Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: ZUIVERE kruiden ma sep 28, 2009 1:11 pm
Dag Salooners
Weet er soms iemand waar ik zuivere kruiden kan vinden? Ik leg alles nader uit. Wanneer je bvb om cayennepeper gaat in de winkel zie je daar vanachter op staan dat het een kruidenmix is met oa oregano maar ook cayennepeper. Men vraag is waar kan ik zuivere kruiden vinden zoals pure cayennepeper? Want de kruiden van in de winkels zijn vaak nog eens afgelengd met zout ook nog.
Arnaud
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: ZUIVERE kruiden ma sep 28, 2009 4:07 pm
kdenk bijna zeker in so ne shop van een Indiér of zo...hoe noemen ze da nu weer zo ne winkel..
Zoiezo in winkels met "vreemde" producten
succes
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: ZUIVERE kruiden ma sep 28, 2009 4:32 pm
zoek eens op het internet naar chinese winkels (toko's) daar ga je echt alles vinden in zuivere vorm en spotgoedkoop!Ik ga soms eens winkelen hier in gent op de vrijdagsmarkt en trassie is daar puur en vree goedkoop trouwens plus alle soorten kruiden! grtz
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: ZUIVERE kruiden ma sep 28, 2009 4:57 pm
yep mannen,
deze spullen vindt je in iedere toko en zoals reeds vermeld spotgoedkoop zenne.ik paseer soms wel is in antwerpen,ni ver van de zoo is er een ganse straat te vinden met zulke winkels.... groetjes marco ccmoore team benelux
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: ZUIVERE kruiden ma sep 28, 2009 5:29 pm
THX had daar ook al eens gedacht, er is er een in kortrijk zal dan eens binnenspringen. Ben daarnet naar Kortrijk geweest en heb er denk ik zuivere cayennepeper gevonden. Vergeleken met die van delhaize (die een mengeling is) is deze zeer rood en heb er van geproeft en kan zeggen dat het goed prikte op de tong