Aantal berichten : 313 Leeftijd : 52 Woonplaats : ekeren Hobby’s : vissen Registration date : 12-10-08
Onderwerp: Re: Penvissen ma dec 07, 2009 3:21 pm
Hey jerry leuke bezigheid pennenbouwen. Kmoet zeggen dat je er uw werk van maakt. Ik wil wel enkele van uw handgebouwde karperpennen in men viszak (bescherm ik met een plastic koker). Heb je de antennes ook in andere kleuren, rood en zwart ? Ben benieuwd naar de actie op het water. Die pennen lokken de karpers en ik zal er ook plezier aan beleven Grts fille
Hey jerry leuke bezigheid pennenbouwen. Kmoet zeggen dat je er uw werk van maakt. Ik wil wel enkele van uw handgebouwde karperpennen in men viszak (bescherm ik met een plastic koker). Heb je de antennes ook in andere kleuren, rood en zwart ? Ben benieuwd naar de actie op het water. Die pennen lokken de karpers en ik zal er ook plezier aan beleven Grts fille
Zegt maar hoe ge ze hebben wilt . Verf genoeg Grt
Tom Van den Eynde
Aantal berichten : 71 Leeftijd : 34 Woonplaats : Antwerp Hobby’s : Karpervissen, fotografie, muziek Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Penvissen zo mei 09, 2010 6:25 pm
Knappe pennen Jerry!
Ik ga van de week ook (voor het eerst) proberen wat pennen zelf te maken. maar wat ik me afvroeg, hoe krijg jij dat ringetje (onderaan) aan je pen? Met ijzerdraad? Hoe monteer je dit eraan?