Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

ZUIVERE kruiden

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

ZUIVERE kruiden Empty
BerichtOnderwerp: ZUIVERE kruiden   ZUIVERE kruiden Icon_minitimema sep 28, 2009 1:11 pm

Dag Salooners

Weet er soms iemand waar ik zuivere kruiden kan vinden? Ik leg alles nader uit. Wanneer je bvb om cayennepeper gaat in de winkel zie je daar vanachter op staan dat het een kruidenmix is met oa oregano maar ook cayennepeper. Men vraag is waar kan ik zuivere kruiden vinden zoals pure cayennepeper? Want de kruiden van in de winkels zijn vaak nog eens afgelengd met zout ook nog.

Arnaud Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre

Man Aantal berichten : 317
Leeftijd : 44
Hobby’s : muziek
Registration date : 27-03-08

ZUIVERE kruiden Empty
BerichtOnderwerp: Re: ZUIVERE kruiden   ZUIVERE kruiden Icon_minitimema sep 28, 2009 4:07 pm

kdenk bijna zeker in so ne shop van een Indiér of zo...hoe noemen ze da nu weer zo ne winkel..

Zoiezo in winkels met "vreemde" producten

succes
Tino Musschoot

Tino Musschoot

Man Aantal berichten : 288
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen en honden
Registration date : 22-09-08

ZUIVERE kruiden Empty
BerichtOnderwerp: Re: ZUIVERE kruiden   ZUIVERE kruiden Icon_minitimema sep 28, 2009 4:32 pm

zoek eens op het internet naar chinese winkels (toko's) daar ga je echt alles vinden in zuivere vorm en spotgoedkoop!Ik ga soms eens winkelen hier in gent op de vrijdagsmarkt en trassie is daar puur en vree goedkoop trouwens plus alle soorten kruiden! grtz
http://www.triggerbaits.nl
Marc Dhaene

Marc Dhaene

Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 59
Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ...........
Registration date : 30-10-08

ZUIVERE kruiden Empty
BerichtOnderwerp: Re: ZUIVERE kruiden   ZUIVERE kruiden Icon_minitimema sep 28, 2009 4:57 pm

yep mannen,

deze spullen vindt je in iedere toko en zoals reeds vermeld spotgoedkoop zenne.ik paseer soms wel is in antwerpen,ni ver van de zoo is er een ganse straat te vinden met zulke winkels....
groetjes marco
ccmoore team benelux
http://www.ccmoore.be
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

ZUIVERE kruiden Empty
BerichtOnderwerp: Re: ZUIVERE kruiden   ZUIVERE kruiden Icon_minitimema sep 28, 2009 5:29 pm

THX had daar ook al eens gedacht, er is er een in kortrijk zal dan eens binnenspringen. Ben daarnet naar Kortrijk geweest en heb er denk ik zuivere cayennepeper gevonden. Vergeleken met die van delhaize (die een mengeling is) is deze zeer rood en heb er van geproeft en kan zeggen dat het goed prikte op de tong Laughing
Gesponsorde inhoud

ZUIVERE kruiden Empty
BerichtOnderwerp: Re: ZUIVERE kruiden   ZUIVERE kruiden Icon_minitime

ZUIVERE kruiden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-
Ga naar: