Onderwerp: Re: Varia foto's ma sep 28, 2009 5:25 pm
nee tino ze hebben het proper gehouden. en anders het had der wel afgeregend met de storme die ik daar heb gehad.
grts
jakke
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Varia foto's wo sep 30, 2009 9:22 am
Heb hier ook nog wat pic's gevonden...
Voor het vissen wat wier plukken...
Samen met m'n maat, de plomp in...de vis achterna...
Leuke bijvangst...
Grtzzzzzzzzzzzz
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Varia foto's wo sep 30, 2009 2:44 pm
Haha nice pics! Zot al dat wier
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Varia foto's wo sep 30, 2009 2:57 pm
Bovenste foto ziet er wa Damse Vaart-achtig uit...
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Varia foto's wo sep 30, 2009 3:36 pm
Aan de Damse Vaart is t moeilijk om onherkenbare achtergrondfoto's te nemen, tis daar idd wiervisserij
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: Varia foto's wo sep 30, 2009 4:37 pm
jo zors, was dat diene gras dat je uit de plompen mocht halen??
greets
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Varia foto's wo sep 30, 2009 6:38 pm
@ Robby Is idd de Damsen vaart...is al geen makkelijk water, en dat kruid dat er 's zomers welig tiert, maakt het er zeker niet makkelijker op...
@ Steven Was idd die grassie die ik toen mocht vangen...leuke sessie...
Grtzzzzzzzzzz
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: Varia foto's wo sep 30, 2009 9:23 pm
kan het geloven dat het een leuke sessie was, zeer mooie gras, een paar leuke karpers, ...........veel jupiler en voor mezelf een boete van 100 euro wegens het iets te snel te plaatse willen zijn.
greets
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Varia foto's do okt 01, 2009 7:05 am
steven meirlaen schreef:
kan het geloven dat het een leuke sessie was, zeer mooie gras, een paar leuke karpers, ...........veel jupiler en voor mezelf een boete van 100 euro wegens het iets te snel te plaatse willen zijn.
greets
LOL, een mens moet toch het één en ander over hebben voor zijn maten hé. Alles goe anders Steven? Grtz.
Piere.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Varia foto's do okt 01, 2009 9:23 am
herken ik daar soms peter tussen de plomp?
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Varia foto's do okt 01, 2009 9:31 am
Is gene Peter tussen de plomp, of hij zou ergens gezonken moeten zijn dat ik er niets van wist...
Grtzzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Varia foto's do okt 01, 2009 9:33 am
Zors schreef:
Is gene Peter tussen de plomp, of hij zou ergens gezonken moeten zijn dat ik er niets van wist...
Grtzzzzzzzzzzz
heb hem goed zien drinken op de bbq dus gezonken al hij wel niet zijn mijn fout
steven meirlaen
Onderwerp: Re: Varia foto's do okt 01, 2009 4:17 pm
Ja ze Pierre,
alles super, nog wat gewoon worden aan het minder slapen wegens de nachtelijke actieviteiten van onze kersverse dochter, druk in het werk en ik verlang verschrikkelijk hard naar het water maar ik geraak er niet.
greets
Gast Gast
Onderwerp: Re: Varia foto's za okt 03, 2009 10:41 am
en testje vo foto's te plaatsen
GREQ @ The sky
angelo vervaeke
Aantal berichten : 87 Leeftijd : 46 Woonplaats : deerlijk Hobby’s : vissen vissen vissen vissen Registration date : 14-06-09
Onderwerp: Re: Varia foto's za okt 03, 2009 2:30 pm
die vrouwen zin precies beetje zot van grote vissen ze gaan toch kortrijk ni vol hangen?? zo doet ge dat voeren vanuit de lucht??
Gast Gast
Onderwerp: Re: Varia foto's do okt 08, 2009 2:39 pm
Zo van uit de lucht zie ik alles.
Dat is ook wel de max ze zo vliegen zoals nen vogel!! tis ne ke wa anders dan visn é.
GREQ .
PS: the sky is the limit!!!!
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Varia foto's do okt 08, 2009 5:30 pm
greq schreef:
Zo van uit de lucht zie ik alles.
Dat is ook wel de max ze zo vliegen zoals nen vogel!! tis ne ke wa anders dan visn é.
GREQ .
PS: the sky is the limit!!!!
Peize daja gie dikwils ne kee vliegt, ma ton zonder paracute.... Greetz mate
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Varia foto's di okt 27, 2009 8:55 pm
Hierzie , Exos goes disco-style
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Varia foto's wo okt 28, 2009 11:22 am
Dat moet een sjieke party geweest zijn daar. Ik zie het al voor me voor de volgende keer
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Varia foto's wo okt 28, 2009 2:11 pm
Leuke foto, al ging deze topic eigelijk wel om foto's die met onze hobby te maken hebben hé (zie de post waarmee ik gestart ben)...
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Varia foto's wo okt 28, 2009 8:36 pm
Robby Malfliet schreef:
Leuke foto, al ging deze topic eigelijk wel om foto's die met onze hobby te maken hebben hé (zie de post waarmee ik gestart ben)...
Inderdaad Robby, was ik uit het oog verloren. @Kurt , het was op een verjaardag met als drescode discofever...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Varia foto's zo mei 09, 2010 6:53 pm
Ik vond het tijd om deze topic nog eens van onder het stof te halen.
Een foto van vorige week terwijl ik van stek aan 't verhuizen was. Kben altijd al van het gemakkelijke (lees: luie) type geweest. En ne Stella om 8u 's morgens gaat er ook altijd vlot in.
Exact 24u na de vorige foto kon ik een mooie 18kg+ schub terug de vrijheid geven.
Tijd voor nog een pintje.
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Varia foto's zo mei 09, 2010 9:26 pm