Aantal berichten : 24 Leeftijd : 61 Woonplaats : kallo(beveren-waas) Hobby’s : karpervissen,dartsen,jupiler Registration date : 26-12-08
Onderwerp: la digue noire wo sep 23, 2009 2:55 pm
hey gasten ,weet iemand iets meer van"la digue noir" in de buurt van conde-sur escaut( net over de grens met belgie) grt schepperken
Gast Gast
Onderwerp: Re: la digue noire wo sep 23, 2009 3:02 pm
tis Etang de la Digue Noire, mon ami maar denk nie dat ge er veel over te weten gaat komen hier (is nogal hush hush dat water blijkbaar)
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: la digue noire wo sep 23, 2009 3:41 pm
Er staan een paar foto's van Etang de la Digue Noire op de site www.hitrun.nl.
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: la digue noire zo sep 27, 2009 2:10 pm
Grote vissen maar wel veel geschonden vissen, 27kg al op foto gezien door een lid op een ander forum war ik op zat (frans forum: tweetaligheid is makkelijk ) . Er mag niet genachtvist worden.
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: la digue noire ma sep 28, 2009 12:51 pm
Klopt, bijna alle vissen zijn er gemarkeerd, (groot) stuk uit de staartvin geknipt. Mooi water met zware spiegels.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: la digue noire ma sep 28, 2009 1:27 pm
Hoe is da daar met de drukte tegenwoordig?
Heb gehoord dat da daar in 't verleden al de moeite geweest is.
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: la digue noire ma sep 28, 2009 2:21 pm
zanko schreef:
Klopt, bijna alle vissen zijn er gemarkeerd, (groot) stuk uit de staartvin geknipt. Mooi water met zware spiegels.
Sorry hoor maar heb daar 2jaar gevist en meeste vissen zijn daar echt redelijk gaaf! Ben er gestopt door de criminaliteiet en door de zware controles op nachtvissen want als je dat niet doet zit je er voor piet snot! Laat trouwens je auto daar nooit alleen achter want met belgisch plakje heb je gegarandeerd misere! Ik en renaat hebben er bijna heel het bestand weten te vangen en kan zeggen dat het om zo'n 30tal veertigers gaat met twee echte vijftigers want die fransen goochelen nogal met hun gewichten!Vanaf mei tot september kan je er trouwens niet vissen door het massale wier en ja robby erg druk wat het er ook niet makkelijker op maakt maar de meest fransosen zijn niet echte cracks in mijn ogen en vangen meestal toch niks! Leuk water maar erg veel nadelen aan verbonden en de pakkans is erg reeeel want ken er al veel die tegen de lamp zijn gelopen maar wie niet waagt blijft maagd hé!Heb er een heel leuke tijd beleefd en gelukkig kwam ik goed overeen met enkele fransen anders bellen ze gegarandeerd de garde en ben je eraan voor de moeite!grtz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: la digue noire ma sep 28, 2009 2:30 pm
Merci voor de info Tino.
Gast Gast
Onderwerp: Re: la digue noire wo okt 14, 2009 7:00 pm
Beste boarders,
Ik ben de beheerder van www.hitrun.nl en zag dat er na aanleiding van dit onderwerp veel bezoekers op onze website kwamen...
Wij hebben er zelf een keer een nacht kunnen vissen, en zijn daarna i.d.d weggestuurd door de Guard de Peche. Dit kwam omdat Franse colega vissers hadden gebeld. Zij vonden dat we nogal in de weg zaten. Wij moesten weg en zij mochten blijven zitten. Beetje vreemd beleid wat daar wordt gevoerd. Volgens de borden die er toen stonden mocht je gewoon nachtvissen. Dit was in 2006. De controlleur wilde van geen borden weten, en stond op het punt om versterking te bellen en onze spullen in beslag te nemen. We hebben ons er toen maar bij neergelegd en zijn weggegaan. Dit was om 22.00 uur in de avond. Niet prettig dus als je net van plan was je slaapzak op te zoeken...
Leuk board hier ! En hoop regelmatig een bijdrage te kunnen leveren.
Onderwerp: Re: la digue noire do okt 15, 2009 8:31 am
Zou Frankrijk nu ook al corrupt zijn ??? Heb hetzelfde ooit eens in het zuiden meegemaakt ook . Moest er inpakken en 5min later pakte er ne fransman uit . Terwijl meneer de controleur erbij stond . Frankrijk en hun rechtsysteem Heb in Charleville Mezieres is in de doos gezeten begot . Omdat ik met de camion een beetje teveel gewerkt had . Is toen ambassade bij te pas moeten komen . 12u teveel gereden op een week , dat is dan 12000€ aub Gestapo vroeger was er niets tegen . Frankrijk is een aparte mentaliteit . Er heerst daar echt de mentaliteit van " ik ken vriendjes he " . En die vriendjes komen dan graag de show stelen voor die puiten . Grt