer scherp prijsje. Er kan vanuit de tuin gevist worden.
Ik ken de naam van het water enkel uit advertenties uit 'den Beet', maar echt veel info is er niet over te vinden. Men mag er niet nachtvissen, wat op zich eigenlijk geen probleem is omdat m'n vriendin meegaat en de kerk int midden gehouden moet worden.
Lijkt me een mooi water met en deftige visstand, in een mooie streek de Franse Ardennen.
Alle snelle info is welkom, want ik moet voor nieuwjaar laten weten of we gaan.
Grtz
Steve
Gast Gast
Onderwerp: Re: lac de bairon di dec 08, 2009 8:53 am
ik heb op Bairon, zo een 13, 14 jaar geleden gevist. en toen mocht je er ook nie nachtvissen, maar er zit (zat) een mooi bestand van karper op. we hebben daar heel mooie beschubte spiegels gevangen tot net geen 24kg (toen, want nu heb ik er geen informatie meer over) ... tis een mooi water in een prachtige omgeving!! het is een water met een dam ...
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: lac de bairon vr dec 11, 2009 3:18 am
We zijn eruit, het wordt de eerste week van april. Trip nummer 1 geboekt voor 2010
Tweede tripke wordt waarschijnlijk terug Le Cheminel, het verslag van oktober samen met MichelC moet nog altijd volgen. Steve