Aantal berichten : 50 Leeftijd : 45 Woonplaats : harelbeke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 21-04-08
Onderwerp: kunnen boilie's in de microgolf ? di apr 29, 2008 7:00 am
iedereen zal et wel es tegen gekomen zijn in de karper magazine's , buzz bait van berkley maakt reclame met : - not microwaved -not steamed -not cooked https://www.youtube.com/watch?v=ktYxmlKEjyc
door deze reclamepagina ben ik beginnen denken want boilie's in de micragolf bereiden ??? het eerste wat ik erover hoor tenzei dan om pop-ups te maken , wie weet er meer over en kan dan ook zeggen hoe men tewerk moet gaan ? grtz carpfighter
Kris Vanmechelen
Aantal berichten : 183 Leeftijd : 39 Woonplaats : Eernegem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 31-03-08
Onderwerp: Re: kunnen boilie's in de microgolf ? di apr 29, 2008 8:17 am
hallo,
microgolf gebruik ik persoonlijk ook om Pop up's te maken van de bollen. voor de rest weet ik ook niks van de bereidingen met de micro maar ben er ook best nieuwschierig achter ! hopelijk weet er hier iemand meer van.
Mvg Kris
Gast Gast
Onderwerp: Re: kunnen boilie's in de microgolf ? di apr 29, 2008 9:21 am
Ik zou de micro nooit gebruiken (ook nie voor pop-ups) die koop ik kant en klaar of gebruik daar de volgende mixen voor!!
Ik zou persoonlijk mijn boillies niet in de micro koken, doe dat in pot met water, of een oude frietpot (met water in) of in een steamer.......
Jurgen Egoego
Aantal berichten : 50 Leeftijd : 45 Woonplaats : harelbeke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 21-04-08
Onderwerp: Re: kunnen boilie's in de microgolf ? di apr 29, 2008 9:24 am
ja tommy ier ook zo boilie's nog altijd koken en pop-ups bestaan er genoeg verschillende merken en soorten van , ben gewoon heel nieuwsgierig omdat het de eerste keer is dat dit ergen op verpakking staat en er al met verschillende karpervissers over gehad heb maar niemand die er iets over weet grtz jurgen
Gast Gast
Onderwerp: Re: kunnen boilie's in de microgolf ? di apr 29, 2008 9:28 am
Ik zou het niet doen, hou je bij de voorgeschreven manier van koken in water of steaming
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: kunnen boilie's in de microgolf ? di apr 29, 2008 1:03 pm
Ik heb het "vroeger" eens geprobeerd en der schoot na een tijdje een vlam(meke) uit dien bol !! (vroeger ; dan spreek ik wel van een jaar of 8-9 geleden)
greetz Wes (de lange)
Gast Gast
Onderwerp: Re: kunnen boilie's in de microgolf ? di apr 29, 2008 2:31 pm
was deze bol niet een beetje te "spicy" wesley
grtz.. Peter
Wesley Mast schreef:
Ik heb het "vroeger" eens geprobeerd en der schoot na een tijdje een vlam(meke) uit dien bol !! (vroeger ; dan spreek ik wel van een jaar of 8-9 geleden)
greetz Wes (de lange)
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: kunnen boilie's in de microgolf ? di apr 29, 2008 2:49 pm
Peter-Bastanie schreef:
was deze bol niet een beetje te "spicy" wesley
grtz.. Peter
Wesley Mast schreef: