Aantal berichten : 29 Leeftijd : 55 Woonplaats : Zandhoven Hobby’s : vissen, vissen, vissen Registration date : 22-04-09
Onderwerp: Albertkanaal Massenhoven - Oelegem wo sep 23, 2009 6:20 am
Hey kleppers,
kan er iemand me vertellen hoe het dit jaar al geweest is op het Albertkanaal, en dan vooral in de buurt van massenhoven en de Kom van oelegem?
De laatste keer dat ik er gevist heb was de buit een graskarper voor men maatje Piere, wel een mooie vis en vooral totaal onverwacht eigenlijk graskarper op den Albert...
Graag wat info over de vangsten dit jaar.
Alvast bedankt
Rambo.
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Albertkanaal Massenhoven - Oelegem wo sep 23, 2009 7:36 am
Hopelijk geraken we er dit jaar nog eens samen hé. Ak spreekt me wreed aan. En wat een heerlijke slok water. Grtz Mate. See you soon.
Peter.
Rudi Bru
Aantal berichten : 29 Leeftijd : 55 Woonplaats : Zandhoven Hobby’s : vissen, vissen, vissen Registration date : 22-04-09
Onderwerp: Re: Albertkanaal Massenhoven - Oelegem do okt 01, 2009 7:41 am
Geen reactie's????
Is er echt niemand van hier op het forum die er gevist heeft of iemand kent die er gevist heeft?
dat wil wel iets zeggen
Groot geheim denk ik....
Rambo
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Albertkanaal Massenhoven - Oelegem do okt 01, 2009 7:55 am
Rudy de Johnny Subaru heeft er nog gevist, al is da wel al een jaarke geleden geloof ik. We gaan er binnekort ook nog ies nartoe als ik volledig genezen ben.
Verder geen up to date info jong.
Bart Raats
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 45 Woonplaats : antwerpen Hobby’s : vissen Registration date : 08-08-09
De enige info die ik u kan geven is dat er dit jaar nog ma weinig gevist en gevangen is. Tijdens de zomermaanden was het heel kalm op het ganse stuk trouwens. In het voor en najaar is er altijd wel een visje te vangen daar in de kom.
grtz beire
Rudi Bru
Onderwerp: Re: Albertkanaal Massenhoven - Oelegem di feb 16, 2010 10:38 pm
Hier si,
zie nu wat onze Piere tijdens een gastsessie gevangen heeft, wist ni dat dat er zat trouwens....
:-) :-) :-)
Nice one mate.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Albertkanaal Massenhoven - Oelegem wo feb 17, 2010 7:47 am
Rambo schreef:
Geen reactie's???? dat wil wel iets zeggen Groot geheim denk ik....
Rambo
dat wil heel veel zeggen, hoe karpervissers ineen zitten ... begrijp de geheimdoenerij niet, want we betalen allemaal om te vissen op allee staadswater, dus hebben we ook het recht daar te komen!! en te vissen ...
maar hoor dikwijls zeggen, maar pas op want de locals zus en de locals zo (wel kheb een kaart en zal vissen heb daar het recht toe!! punt) ...
Onderwerp: Re: Albertkanaal Massenhoven - Oelegem wo feb 17, 2010 9:36 am
Er is daar gewoon weinig gevist vant jaar . Gans 2009 was gewoon kut op het AK . Hopelijk wordt het dit jaar beter . Grt
Rudi Bru
Onderwerp: Re: Albertkanaal Massenhoven - Oelegem wo feb 17, 2010 10:46 pm
@Blackwater, groot gelijk vriend.
@Jerry, niks of weinig gevangen is ook een antwoord he makker ik woon daar vlakbij en kom dus geregeld daar, ik kan u zeggen dat er dikwijls verschillende vissers zaten. Het kan natuurlijk zijn dat er niemand hier op het Forum zit van de geregelde bezoekers
Alleszins toch alvast bedankt voor de reactie, Groeten, Rambo
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: Albertkanaal Massenhoven - Oelegem do feb 18, 2010 6:53 am
in "it's my life" is er een stukske over dit water .