Kwam onlangs deze oude bekende tegen . Dacht dat ze niet meer bestonden . Heb vroeger eens een tijdje met hun mixen gevist en zeer goed mee gevangen . Iemand ervaring met hun nieuwe mixen ofzo ? Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Premier Baits za aug 15, 2009 1:42 pm
eigenlijk zijn ze nooit weg geweest, alleen een beetje van de voorgrond verdwenen maar dat zegt niet over de kwali van premier baits (mss niet echt bekend) maar de oudere hier denk ik wel dat er een belleke gaat rinkelen, was en is nogaltijd heel goed spul ....
Onderwerp: Re: Premier Baits za aug 15, 2009 1:51 pm
Ja kende ze van vroeger . Goh die bollen vliegen mijne vriezer uit precies . Kom amper toe met 25kg/week . Moet een beetje betaalbaar blijven he . Premier Baits is niet echt overdreven duur maar toch als ik met grote hoeveelheden zit als nu Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Premier Baits za aug 15, 2009 1:57 pm
tja 25kg per week is veel he, zelf draaien he makker (maar daar kruipt dan weer veel tijd in) belangrijke tijd die je kan spenderen aant water he ...
Onderwerp: Re: Premier Baits za aug 15, 2009 2:04 pm
Yep , zit elke nacht aan het water en overdag als ik weet dat ze er liggen ook . Dus zelf rollen zie ik niet zitten . Komt gij dat niet in mijn plaats doen ? Schoon vrouwvolk hier die helpen Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Premier Baits za aug 15, 2009 2:07 pm
hahaha heb een hekel aan bollen rollen, en vrouwen ge kunt beter kippen houden ...