Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
| Onderwerp: kruidenmengsels do sep 24, 2009 5:13 pm | |
| | |
|
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
| Onderwerp: Re: kruidenmengsels do sep 24, 2009 7:08 pm | |
| Leuke link Karparnaud... Ik werk zeer graag met kruiden, kan ik weer effe experimenteren... Grtzzzzzzzzzz | |
|
Gast Gast
| Onderwerp: Re: kruidenmengsels do sep 24, 2009 7:16 pm | |
| Bedankt! Ik geef ook de voorkeur aan kruiden. Ga er zeker eens enkele van testen! grtz Sander |
|
Gast Gast
| Onderwerp: Re: kruidenmengsels do sep 24, 2009 8:16 pm | |
| interessante link, maar op de waters waar ik vis zijn ze er niet gek van spijtig genoeg. |
|
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
| Onderwerp: Re: kruidenmengsels do sep 24, 2009 8:19 pm | |
| - yves thijsens schreef:
- interessante link, maar op de waters waar ik vis zijn ze er niet gek van spijtig genoeg.
Toch een beetje zoals bij mensen hé, voor de ene kan het niet genoeg afsmaken (lees pikanter), en de andere heeft liever het mildere... Grtz Ivan | |
|
Gast Gast
| Onderwerp: Re: kruidenmengsels za nov 28, 2009 6:59 pm | |
| [quote="Ivan De Ridder"] - yves thijsens schreef:
- interessante link, maar op de waters waar ik vis zijn ze er niet gek van spijtig genoeg.
Toch een beetje zoals bij mensen hé, voor de ene kan het niet genoeg afsmaken (lees pikanter), en de andere heeft liever het mildere... Grtz Ivan[/quote dat is ook zo volgens mij ;-) een vis is net hetzelfde als een mens of vergelijkbaar met een ander dier de ene lust het en de andere nie :-) |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: kruidenmengsels | |
| |
|